Werken die dingen zo. Ik vroeg me altijd al af wat het was en hoe het werkte.quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
De Ikea Appel Partjes Snijder![]()
[ afbeelding ]
Een nutteloos prutsding dat snel kapot gaat.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef fruityloop het volgende:
Ik zag net bij de xenos een soort led-lampje wat je aan je keukenkraan monteert, en dan geeftie het water een rood kleurtje als het heet is, en blauw als het koud is. Kan misschien handig zijn met kleine kids?
Geen betere te koud/te heet detector dan de kleine kid zelvequote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:07 schreef fruityloop het volgende:
Ik zag net bij de xenos een soort led-lampje wat je aan je keukenkraan monteert, en dan geeftie het water een rood kleurtje als het heet is, en blauw als het koud is. Kan misschien handig zijn met kleine kids?
Werkt perfect, en snel heel snel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 14:06 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Werken die dingen zo. Ik vroeg me altijd al af wat het was en hoe het werkte.
bij de bijenkorf zag ik ze laatstquote:
Zou een (op maat gemaakte) pizzasteen uitkomst kunnen bieden?quote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef The_Hives het volgende:
Ik vind het overdreven om er een topic over te openen, dus even hier de vraag:
ik ben op zoek naar een bakplaat/ovenplaat van 20x30 centimeter. Als ik nu namelijk wat bak in mn combi-magnetron gebruik ik een ovenschaal (met rand) maar die is eigenlijk iets te klein en de rand is bijvoorbeeld bij broodstengels iod vrij irritant.
Alleen kan ik op het WWW geen winkel vinden die dat verkoopt. Heeft hier iemand een idee waar ik dat kan aanschaffen/bestellen/vinden?
als ik een standaardplaat niet kan vinden zekerquote:Op zondag 1 maart 2009 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou een (op maat gemaakte) pizzasteen uitkomst kunnen bieden?
(Kijk bijvoorbeeld hier .)
Een pizzasteen is meen ik voor velen ook een briljant ding voor in de keuken. Ik heb er geen, want in mijn keuken voegt het niks toe (de oven is van charmotte).
nog even wachten, de BBQ tijd komt er weer aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:31 schreef The_Hives het volgende:
Ik vind het overdreven om er een topic over te openen, dus even hier de vraag:
ik ben op zoek naar een bakplaat/ovenplaat van 20x30 centimeter. Als ik nu namelijk wat bak in mn combi-magnetron gebruik ik een ovenschaal (met rand) maar die is eigenlijk iets te klein en de rand is bijvoorbeeld bij broodstengels iod vrij irritant.
Alleen kan ik op het WWW geen winkel vinden die dat verkoopt. Heeft hier iemand een idee waar ik dat kan aanschaffen/bestellen/vinden?
Hahaaa, die hadden wij ook al op het verlanglijstje gezet voor in onze nieuwe keuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:53 schreef vaagsel het volgende:
[ afbeelding ]
Gebruik hem bijna dagelijks en zou niet meer zonder kunnen. Vooral het "bakje" om dingen te choppen is verschrikkelijk handig. Verder doet ie het altijd goed en heb ik hem aan meerdere mensen aangeraden die er ook allemaal tevreden over zijn.
quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef devlinmr het volgende:
Alles van Rosle:
http://www.roesle.de/english/default_news.htm
En waarom is dat handiger dan vergelijkbare producten die hier genoemd zijn?quote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef devlinmr het volgende:
Alles van Rosle:
Link werkt ook niet.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:18 schreef Bleie het volgende:
Oh, en mijn moeder heeft/had een tomatensnijder, dat ding helemaal links op het plaatje. Superhandig!
Edit: plaatje invoegen werkt niet. Dit is de link: http://tinyurl.com/d33rtn.
nou, neem de knoflook pers:quote:Op maandag 2 maart 2009 10:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En waarom is dat handiger dan vergelijkbare producten die hier genoemd zijn?
ik moet zeggen dat die klok wel ganz geil isquote:Op maandag 2 maart 2009 08:51 schreef devlinmr het volgende:
Alles van Rosle:
leuk aan het railtje met alle andere meukquote:Op maandag 2 maart 2009 11:39 schreef zquing het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat die klok wel ganz geil is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |