The Prodigyquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Waar houden jullie eigenlijk van buiten metal om? ik luister bijvoorbeeld best vaak naar electro achtige shit en soms naar ska/punk en wat reggaeben metal soms helemaal zat enzo.
Ik had bij jou meer Paling sound of gospel gezocht.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:02 schreef ThE_ED het volgende:
Soms wat electronica, maar ook oude house, veel rock natuurlijk, industial(metal), hardcore-punk, punkrock soul ...
Dat ballet heb ik in de jaren negentig ook gezienquote:Op maandag 2 maart 2009 17:37 schreef Luiaerdt het volgende:
Ah klassiek spreekt me ook wel aan, ben laatst naar het Scapino Ballet geweest in Rotterdam en toen werd bij 1 stuk baroque Cello gespeeld, erg gaaf vond ik dat..helaas weet ik niet wat ik precies moet zoeken als ik er muziek van wil luisteren
Van die Black Church gospel is wel leuk, maar dat valt meestal onder Soul.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik had bij jou meer Paling sound of gospel gezocht.
Dat lijkt me live nu wel eens erg gaaf om te zien/horen.quote:Op maandag 2 maart 2009 17:07 schreef laforest het volgende:
Ik vind Power Electronics zoals Masonna ook erg goed
Electronic, hardcore(zowel punk als house), gewone punk, j-pop/rockquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Waar houden jullie eigenlijk van buiten metal om? ik luister bijvoorbeeld best vaak naar electro achtige shit en soms naar ska/punk en wat reggaeben metal soms helemaal zat enzo.
+ soms shoegaze,dreampop en electroquote:Op maandag 2 maart 2009 19:02 schreef lifeblind het volgende:
Stoner en Post-rock. Verder luister ik exclusief naar metal.
BIER.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Wat vinden onze allerliefste FOK!kers van deze band / dit soort muziek?
Wellicht is het eerder voorbij gekomen, maar ik volg deze reeks niet zolang
Vind je? Ik Vind Salvation echt een stuk beter.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef BOKA het volgende:
Beetje jammer van de zang, maar de muziek klinkt wel lekker vet.
En om het topic weer helemaal terug naar de metal te brengen.
De nieuwste Funeral Mist is heerlijk ziek, echt een fantastisch album.
Die ken ik nog niet, heb hem wel net ook binnengehaald dus ga hem binnenkort maar eens luisteren.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:47 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Vind je? Ik Vind Salvation echt een stuk beter.
Snel doen is een toppertjequote:Op maandag 2 maart 2009 19:50 schreef BOKA het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet, heb hem wel net ook binnengehaald dus ga hem binnenkort maar eens luisteren.
Ik snap ook heel de tekst niet hoor, ik was sarcastisch.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef msnk het volgende:
Ja, ik kan begrijpen hoe de lyrics je een negatief beeld kunnen geven als je het niet begrijptHet is vooral een religieus lied over het leven en God's rol erin.
Aparte achtergrondquote:Op maandag 2 maart 2009 19:46 schreef Arcturus het volgende:
mwa.. vind ze zelf niet echt goed/chill.
Turmion Kätilöt is ook gewoon cool.quote:Op maandag 2 maart 2009 19:56 schreef msnk het volgende:
Hoewel ik dat eerste niet echt heb met Blood Stain Child en Turmion Katilot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |