Die vond ik dus echt niks. Dan vind ik deze twee handiger.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef mgerben het volgende:
[..]
Ok, en welke eiersnijder is dan echt stukken beter dan alle andere eiersnijders bij elkaar?
Of wat is de allerbeste knoflookpers en waarom?
Nog een voorbeeld:
Beste Kaasrasp van Nederland West Europa:
Nogmaals van de IKEA (ja, ze hebben wel eens dingen waar echt over nagedacht is):
[ afbeelding ]
Waarom goed?Andere kaasraspen moeten meestal staan. Op een plankje. Dat nat is. Waardoor ze uitglijden en je je pols raspt. Door de vorm kun je goed kracht zetten zonder dat je uitschiet (auw, rode kaas, Hansaplast, interruptie van het kookproces, etc) Andere kaasraspen laten de kaas gewoon vallen. Deze vangt de rasp op in een bakje. Waar het hoort. Het bakje komt meteen met afsluitdeksel - rasp eraf, deksel erop, kaas bewaren.
Als je deze kaasrasp gebruikt weet je: Hier is over nagedacht door iemand die regelmatig kaas raspt. De belangrijkste kleine ergernissen (uitglijden, kaas die overal terechtkomt) zijn aangepakt.
de pannenlikkerquote:Op maandag 23 februari 2009 16:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds een paar weken zo'n ding (sinds ik taarten bak, ongeveer) en ik vind het werkelijk geniaal.
Die vind ik dus echt weer totaal nutteloos. Eieren scheiden doe ik altijd gewoon met m'n vingers: met de ene hand breken boven andere hand met licht-gespreide vingersquote:Op maandag 23 februari 2009 21:46 schreef cybermans het volgende:
Eierscheider/splitser/spliter
[ afbeelding ]
Erg handig als je veel eieren moet splitten voor bv creme brulee's/ haagse bluf
bij de hema voor 2,5 euro ofzo
Idd!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt weer totaal nutteloos. Eieren scheiden doe ik altijd gewoon met m'n vingers: met de ene hand breken boven andere hand met licht-gespreide vingers
Deze dus?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:35 schreef Susanne81 het volgende:
Wat een leuk topic!
Zelf ben ik helemaal fan van de knoflookmolen van Carleau: http://www.carleau.nl
Waarom handig? Met een gewone pers blijft er veel achter, na het snijden/hakken stinken m'n handen zo en ik heb ook ooit een soort schoteltje met scherpe puntjes gehad maar daar haald ik alleen m'n vingers aan open.
Ieuwquote:Op maandag 23 februari 2009 22:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt weer totaal nutteloos. Eieren scheiden doe ik altijd gewoon met m'n vingers: met de ene hand breken boven andere hand met licht-gespreide vingers
Die bovenste (Boska?) kaasrasp lijkt me geweldig, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die vond ik dus echt niks. Dan vind ik deze twee handiger.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, zoeen hebben we hier ook, van dille&kamille. Maar ik heb ze ook wel bij andere kookwinkels zien liggen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:07 schreef Innocence het volgende:
[..]
Die bovenste (Boska?) kaasrasp lijkt me geweldig, waar heb je die vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |