quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Inderdaad!quote:
Vandaag is toch stufi dag? Morgen pas?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik krijg mijn geld pas morgen.
Nul.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Hebben jullie eigenlijk veel Fok!kers in jullie MSN lijst?
Ik krijg geen stufi.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Vandaag is toch stufi dag? Morgen pas?
Krijgt mevrouwtje nog "zakgeld"quote:
Volgend jaar pas toch?quote:
Om in de fik te steken?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze hebben
Ik ben nog minderjarig weet je wel, ik krijg nog kinderbijslag.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Huh, krijg jij geld? Van wie?
Nee. Ik krijg toevallig morgen kinderbijslag en ik krijg toevallig alleen geld mee als ik uitga.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Krijgt mevrouwtje nog "zakgeld"?
Oooh, je bent nog maar 17quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben nog minderjarig weet je wel, ik krijg nog kinderbijslag.![]()
Zestien. Zestien.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oooh, je bent nog maar 17Wanneer wordt je 18 dan / welke school of klas zit je dan?
Dat krijg ik nooitquote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg toevallig morgen kinderbijslag en ik krijg toevallig alleen geld mee als ik uitga.
Are you serious? Anders kon je geld voor studenten aanvragenquote:
Wat een nonsens.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
en ik krijg toevallig alleen geld mee als ik uitga.
I am pretty serious.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Are you serious? Anders kon je geld voor studenten aanvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |