Laag opgeleid zeker ?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen net als ik elke dag een schone aan deed.
Heb ik nooit op haar gebruikersnaam geklikt wrs, ik dacht dat het een vent was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:56 schreef tisauch het volgende:
[..]
Gebruikersnaam: Hik
...
Geslacht: Vrouw
Tssssk
Wat moet jij in het ondergoed van Marlies Dekkers? Draagt zij jouw onderborek?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:54 schreef quirina het volgende:
Echt niet dat ik mijn lingerie van Marlies Dekkers in de wasmachine ga gooien he![]()
Die was ik op de hand met woolite.
Erg gek vind ik je post niet. Het is ook een vorm van marketing. Dit soort nieuwsberichten laten publiceren.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:21 schreef Boswachtertje het volgende:
Vieze Beha --> meer wassen --> heb je ook meer beha's nodig --> verkapt 'vrouwen, koop toch eens wat vaker een nieuwe bh' artikel
echt.. waar men zich al niet druk om maakt![]()
het zullen waarschijnlijk de melkvlekken zijn ja
Die heb je natuurlijk alleen maar meer als je je BH minder vaak verwisseld als je onderbroek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:06 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je elke dag een schone BH aandoen? Ik vind dat toch wat anders dan een onderbroek, al was het maar omdat je er daar doorgaans veel meer van hebt.
Nou, ik ga niet doordeweeks dagelijks een was draaien omdat ik elke dag zo nodig een schone BH aan wil. Ik heb er maar drie namelijk. BH's zijn erg duur als je een wat grotere cupmaat hebt. Kijk, als ik in van die H&M-flutjes zou passen, ja, dan zou ik ook wel twintig BH's hebben, maar fatsoenlijke BH's in mijn maat kosten minimaal vijf tientjes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heb je natuurlijk alleen maar meer als je je BH minder vaak verwisseld als je onderbroek.
Dat onderscheid tussen hoog- en laagopgeleid dat lijkt me idd behoorlijk belachelijk.quote:
dat dusquote:Op maandag 23 februari 2009 19:23 schreef longinus het volgende:
Ik vraag me af wat ze uitspoken als een bh in een dag smerig is
Vies is vies, of dat nou hoog- of laagopgeleid is.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat onderscheid tussen hoog- en laagopgeleid dat lijkt me idd behoorlijk belachelijk.
Hoog- en laagopgeleid lijkt in toenemende mate op elkaar. Daar scoorde je in de jaren 80 en 90 nog mee, tegenwoordig is een. smiley op zijn plaats.
Die lijken in toenemende mate op elkaar, naar het vieze toe.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Vies is vies, of dat nou hoog- of laagopgeleid is.
()
Die heeft ze weggegooid vanwege jouw exhabitionisme.quote:
Dat zegt elke man die een vriendin heeft met kleine tietenquote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die heeft ze weggegooid vanwege jouw exhabitionisme.
OT
Ik verwissel nooit BH's daar ik ze ook niet draag. En voor de slimmerikken, ze hangen niet op mijn navel.
Mijn man zegt altijd "een hand vol is genoeg de rest puilt er toch maar onder uit."
dan heb je wel wat te strijken tegen het eind van de week, me dunktquote:Maargoed, het lijkt mij vrij normaal dat je al je kleding na een dag dragen verwisselt.
Of niet natuurlijk...quote:
quote:voornaam: Anne
achternaam:
geslacht: Vrouw
Iedere dag een schone broek en een schone trui?quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maargoed, het lijkt mij vrij normaal dat je al je kleding na een dag dragen verwisselt.
Maar jij houdt er dan ook wel vaker heel vreemde ideeen op na.quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maargoed, het lijkt mij vrij normaal dat je al je kleding na een dag dragen verwisselt.
lekker frisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet doordeweeks dagelijks een was draaien omdat ik elke dag zo nodig een schone BH aan wil. Ik heb er maar drie namelijk. BH's zijn erg duur als je een wat grotere cupmaat hebt. Kijk, als ik in van die H&M-flutjes zou passen, ja, dan zou ik ook wel twintig BH's hebben, maar fatsoenlijke BH's in mijn maat kosten minimaal vijf tientjes.
Voor jou misschien vreemd maar ik prefereer toch elke dag schone kleding.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar jij houdt er dan ook wel vaker heel vreemde ideeen op na..
Een beter millieu begint dan ook niet bij Dr.Nikita. Je bent hierin wel consequent, dat moet ik je nageven.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor jou misschien vreemd maar ik prefereer toch elke dag schone kleding.
Dit is normaal, in mijn ogen. Ik doe het ook zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Iedere dag een schone broek en een schone trui?![]()
Ik doe alleen iedere dag een schone onderbroek en schone sokken. Meestal ook een schoon hemdje of shirtje, zeker in de zomer. Maar truien, bloesjes, broeken en rokjes mogen, mits fris geurend en zonder vlekken, best langer dan een dag bij mij.
En ik trek ook niet elke dag een schone BH aan
En je bed dan? Verschoon je ook elke dag de lakens enzo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor jou misschien vreemd maar ik prefereer toch elke dag schone kleding.
Daarom ben ik ook al jaren bestuurslid van het INFquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Een beter millieu begint dan ook niet bij Dr.Nikita.
Een beetje zwanger bestaat niet.quote:Je bent hierin wel consequent, dat moet ik je nageven.
Ik heb zelden een jas aan en als ik het dan eens aan heb is dat vaak niet meer dan een uurtje.quote:Vergeet je niet iedere dag een schone jas aan te doen?.
Om de dag.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:10 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
En je bed dan? Verschoon je ook elke dag de lakens enzo?
quote:
of: wat doe je allemaal in bed?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Om de dag je lakens verschonen?Heb je wassen als hobby ofzo?
Neuh, maar wel van de interieurverzorgster.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:20 schreef Isegrim het volgende:
Om de dag je lakens verschonen?Heb je wassen als hobby ofzo?
Ongeveer hetzelfde als jij en de meesten, hoofdzakelijk slapen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of: wat doe je allemaal in bed?
Ook je slipje?quote:één keer in de week beddengoed, twee keer per week schone BH...
quote:opgelost simpel
slotje
quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:35 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Neuh, maar wel van de interieurverzorgster.
Ik heb niet te klagen over mijn inkomsten..quote:
Een internationale federatie die veel met het natuur op heeft.quote:Wat is het INF eigenlijk?
Maar dan wel elke dag je lakens wassen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
Een internationale federatie die veel met het natuur op heeft.
Op 60 graden, neem ik aan. Want op 40 graden om de dag je lakens wassen is al helemaal van de zotte.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:46 schreef Beregd het volgende:
[..]
Maar dan wel elke dag je lakens wassen.
Waarom was je je kleding en beddegoed dan zo vaak? Ze slijten sneller, moeten sneller vervangen worden, je gebruikt schoon drinkwater voor het wassen, ik neem aan dat je ook wasmiddel gebruikt (of was je met een alternatief product?). Dat is toch een beetje met elkaar in tegenspraak. Niet?quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik heb niet te klagen over mijn inkomsten..
[..]
Een internationale federatie die veel met het natuur op heeft.
als dat zo was had dat er wel gestaan gok ik zoquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als jij en de meesten, hoofdzakelijk slapen.
[..]
Ook je slipje?
[..]
Inderdaad. Gejank om niksquote:Op maandag 23 februari 2009 19:30 schreef -Beer- het volgende:
Kan best. Het lijkt wel of iedereen smetvrees heeft tegenwoordig.
Iddquote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ga niet doordeweeks dagelijks een was draaien omdat ik elke dag zo nodig een schone BH aan wil. Ik heb er maar drie namelijk. BH's zijn erg duur als je een wat grotere cupmaat hebt. Kijk, als ik in van die H&M-flutjes zou passen, ja, dan zou ik ook wel twintig BH's hebben, maar fatsoenlijke BH's in mijn maat kosten minimaal vijf tientjes.
dat dus..quote:
Inderdaad. Mijn beha's ruiken gewoon fris na een normale dag van niet / nauwelijks zweten, dus ik zou niet weten waarom ik een andere aan zou doen? M'n ondergoed daarentegen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus..
als je nu zou sporten en werken en slapen indezelfde bh en deze dan 2 weken zou dragenok..
maar 2 of 3 dagen met een BH is totaal niets ergs aan
Hier eens in de 2 wekenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
en beddengoed een keer per week![]()
![]()
kommop zegalsof het normaal is dat je dat elke 2 dagen doet
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier eens in de 2 weken.
Jaja, laat het boe-geroep maar komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |