Dat monogaam daten saai is?quote:
Ahh... Sterkte! *knuffel geeftquote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Deze topic titel doet mij wel heel veel pijn hoor!.. Ik ben vanmorgen eerst al Murmeli kwijt geraakt aan haar collega, en dan nu ook nog 'onze' uitspraak vereeuwigd op FOK!. Dit is teveel voor me....
Ik ga even op het toillet zitten huilen mensen... tot straks![]()
Aaah, maar ik vind jullie zo lief samen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:43 schreef kwaakvaak het volgende:
Deze topic titel doet mij wel heel veel pijn hoor!.. Ik ben vanmorgen eerst al Murmeli kwijt geraakt aan haar collega, en dan nu ook nog 'onze' uitspraak vereeuwigd op FOK!. Dit is teveel voor me....
Ik ga even op het toillet zitten huilen mensen... tot straks![]()
Ik heb 'm gemaakt, maar ik ken 'm niet..quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb 'm gemaakt, maar ik ken 'm niet..Vertel!
Zit 'ie vast?quote:
Tuuuuurlijkquote:Wel even een grande note: het is hier geen Slowchat.
Vooral jij zekerquote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef rival het volgende:
nouk maakt een topic aan en iedereen is weg
wij gaan voor spaghetti, lekker makkelijk, ik heb ook vakantiequote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens bedenken wat ik vandaag ga eten. Thuis maar eens in de kasten neuzen. Denk iets met rijst ofzo.. al vraag ik me af of ik dat nog in huis heb
Klopt hoor, daarvoor gaat het hier veel te snel.quote:
De vakantie was hier vorige week.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wij gaan voor spaghetti, lekker makkelijk, ik heb ook vakantie
Ik weet het ook nog niet, en ik heb al helemaal nooit zin om alleen voor mezelf te koken..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Eens bedenken wat ik vandaag ga eten. Thuis maar eens in de kasten neuzen. Denk iets met rijst ofzo.. al vraag ik me af of ik dat nog in huis heb
Dat heb ik gemerktquote:
Hoe maak je dat? Komkommerquote:
Kom je hierheen, gaan we samen etenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet, en ik heb al helemaal nooit zin om alleen voor mezelf te koken..
Had je maar niet vrij moeten hebbenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef ArTiC het volgende:
ik dacht een lekkere luie rustige dag te hebben
Vertel...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:55 schreef Duimelot het volgende:
wij gaan voor spaghetti, lekker makkelijk, ik heb ook vakantie
Je woont zo ver weg...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom je hierheen, gaan we samen eten
Nee, maar lastig he
idd, ik heb spijtquote:Op maandag 23 februari 2009 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Had je maar niet vrij moeten hebben
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:01 schreef ArTiC het volgende:
ik heb gemarineerde kipfiletjes omwikkeld met spek
Eigen schuld dikke bultquote:
Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je woont zo ver weg...![]()
Anders had ik het zo gedaan!
ver wegquote:
Maar hier is mijn school én mijn werk en mijn familie enz...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
[..]
SorryJullie moeten eens allemaal deze verkant op verhuizen
ik heb heul geen bultquote:Op maandag 23 februari 2009 16:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eigen schuld dikke bult
[..]
SorryJullie moeten eens allemaal deze verkant op verhuizen
Ja maar hier bij mij ook. Tenminste wel school nog even en werk..quote:Op maandag 23 februari 2009 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar hier is mijn school én mijn werk en mijn familie enz...Niet dat dat mij ook maar iets interesseert, ben niet echt woonplaats gebonden
Ja dat zou ik ook zeggen..quote:
En als zij in Australië woont?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Thrar het volgende:
afstand is relatief.. liefde kent geen grenzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |