Dat monogaam daten saai is?quote:
Ahh... Sterkte! *knuffel geeftquote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Deze topic titel doet mij wel heel veel pijn hoor!.. Ik ben vanmorgen eerst al Murmeli kwijt geraakt aan haar collega, en dan nu ook nog 'onze' uitspraak vereeuwigd op FOK!. Dit is teveel voor me....
Ik ga even op het toillet zitten huilen mensen... tot straks![]()
Aaah, maar ik vind jullie zo lief samen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Deze topic titel doet mij wel heel veel pijn hoor!.. Ik ben vanmorgen eerst al Murmeli kwijt geraakt aan haar collega, en dan nu ook nog 'onze' uitspraak vereeuwigd op FOK!. Dit is teveel voor me....
Ik ga even op het toillet zitten huilen mensen... tot straks![]()
Ik heb 'm gemaakt, maar ik ken 'm niet..quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemaakt, maar ik ken 'm niet..Vertel!
Zit 'ie vast?quote:
Tuuuuurlijkquote:Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Vooral jij zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef rival het volgende:
nouk maakt een topic aan en iedereen is weg
wij gaan voor spaghetti, lekker makkelijk, ik heb ook vakantiequote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens bedenken wat ik vandaag ga eten. Thuis maar eens in de kasten neuzen. Denk iets met rijst ofzo.. al vraag ik me af of ik dat nog in huis heb
Klopt hoor, daarvoor gaat het hier veel te snel.quote:
De vakantie was hier vorige week.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij gaan voor spaghetti, lekker makkelijk, ik heb ook vakantie
Ik weet het ook nog niet, en ik heb al helemaal nooit zin om alleen voor mezelf te koken..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens bedenken wat ik vandaag ga eten. Thuis maar eens in de kasten neuzen. Denk iets met rijst ofzo.. al vraag ik me af of ik dat nog in huis heb
Dat heb ik gemerktquote:
Hoe maak je dat? Komkommerquote:
Kom je hierheen, gaan we samen etenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, en ik heb al helemaal nooit zin om alleen voor mezelf te koken..
Had je maar niet vrij moeten hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
ik dacht een lekkere luie rustige dag te hebben
Vertel...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
wij gaan voor spaghetti, lekker makkelijk, ik heb ook vakantie
Je woont zo ver weg...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom je hierheen, gaan we samen eten
Nee, maar lastig he
idd, ik heb spijtquote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je maar niet vrij moeten hebben
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:01 schreef ArTiC het volgende:
ik heb gemarineerde kipfiletjes omwikkeld met spek
Eigen schuld dikke bultquote:
Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont zo ver weg...![]()
Anders had ik het zo gedaan!
ver wegquote:
Maar hier is mijn school én mijn werk en mijn familie enz...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
[..]
SorryJullie moeten eens allemaal deze verkant op verhuizen
ik heb heul geen bultquote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
[..]
SorryJullie moeten eens allemaal deze verkant op verhuizen
Ja maar hier bij mij ook. Tenminste wel school nog even en werk..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar hier is mijn school én mijn werk en mijn familie enz...Niet dat dat mij ook maar iets interesseert, ben niet echt woonplaats gebonden
Ja dat zou ik ook zeggen..quote:
En als zij in Australië woont?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Thrar het volgende:
afstand is relatief.. liefde kent geen grenzen
Helmond is gewoon ver weg van Kudeldorpquote:
Elke maand is al niet te doen danquote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan is het nog lastiger om elkaar elke week even te kunnen zien.Lijkt me niets.
Haha inderdaad, dat zou ik dan moeten combineren met een ander bezoekje en dat doe ik lekker niet..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond is gewoon ver weg van Kudeldorp
Voor het olo???quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef JonKeL het volgende:
Gadverdamme wat heb ik een bloedhekel aan mensen die nog te lomp zijn voor het olo![]()
![]()
Juist. Dat is nog te doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Elke maand is al niet te doen dan
Geef mij maar gewoon iemand die in NL woont
OLO?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef JonKeL het volgende:
Gadverdamme wat heb ik een bloedhekel aan mensen die nog te lomp zijn voor het olo![]()
![]()
Lekker praktisch inderdaad. Al mag van mij momenteel duitsland ook nog.. is nog redelijk dichtbij.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Elke maand is al niet te doen dan
Geef mij maar gewoon iemand die in NL woont
Ik ook!quote:
dawg woont 5 minuten hier vandaan iddquote:Op maandag 23 februari 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha inderdaad, dat zou ik dan moeten combineren met een ander bezoekje en dat doe ik lekker niet..
Duitsland is voor mij ook dichtbij.. waar woon jij dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:14 schreef icemotion het volgende:
[..]
Lekker praktisch inderdaad. Al mag van mij momenteel duitsland ook nog.. is nog redelijk dichtbij.
leuk accent toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Duitsland is voor mij ook dichtbij.. waar woon jij dan?
Nee wil geen duitser in iedergeval, hou niet zo van de duitse taal
Du bist zu geil für diese Welt!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik welquote:
quote:
Achterhoek.. al zit ik momenteel in Heerlen voor mn werk (detachering) vandaar dat ik rustig aan op zoek ben naar iets meer centraal gelegeners (hence.. voor het moment) omdat dat ook praktischer is met werk.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
o jah! genou!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
oh jah ich komme
vrees dat ik dan direct spontaan droog wordt :S
oh je bent heel dicht in de buurt!quote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef icemotion het volgende:
[..]
Achterhoek.. al zit ik momenteel in Heerlen voor mn werk (detachering) vandaar dat ik rustig aan op zoek ben naar iets meer centraal gelegeners (hence.. voor het moment) omdat dat ook praktischer is met werk.
En tja.. duits is inderdaad niet de meest romantische taal ever. Zeg maar gewoon niet.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
oh jah ich komme
vrees dat ik dan direct spontaan droog wordt :S
de kids natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 16:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik doelde op wij. Is dat een date? Of de kids?
hahahaha moet je nu weer 2 uur of had je t zelf nog ergens opgeslagen??quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef JonKeL het volgende:
Oh ze kennen Harry Jekkers niet![]()
OLO = ontiegelijk laag onderwijs
Ik heb de domste stomste achterlijkste idiootste mens ooit als collega![]()
Hij is aan het werk aan iets, word ik gebeld na een paar uur door een klant dat waar hij mee aan het werk is niet meer werkt.
Ik alles nagelopen, had hij hele programmatuur verziekt!! Ik ben 2 uur bezig geweest om het te repareren. Alles getest en het werkte weer. Ik de klant bellen, het doet het weer. Hun het testen, nee hoor doet het niet!
Ik zit daar met een mond vol tanden, oh sorry ik ga het nog even verder onderzoeken.
Ik weer kijken naar de bestanden, heeft die eppo het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om de goede bestanden te overschrijven met weer die foute bestanden van hem.
![]()
Ben je dan een lul of wat.
Dat is best dom..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef JonKeL het volgende:
Oh ze kennen Harry Jekkers niet![]()
OLO = ontiegelijk laag onderwijs
Ik heb de domste stomste achterlijkste idiootste mens ooit als collega![]()
Hij is aan het werk aan iets, word ik gebeld na een paar uur door een klant dat waar hij mee aan het werk is niet meer werkt.
Ik alles nagelopen, had hij hele programmatuur verziekt!! Ik ben 2 uur bezig geweest om het te repareren. Alles getest en het werkte weer. Ik de klant bellen, het doet het weer. Hun het testen, nee hoor doet het niet!
Ik zit daar met een mond vol tanden, oh sorry ik ga het nog even verder onderzoeken.
Ik weer kijken naar de bestanden, heeft die eppo het op de een of andere manier voor elkaar gekregen om de goede bestanden te overschrijven met weer die foute bestanden van hem.
![]()
Ben je dan een lul of wat.
jij woont ook vlakbij duitsland?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef JonKeL het volgende:
Darf ich dich im arsch ficken oder wollen sie meine schwanz blasen
heb medelijden hoor met julliequote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij woont ook vlakbij duitsland?
Wij werken op een lokale server. Als het klaar is plaatsen we het op server van de klant. Die homo heeft het gepresteerd om het op beide plaatsen weer te slopenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha moet je nu weer 2 uur of had je t zelf nog ergens opgeslagen??
Read-Onlyquote:Op maandag 23 februari 2009 16:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wij werken op een lokale server. Als het klaar is plaatsen we het op server van de klant. Die homo heeft het gepresteerd om het op beide plaatsen weer te slopen
Hij gaat het nu maar lekker zelf oplossen.
Nee helaas nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij woont ook vlakbij duitsland?
Ook in limburg? En dan niet aan de carnaval? (het kantoor hier is nagenoeg leeg... )quote:Op maandag 23 februari 2009 16:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je bent heel dicht in de buurt!
* Den_Haag mompelt iets over tapas-hapjesquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik vind het ook maar saai, daarom ga ik zo maar naar huisquote:
heerlen jaquote:Op maandag 23 februari 2009 16:33 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ook in limburg? En dan niet aan de carnaval? (het kantoor hier is nagenoeg leeg... )
stel je voor je zou wat missenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dacht al even dat ik iets gemist had.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar saai, daarom ga ik zo maar naar huis
Ah ja dat is inderdaad in de buurtquote:Op maandag 23 februari 2009 16:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlen ja
en nee genoeg carnaval gevierd
Tja, ik heb niet uitgeslapen...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
ik word in de steek gelaten
Ik moet nog een uur
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar saai, daarom ga ik zo maar naar huis
Ik denk het wel..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:39 schreef kwaakvaak het volgende:
ik ga toch maar die oven schotel maken... Oksana bleek Igor te heten, en ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Nu eens kijken of ik Murmelientje er nog van kan overtuigen om die collega te dumpen en mij weer terug te nemen als statusloze monogame date.
Kijken wat ie doet...
hoe was je broodje?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
Zo, op naar de volgende aflevering
Jullie zijn inderdaad erg rustig!
quote:
Neem een paar wijntjes en je kan er weer tegenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tja, ik heb niet uitgeslapen...
Nou ja, beetje dan..
Haha, vanavond geen wijn.. Sportenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Neem een paar wijntjes en je kan er weer tegen
Dat kan ik niet hebben johquote:
Sporten, daar kan ik vandaag even niet aan denkenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, vanavond geen wijn.. Sporten
Niet hebben? Pizza?quote:
Mijne poppetjes tongen tenminste nog met elkaar. Die van jouw zit een beetje in de lucht te spetteren.quote:
wordt tijd dat ik dat tongetje van je kom halenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Het is wel feest vandaag, dat is nu de 3e of 4e keer..
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef JonKeL het volgende:![]()
Mijne poppetjes tongen tenminste nog met elkaar. Die van jouw zit een beetje in de lucht te spetteren.
Ik wel weer eens..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Sporten, daar kan ik vandaag even niet aan denken![]()
Moet ik eerst even uitslapen![]()
[..]
Niet hebben? Pizza?
gemarineerde kipfilet omwikkeld met spekquote:
hahaha hoe verzin je tquote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef JonKeL het volgende:
![]()
[..]
Mijne poppetjes tongen tenminste nog met elkaar. Die van jouw zit een beetje in de lucht te spetteren.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
wordt tijd dat ik dat tongetje van je kom halen
Hahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 16:50 schreef JonKeL het volgende:
![]()
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gemarineerde kipfilet omwikkeld met spek
Hoe kan pizza nou weer niet goed zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wel weer eens..
Nee, pizza is niet goed voor me
Lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gemarineerde kipfilet omwikkeld met spek
Haha, doe maarquote:
quote:
quote:
Dan moet ik 'm zelf makenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe kan pizza nou weer niet goed zijn![]()
Als je er geen vette dingen op doet is er toch niks aan de hand? Of kan je niet tegen deeg?
Klinkt goed! Ik ga zo een blik werpen in de supermarkt..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Entrecote met haricots verts en gegratineerde aardappelpuree toefjes?
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Al hadden ze er wel wat leuker bij mogen kijken... maar de 1 zal wel knoflook op hebben en de ander veel koffie en roken ofzo
ga je dat maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Entrecote met haricots verts en gegratineerde aardappelpuree toefjes?
En je kindjes dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je dat maken?
*gooit spaghetti in de vriezer en nodig mezelf bij je uit*
ik hoop het ook... Anders tja... dan uh... zou ik dat best behoorlijk jammer vinden eigenlijk stiekem toch best wel een beetje.quote:
Liever welquote:Op maandag 23 februari 2009 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
hoef ik die zweep ook niet thuis te laten dus
Ja lekker tochquote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik 'm zelf makenEn ik weet dat er dan niets van sporten terecht komt, dan plof ik op de bank en kom ik er niet meer vanaf.. Alhoewel die kans nu ook vrij groot is...
Maar alleen vind ik daar dan ook weer geen zak aan
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, doe maar![]()
Leeg je PM box, joh
hmmmmmmmmquote:
Slimquote:Op maandag 23 februari 2009 16:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik regel wel oppas en vraag of die even langs de mac rijd
Dat is er Den Haagje?quote:
Ik sport altijd als een bikkel! Pff, niemand zou me bijhouden hier!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja lekker tochIk heb 6 jaar lang in het weekend op pizza geleefd
Je maakt een pizza, eet een beetje, gaat sporten, eet daarna de rest
Of je eet gewoon alles en gaat daarna gewoon als een bikkel sportenluilak
Niet vandaag, het was een suggestie voor Nouk.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:58 schreef Duimelot het volgende:
ga je dat maken?
*gooit spaghetti in de vriezer en nodig mezelf bij je uit*
Nouk wil nietquote:
nou laat me dan op tijd weten als je t maakt dan nodig ik mezelf dan weer uitquote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet vandaag, het was een suggestie voor Nouk.
*Houdt het idee wel in het achterhoofd
Wat voor sport eigenlijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik sport altijd als een bikkel! Pff, niemand zou me bijhouden hier!
dexter?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:01 schreef Ugjerke het volgende:
Iemand nog een leuke serie voor me? Ik heb net Doctor Who afgekeken (de nieuwe)
Nouk wil wel! Maar je woont te ver wegquote:
Ik eet een broodje met kaas en salami uit de ovenquote:
sja dat had je dan eerder moeten bedenken.... eerst achter een russin aan en dan als het een vent blijkt te zijn weer achter mij aan. ja dahaaagggg... graag of niet hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik hoop het ook... Anders tja... dan uh... zou ik dat best behoorlijk jammer vinden eigenlijk stiekem toch best wel een beetje.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik eet een broodje met kaas en salami uit de oven
of jijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nouk wil wel! Maar je woont te ver weg
goed idee van jequote:Op maandag 23 februari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik eet een broodje met kaas en salami uit de oven
quote:
Dankje! Iemand anders wilde het eten met schouderham, maar daar ben ik niet zo'n fan vanquote:
Ook een idee voor jou?quote:
Ja, klinkt goed!quote:
Dankje! En als je het lekker vindt, dan kan je er altijd meer op doen (tomaat/champignons), maar daar heb ik niet zo'n fan vanquote:
Pizzabroodjes.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
Dankje! En als je het lekker vindt, dan kan je er altijd meer op doen (tomaat/champignons), maar daar heb ik niet zo'n fan van
waarom zou je zo een lekker broodje willen verneukenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! En als je het lekker vindt, dan kan je er altijd meer op doen (tomaat/champignons), maar daar heb ik niet zo'n fan van
wat is er met die tong ?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
boxje [ afbeelding ]![]()
al lekker gestoomd?
Ik doe dat niet,quote:Op maandag 23 februari 2009 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
waarom zou je zo een lekker broodje willen verneuken
hahahaha nou jij smaakt vies omdat je verkouden ben en ik rook dus trekken we er een vies gezicht bij maar wilde toch ffies met je soenuhquote:
jouw suggestie?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Den_Haag het volgende:
box
duimpje, mijn suggestie niet goed?
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha nou jij smaakt vies omdat je verkouden ben en ik rook dus trekken we er een vies gezicht bij maar wilde toch ffies met je soenuh
ohhhhhhhh hier, sja tja sja is wel een hele rit hequote:Op maandag 23 februari 2009 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Als je wat verder wilt reizen is er nog tapas te krijgen Duimpje
nog geen idee. moet ik nog bedenken.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhh hier, sja tja sja is wel een hele rit he
ga ws zondag naar den haag, wat eet je dan?
was ook lekker hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 17:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Iemand anders wilde het eten met schouderham, maar daar ben ik niet zo'n fan van
Groot voordeel is natuurlijk wel dat ik het roken nu toch niet proefquote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha nou jij smaakt vies omdat je verkouden ben en ik rook dus trekken we er een vies gezicht bij maar wilde toch ffies met je soenuh
Hahaha! Rook jij ja?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oww lekker zoenen...quote:Op maandag 23 februari 2009 17:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij wonen best dicht bij elkaar toch?
Waar werk je?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kwam je me niet even vergezellen op mijn werk?
Ja heel dichtquote:Op maandag 23 februari 2009 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wij wonen best dicht bij elkaar toch?
Das ver wegquote:Op maandag 23 februari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel, vlakbij Rotterdam...
MNR hoe is het met jou dan ? Nog steeds niet op een project ?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Rook jij ja?
Ik moet jou echt een keer ontmoeten hoor Duim
Och, dat hoort al bijna bij R'damquote:Op maandag 23 februari 2009 17:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel, vlakbij Rotterdam...
Kom maar richting A'dam danquote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
JaMwa valt ook wel mee eigenlijk, uurtje ofzo?
kwaak doet het met rusinnen die russen blijken te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 17:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
heb ik iets gemist ? wat is er gebeurd met het monogaan daten ?
ja maar... ja maar.....quote:Op maandag 23 februari 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sja dat had je dan eerder moeten bedenken.... eerst achter een russin aan en dan als het een vent blijkt te zijn weer achter mij aan. ja dahaaagggg... graag of niet hoor
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar... ja maar.....
*pakt murmelientje an publiek op de bek*
Zo.... en nu?????
quote:
*tilt zijn linkervoet charmant beetje omhoog en zoent murmelientje als in de film*quote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mmmm lekker doe dat nog es
dan zal ik erover nadenken
Heb je de vrouwenrol overgenomen?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*tilt zijn linkervoet charmant beetje omhoog en zoent murmelientje als in de film*
Dat zou best gaan, als er een man was om te zoenen hierquote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hooooj... lukt zeker niet met drukke kindjes erbij?
Liggen de verhoudingen zo binnen jullie relatiequote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
*tilt zijn linkervoet charmant beetje omhoog en zoent murmelientje als in de film*
Ik voel me ook ziek, dat scheelt.quote:Op maandag 23 februari 2009 @ 17:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Lekker voor je!!!!!! Singles niet zoenen, jij niet zoenen
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je de vrouwenrol overgenomen?
Talk to the hand baby... *doet de oprah headshake*quote:Op maandag 23 februari 2009 17:29 schreef mrbox het volgende:
[..]
Liggen de verhoudingen zo binnen jullie relatie
Die ken ik nietquote:Op maandag 23 februari 2009 17:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[..]
Talk to the hand baby... *doet de oprah headshake*
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hmmm dan hoop ik dat je verkoudheid nog ffies aanblijftquote:Op maandag 23 februari 2009 17:13 schreef mrbox het volgende:
[..]
Groot voordeel is natuurlijk wel dat ik het roken nu toch niet proefklote verkoudheid
ik ook niet. ik weet niet wat kwaak voor pillen heeft geslikt maar ik kan hem nu helemaal niet meer volgenquote:
hoezo? jullie deden toch niks meer met elkaar? of loop ik alweer achter?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm dan hoop ik dat je verkoudheid nog ffies aanblijft
scheelt me smintjes hahaha
hey omdat ie mn persoonlijke toyboy niet meer is mag ik m toch nog wel zoenen?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoezo? jullie deden toch niks meer met elkaar? of loop ik alweer achter?
Mij boeit het echt niet of iemand rookt, ik proef t wel, maar vind t niet heel erg vies ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hmmm dan hoop ik dat je verkoudheid nog ffies aanblijft
scheelt me smintjes hahaha
Het is een deeltoyboy nu?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey omdat ie mn persoonlijke toyboy niet meer is mag ik m toch nog wel zoenen?
dat mag altijd van mijquote:Op maandag 23 februari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey omdat ie mn persoonlijke toyboy niet meer is mag ik m toch nog wel zoenen?
gisteren antwerpen, te moelijk handje en mijn bijpassende homoerotische bewegingtjes liefie..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook niet. ik weet niet wat kwaak voor pillen heeft geslikt maar ik kan hem nu helemaal niet meer volgen
nee, het is echt niet lekker als je het proeft hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niet of iemand rookt, ik proef t wel, maar vind t niet heel erg vies ofzo.
Alleen als iemand zegt dat ie er een hekel heeft als mensen zeggen dat ie moet stoppen met roken, ga ik dat expres heel vaak zeggendas gemeen van me
(Ik spreek over iets in het verleden btw)
wij gaan ook nog zoenen hequote:Op maandag 23 februari 2009 17:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat mag altijd van mijzoenen is goed
allebei nietquote:Op maandag 23 februari 2009 17:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh? jij neukt alleen en zoent niet?
ik geloof ook niet dat ik iemand die heel leuk is zou afwijzen omdat ie rookt, maar ik ben wel heel erg blij dat ik al jaren niet meer verliefd ben geworden op mannen die rokenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mij boeit het echt niet of iemand rookt, ik proef t wel, maar vind t niet heel erg vies ofzo.
Alleen als iemand zegt dat ie er een hekel heeft als mensen zeggen dat ie moet stoppen met roken, ga ik dat expres heel vaak zeggendas gemeen van me
(Ik spreek over iets in het verleden btw)
Ik heb ws vaker gezoend met mensen die roken dan jij en ik zeg: Ik geef er niks omquote:Op maandag 23 februari 2009 17:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, het is echt niet lekker als je het proeft hoor
smint werkt prima, box heeft t maar1x geproeft en toen was ie de smint voorquote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik geloof ook niet dat ik iemand die heel leuk is zou afwijzen omdat ie rookt, maar ik ben wel heel erg blij dat ik al jaren niet meer verliefd ben geworden op mannen die rokenvind het namelijk niet echt lekker ofzo
ik begrijp het nog steeds nietquote:Op maandag 23 februari 2009 17:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
gisteren antwerpen, te moelijk handje en mijn bijpassende homoerotische bewegingtjes liefie..
ik heb 4,5 jaar met een asbak gezoendquote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ws vaker gezoend met mensen die roken dan jij en ik zeg: Ik geef er niks om
gezien je t 4,5 jaar hebt volgehouden en door bleef zoenen viel t ws wel meequote:Op maandag 23 februari 2009 17:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb 4,5 jaar met een asbak gezoend
Ik vanaf mn 19e tot nu zo ongeveerquote:Op maandag 23 februari 2009 17:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb 4,5 jaar met een asbak gezoend
Nou Box, vandaag heb ik zowaar vooruitgang geboekt en heb ik een goed gevoel met waar ik mee bezig ben. Heb geduld, dat heb ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
MNR hoe is het met jou dan ? Nog steeds niet op een project ?
ik ben gewoon een doorzetterquote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gezien je t 4,5 jaar hebt volgehouden en door bleef zoenen viel t ws wel mee
ja maar niet doen alsof ik geen recht van spreken hebquote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vanaf mn 19e tot nu zo ongeveer
-Edit- dat is met verschillende asbakken dan he...
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gezien je t 4,5 jaar hebt volgehouden en door bleef zoenen viel t ws wel mee
waar ga je heen?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:43 schreef MNR het volgende:
Ik ga ff wat leuks doen voor mezelf. Lekker shoppen, koken voor mijn roomie en dan vanavond de stad in. En jongen, als ik de kans krijg een leuke kerel te scoren voor een avond. Doe ik dat zeker![]()
Dat deed ik heul nietquote:Op maandag 23 februari 2009 17:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar niet doen alsof ik geen recht van spreken heb
Eindhoven centrum of Maastricht. Dat is op dit moment nog niet duidelijkquote:
Ik doe het volgende keer als ik je zie wel voor, ik praat wel vaker in raadsels!quote:
doe ik het wel voor met Cuequote:Op maandag 23 februari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jaaaaaa cue moet ik ook nog
we durfden t toch niet zo goed op dr verjaardag hahaha
jij hebt een mening, ik heb een mening, wij hebben een meningsverschilquote:Op maandag 23 februari 2009 17:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat deed ik heul niet
Jij zei dat het vies IS, ik vind het niet zo erg, dus het is jouw mening en geen feit
kut, nu moet ik gokkenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Eindhoven centrum of Maastricht. Dat is op dit moment nog niet duidelijk
Ow, jij woont ook in Eindhoven he?quote:
ik woon in Helmondquote:Op maandag 23 februari 2009 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, jij woont ook in Eindhoven he?![]()
Nou, weet je wat? Als ik in EHV ben, zal ik dat nog ff posten hier en dan mag je me komen meeten
Ciao!
ik neem mijn camera mee!... ik ga binnenlopen op fok met cue.rar, murmeli.rar en duimelot.rarquote:Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
doe ik het wel voor met Cue
zeg ik nu heel stoer hahaha
MNR en Artic gaan zoenen en sexen vandaag!!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, jij woont ook in Eindhoven he?![]()
Nou, weet je wat? Als ik in EHV ben, zal ik dat nog ff posten hier en dan mag je me komen meeten
Ciao!
niet als ze rookt natuurlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 17:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MNR en Artic gaan zoenen en sexen vandaag!!![]()
* Murmeli jaloers is
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli jaloers is
En ik kan met alle oprechtigheid zeggen dat ik enorm lekker kan zoenenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
* Murmeli jaloers is
precies, ik heb net uit betrouwbare bron vernomen dat smint heel goed is tegen asbakkenlucht/smaakquote:
okee is goed hoor, scheelt weer een slaapplek, jij kruipt wel ergens anders erbij?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:49 schreef Murmeli het volgende:
ow duim tussen haakjes ik neem kwaak niet mee naar je feestje...
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
het wordt zo te lezen een zoenfeestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou..... ik wil wel mee komenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
okee is goed hoor, scheelt weer een slaapplek, jij kruipt wel ergens anders erbij?
Bij Cue.. maar we gaan niet sexen hoor, misschien knuffelenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
okee is goed hoor, scheelt weer een slaapplek, jij kruipt wel ergens anders erbij?
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je wil niet weten wie ik allemaal beloofd heb om te zoenen
Ow dus ik ben niet eens meer speciaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan laat maar zitten
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
moet je dr wel met venco delenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij Cue.. maar we gaan niet sexen hoor, misschien knuffelen
hey dat willen hun allemaalquote:Op maandag 23 februari 2009 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dus ik ben niet eens meer speciaal
Dan laat maar zitten
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow dus ik ben niet eens meer speciaal
Dan laat maar zitten
Absoluut knuffelenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij Cue.. maar we gaan niet sexen hoor, misschien knuffelen
Jij wil alleen om bepaalde nieuwsgierigheid haha..quote:Op maandag 23 februari 2009 17:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey dat willen hun allemaal
ik wil jou
rrrrrquote:
hahahaha klopt ik moet en zou t wetenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wil alleen om bepaalde nieuwsgierigheid haha..
Maar oke.. we zullen zien hoe het dan allemaal loopt
Verschil is dat ik me toch wel moest inhouden omwille van sommige gastenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha klopt ik moet en zou t weten
nou ws zoals op jouw feestje
ja maar in de gang had je best kunnen nemen hahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verschil is dat ik me toch wel moest inhouden omwille van sommige gasten
Ik lig ook al bij venco hequote:Op maandag 23 februari 2009 17:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
rrrrr
owh mag ik anders tussen jou en kwaak in?
hoewel... misschien is dat voor jou niet zo leuk om naast te liggen haha
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verschil is dat ik me toch wel moest inhouden omwille van sommige gasten
Dat was ik ook eig wel van plan, maarja box moest er zo naast staan enzo.. vond ik vaag hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar in de gang had je best kunnen nemen hahahaha
en de rest van t bezoek wat komt is wel wat gewend hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 18:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
precies en in limburg kennen we niemand dus gaan we los
owh gezelligquote:Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik lig ook al bij venco he
Tja dat ligt eraan wat ik van kwaak ga vinden
ja die gunde ons niet eens een paar minuutjes samen hequote:Op maandag 23 februari 2009 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ik ook eig wel van plan, maarja box moest er zo naast staan enzo.. vond ik vaag haha
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
owh gezellig
sja ik weet het niet. val je op groot en kaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |