Ik las er gewoon overheen totdat ik je opmerking lasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie vorige reactie: Die post vatte gewoon niet samen wat voor desastreus effect die opmerking van Tijnbrein op mijn functioneren had. Waarvoor hulde trouwens![]()
O, en Pantera nu metal?
Ik houd van vrouwen.quote:
Drugsverheerlijkers? Ik heb het even gemist denk ik?quote:
Ik heb ook lang haar! Dan mag dat!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje zeikerds soms zeg.
Erg "Genitaal" moet ik zeggen.quote:
kudo's voor het woordgarpjequote:Op maandag 2 maart 2009 12:12 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Erg "Genitaal" moet ik zeggen.
Denk niet dat er nog iets zinnigs uitkomt vandaag dus ik ga maar nuttige dingen doen
Ja inderdaad. Eigenlijk dacht dat hoort bij dat nummer.quote:
Ach die band was zo goed dat zelf Dimebag kapot geknald is door een fan.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Drugsverheerlijkers? Ik heb het even gemist denk ik?Waren ze niet juist heel erg tegen en ontzettend 'geschokt' dat 1 van hun aan de hero zat?
En verder wat is er nou weer mis met (muziek over) drugs?![]()
heel goed sic, weer iemand die er is ingetuindquote:Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ach die band was zo goed dat zelf Dimebag kapot geknald is door een fan.
![]()
Cannibal Corspe, heb ik twee keer live gezien, goede band.
Ik vind Chris Barns wel een gigatische eikel overigens.
Ja want het is Cannibal Corpse - I Cum Blood, maar ik heb geen toegang tot YouTube op het werk dus kan het filmpje niet zien.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heel goed sic, weer iemand die er is ingetuind
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja want het is Cannibal Corpse - I Cum Blood, maar ik heb geen toegang tot YouTube op het werk dus kan het filmpje niet zien.
Nee, die fan had mentale problemen en geloofde dat Pantera zijn teksten gestolen had.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
I cum bud, van Cannabis Corpse
Ow en dimebag werd doodgeschoten door een Pantera fan omdat hij ermee gestopt was.
Klassieke muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Waar houden jullie eigenlijk van buiten metal om? ik luister bijvoorbeeld best vaak naar electro achtige shit en soms naar ska/punk en wat reggaeben metal soms helemaal zat enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |