Ligt eraan wat voor werk je doetquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
en beddengoed een keer per week![]()
![]()
kommop zegalsof het normaal is dat je dat elke 2 dagen doet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor werk je doet![]()
Waarom boe geroep?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier eens in de 2 weken.
Jaja, laat het boe-geroep maar komen.
Als NWS mod wordt alles wat je zegt suggestief gelezen... Het was niet bedoeld naar Nikita, maar ja... zoals ik zeg... tis nooit goedquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
Frutsels post was alleen als voorbeeld bedoeld voor zover ik kon begrijpen en niet als hint naar jou Dr. Nikita
Ik zou zelfs niet eens op die gedachte komen om dat neer te zetten ook al is het niet op de persoon bedoeld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als NWS mod wordt alles wat je zegt suggestief gelezen... Het was niet bedoeld naar Nikita, maar ja... zoals ik zeg... tis nooit goed
Vertel eens TJD, doe jíj wel elke dag een schone bh aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ow zitten de dames van de gezelligheid hier tegenwoordigVik
Ise
MoBlo
Tink
CF
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zou zelfs niet eens op die gedachte komen om dat neer te zetten ook al is het niet op de persoon bedoeld.
De INF staat voor Internationale Naturisten Federatie.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
[..]
Een internationale federatie die veel met het natuur op heeft.
elk 3 uurquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel eens TJD, doe jíj wel elke dag een schone bh aan?
Slaap jij met een BH aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus..
als je nu zou sporten en werken en slapen indezelfde bh en deze dan 2 weken zou dragenok..
maar 2 of 3 dagen met een BH is totaal niets ergs aan
Jij wel, volgens je postquote:
Ga jij ook nog met het openbaar vervoer? Want in mijn optiek is 1 keer zitten (in de openbare ruimte), wassen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef B.E.D het volgende:
Alsof een bh zo vies wordt als je je elke dag doucht, en het geen zomerdag is van 30 graden.
Een spijkerbroek doe je toch ook 2 tot 3 dagen aan.
Je hebt anders een dagtaak met wassen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga jij ook nog met het openbaar vervoer? Want in mijn optiek is 1 keer zitten (in de openbare ruimte), wassen.
En dan kunnen mensen misschien wel zeggen dat het goed is voor je weerstand, maar je moet eens weten hoeveel viezeriken zich in het openbaar vervoer voor of na jou bevinden.
Staan is overigens nog goed voor je conditie ook, dus 2 vliegen in 1 klap.
Dit is echt de triest voor woorden. Ik zou er hulp voor zoeken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga jij ook nog met het openbaar vervoer? Want in mijn optiek is 1 keer zitten (in de openbare ruimte), wassen.
En dan kunnen mensen misschien wel zeggen dat het goed is voor je weerstand, maar je moet eens weten hoeveel viezeriken zich in het openbaar vervoer voor of na jou bevinden.
Staan is overigens nog goed voor je conditie ook, dus 2 vliegen in 1 klap.
Het is ook gewoon onzin. Je kan als je niet te veel transpireert prima een week doen met een BH.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:59 schreef Starr_003 het volgende:
Jeetje, ik doe echt niet iedere dag een nieuwe schone BH aan hoor![]()
Een broek doe ik ook niet na 1 dag in de was en een shirt als ie nog fris ruikt ook niet![]()
Kan ik elke 3 dagen wel een wasmachine gaan draaien
Ik heb heus geen smetvrees.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dit is echt de triest voor woorden. Ik zou er hulp voor zoeken.
quote:
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |