oh wowie, ik quote een beroemdheidquote:Op zondag 1 maart 2009 20:49 schreef lifeblind het volgende:
fok!meet dan maar
Maar sodeju, ik heb de komende paar maanden 10 optredens gepland staan (totaal van beide bands), en er komen er misschien nog wat meer bij. Het leven is zwaar als muzikant
Voor mij niet echt. Maar wel dichterbij dan Eindhoven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
soms zit er wel wat orgineel en leuks tussen, maar meestal is het gewoon verkapte suffocation worship..![]()
maarja.. het is wel lekker dichtbij
Om heel eerlijk te zijn, dat is niet echt mijn ambitiequote:Op zondag 1 maart 2009 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks word je nog een echte rockster.
dat klopt, niet dat het bijster veel scheeltquote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij niet echt. Maar wel dichterbij dan Eindhoven.
Oke gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, dat is niet echt mijn ambitie
Voor mij wel. Houten is veel dichterbij dan Eindhoven.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt, niet dat het bijster veel scheelt
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef Darkestrah het volgende:
Ik hoor net van mr. Windstein himself dat er een nieuw Crowbar-album uitkomt dit jaar.
Klinkt interessant ik ken Crowbar verder niet maar volgens mij is dat wel een goede band.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:32 schreef Darkestrah het volgende:
Ik hoor net van mr. Windstein himself dat er een nieuw Crowbar-album uitkomt dit jaar.
whehe iddquote:Op zondag 1 maart 2009 23:23 schreef Trashcanman het volgende:
Damn, als ik nu stoned was had ik me uren met deze post kunnen vermaken. Wat een vage zin...![]()
vanwaar de edit? zo grof is het ook weer niet hoorquote:
''Ja'' of ''SLAAYEEEER '' ?quote:Op zondag 1 maart 2009 23:30 schreef Trashcanman het volgende:
Maar nu mijn opmerking toch blijft staan... Nuchter gaat het me ook prima af. Ik weet nog steeds niet wat ik nu eigenlijk wel als reactie op die post van Tijnbein wil gaan zeggen
quote:Op zondag 1 maart 2009 23:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
vanwaar de edit? zo grof is het ook weer niet hoor
maar mijn welgemeende excuses, mijn ''haat'' kwam te boven nadat ik pantera lasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie vorige reactie: Die post vatte gewoon niet samen wat voor desastreus effect die opmerking van Tijnbrein op mijn functioneren had. Waarvoor hulde trouwens![]()
O, en Pantera nu metal?
Lol, welk album heb je toen opgezet? Je zou eens een van de eerste 4 moeten proberen, dat waren hun hoogtijdagenquote:Op zondag 1 maart 2009 23:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
maar mijn welgemeende excuses, mijn ''haat'' kwam te boven nadat ik pantera las
ooit lang, lang geleden, toen zei iemand tegen mij ''hey die band die je nu luistert, die heeft invloeden van pantera, je moet hun beste album ff checken man!'' enthousiast als ik was luisterde ik de hele cd.. en hij was echt tenenkrommend. ik kan nog steeds veel hebben, maar pantera nee echt nee![]()
Labelgenoten van Impaled Northern Moonforest en Northernmost Antarctic Freezer?quote:ze zijn wel beter dan brutal nekkro sex
volgensmij was het hun beste, met die vuistquote:Op zondag 1 maart 2009 23:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lol, welk album heb je toen opgezet? Je zou eens een van de eerste 4 moeten proberen, dat waren hun hoogtijdagen![]()
Excuses wordt uiteraard geaccepteerd![]()
[..]
Labelgenoten van Impaled Northern Moonforest en Northernmost Antarctic Freezer?
niet echt veel; je maakte een moeilijk leesbare zin, dat is alles.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
WTF heb ik nu weer gedaan?
Vulgar Display of Power vind ik iid dan weer prima te doen (goh, dat komt vast ook als een verassing wanneer ik een pagina terug me ook nog eens profileerde als groot Panter a liefhebber...quote:Op maandag 2 maart 2009 00:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
volgensmij was het hun beste, met die vuist![]()
![]()
Als ik het goed begrijp is dat dus een serieuze poging tot muziek maken geweest?quote:en over nekro; het zou best kunnen, aangezien ze een ep hadden met de bekende waardeloze black metal kwaliteit.
om daarnaast ook nog eens inspiratieloze vervelende brutal death spelen
Ah dat wist je al.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:05 schreef Syb-rund. het volgende:
ze speelden eerst hair metal, nee dankje
Ik las er gewoon overheen totdat ik je opmerking lasquote:Op zondag 1 maart 2009 23:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zie vorige reactie: Die post vatte gewoon niet samen wat voor desastreus effect die opmerking van Tijnbrein op mijn functioneren had. Waarvoor hulde trouwens![]()
O, en Pantera nu metal?
Ik houd van vrouwen.quote:
Drugsverheerlijkers? Ik heb het even gemist denk ik?quote:
Ik heb ook lang haar! Dan mag dat!quote:Op maandag 2 maart 2009 11:28 schreef ThE_ED het volgende:
Wat zijn jullie een stelletje zeikerds soms zeg.
Erg "Genitaal" moet ik zeggen.quote:
kudo's voor het woordgarpjequote:Op maandag 2 maart 2009 12:12 schreef Luiaerdt het volgende:
[..]
Erg "Genitaal" moet ik zeggen.
Denk niet dat er nog iets zinnigs uitkomt vandaag dus ik ga maar nuttige dingen doen
Ja inderdaad. Eigenlijk dacht dat hoort bij dat nummer.quote:
Ach die band was zo goed dat zelf Dimebag kapot geknald is door een fan.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Drugsverheerlijkers? Ik heb het even gemist denk ik?Waren ze niet juist heel erg tegen en ontzettend 'geschokt' dat 1 van hun aan de hero zat?
En verder wat is er nou weer mis met (muziek over) drugs?![]()
heel goed sic, weer iemand die er is ingetuindquote:Op maandag 2 maart 2009 12:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ach die band was zo goed dat zelf Dimebag kapot geknald is door een fan.
![]()
Cannibal Corspe, heb ik twee keer live gezien, goede band.
Ik vind Chris Barns wel een gigatische eikel overigens.
Ja want het is Cannibal Corpse - I Cum Blood, maar ik heb geen toegang tot YouTube op het werk dus kan het filmpje niet zien.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heel goed sic, weer iemand die er is ingetuind
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja want het is Cannibal Corpse - I Cum Blood, maar ik heb geen toegang tot YouTube op het werk dus kan het filmpje niet zien.
Nee, die fan had mentale problemen en geloofde dat Pantera zijn teksten gestolen had.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]![]()
I cum bud, van Cannabis Corpse
Ow en dimebag werd doodgeschoten door een Pantera fan omdat hij ermee gestopt was.
Klassieke muziekquote:Op maandag 2 maart 2009 17:00 schreef Luiaerdt het volgende:
Waar houden jullie eigenlijk van buiten metal om? ik luister bijvoorbeeld best vaak naar electro achtige shit en soms naar ska/punk en wat reggaeben metal soms helemaal zat enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |