heerlijk, als je de volgende keer weer hier bent mag je hem wel gebruikenquote:
Why?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:35 schreef Runx het volgende:
[..]
neuh moos heeft het me persoonlijk overhandigd
en debbie is stom![]()
apenheulquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol
jongens wat is een leuke dierentuin voor een date?
Ik pas welquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef Runx het volgende:
[..]
heerlijk, als je de volgende keer weer hier bent mag je hem wel gebruiken, je moet hem wel schoon maken na de tijd
![]()
oudehands? of die in arnhemquote:Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
lol
jongens wat is een leuke dierentuin voor een date?
omdat jij mijn opgestuurde schaap niet waardeertquote:
hij doet het slim nu was het geen reet te doen thuis maar toch beter dan op je werkquote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef tripack het volgende:
wtf een collega komt nu gewoon pas binnenlopen
dan ga ik wel even scheiden van me opblaasbare schaap , en dan trouw jij met hem voor even hebben jullie seks en dan scheid je weer van haar en dan trouw ik weer met haar capisequote:Op maandag 23 februari 2009 13:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik pas wel
Geen seks voor het huwelijk he
die benen zitten toch maar in de wegquote:
dat kan heul nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ga ik wel even scheiden van me opblaasbare schaap , en dan trouw jij met hem voor even hebben jullie seks en dan scheid je weer van haar en dan trouw ik weer met haar capise
everybody happy
Zelf heb ik meer iets met waterdieren. je hebt een dierentuin met daarbij een 'aqaurium' (nooit geweest overgens)quote:
van die reclame, van de gouden gids..dat dat raam aan het barsten is en dat die haai eraan komt ?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zelf heb ik meer iets met waterdieren. je hebt een dierentuin met daarbij een 'aqaurium' (nooit geweest overgens)
jouw edit is correctquote:Op maandag 23 februari 2009 13:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zelf heb ik meer iets met waterdieren. je hebt een dierentuin met daarbij een 'aqaurium' (nooit geweest overgens)
Edit: Burger zoo volgens mij
Geen idee, ik mag geen reclames kijken van me moederquote:Op maandag 23 februari 2009 13:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
van die reclame, van de gouden gids..dat dat raam aan het barsten is en dat die haai eraan komt ?
ik bedoelde eigenlijk mijn lulquote:Op maandag 23 februari 2009 13:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom heb je je schaap haar been geamputeerd
Ow ik dacht dat moos dat wel zou hebben verteld.quote:
ja hij zei dat je niet kwam, maar niet precies waarom, maar maak ook niet uit, was alleen wel jammerquote:Op maandag 23 februari 2009 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat moos dat wel zou hebben verteld.
Ze kwam wel maar niet op zaterdagquote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hij zei dat je niet kwam, maar niet precies waarom, maar maak ook niet uit, was alleen wel jammer
het was namelijk vet gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ik had gevraagd of hij het uit wilde leggenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja hij zei dat je niet kwam, maar niet precies waarom, maar maak ook niet uit, was alleen wel jammer
het was namelijk vet gezellig
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze kwam wel maar niet op zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze kwam wel maar niet op zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude je zou het niet vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
naja misschien is die dat wel vergeten, hij was namelijk zo opgewonden dat die, die schaap wou geven aan mijquote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ik had gevraagd of hij het uit wilde leggenmaar maakt niet uit.
pm het dan ook ff naar mijquote:Op maandag 23 februari 2009 13:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat moos dat wel zou hebben verteld.
Moos failedquote:Op maandag 23 februari 2009 13:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ow ik had gevraagd of hij het uit wilde leggenmaar maakt niet uit.
neuh mijn eikel die is pas gevoelig jôhquote:Op maandag 23 februari 2009 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
gevoelig onderwerpje
Ja het floepte erin en eruitquote:
Whahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja het floepte erin en eruit![]()
neej dat zei ze nieeeee
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja het floepte erin en eruit![]()
neej dat zei ze nieeeee
Ja hequote:
kutjebeff zeg , maar ben je vrijdag dan wel vrij ? of dat ook nietquote:
jaaah dat dan weer welquote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Runx het volgende:
[..]
kutjebeff zeg , maar ben je vrijdag dan wel vrij ? of dat ook niet
Ik kan morgen wel een halve dag vrij nemenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hekut week, kut leven...
Neuken dan maar?
okquote:
trio? en moos doen we wel rock paper scissor om te kijken welke gaatje wie moet nemenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hekut week, kut leven...
Neuken dan maar?
Beetje haasten zegt iequote:Op maandag 23 februari 2009 14:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik kan morgen wel een halve dag vrij nemen
hebben we 6 uurtjes
Moeten we ons een beetje haasten dus
Veel plezierquote:Op maandag 23 februari 2009 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jaaah dat dan weer welen dan ga ik wat leuks doen met Barra
huh heb jij zaterdag een allochtoon gezien ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef Moozzie het volgende:
Wel iets typische een 'opblaas' baar schaap geven aan een allochtoon
Moeten we wel zorgen dat je niet te laat komt net zoals de treinquote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Beetje haasten zegt ielijkt godverdomme wel een sneltrein
6 uurtjes maar
wat voor iets ''leuks''quote:Op maandag 23 februari 2009 14:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jaaah dat dan weer welen dan ga ik wat leuks doen met Barra
Ik zag er wel 2quote:Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef Runx het volgende:
[..]
huh heb jij zaterdag een allochtoon gezien ?
die zijn snachts ook "aan het werk"quote:
ik zag er veel meer bij aspenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die zijn snachts ook "aan het werk"
bushaltes FTW!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zag er veel meer bij aspen
alleen die kwamen er nietquote:Op maandag 23 februari 2009 14:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zag er veel meer bij aspen
jah, terwijl wij een amsterdammer, een iranier, een indo/negert en een duitser warenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:07 schreef Runx het volgende:
[..]
alleen die kwamen er niet![]()
was mie hard en wij gewoon wel
ohhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Runx het volgende:
[..]
ohhh
veel plezier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja pa
idd ik bedoel maarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jah, terwijl wij een amsterdammer, een iranier, een indo/negert en een duitser waren
Wat is er mis met een amsterdammerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef Runx het volgende:
[..]
idd ik bedoel maar, dat krijg je als je CP bent hé
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat is er mis met een amsterdammer
hihih ze zei pa tegen mijquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
hihih ze zei pa tegen mij![]()
nou als ik zo'n dochter had dan wist ik het wel hoar
Wij hagenezen zouden zeggen : Kankahleijerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
die zijn in de meeste gevallen ook allochtoonquote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
omfg dudequote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ben je wel heel bijzonderquote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef Friday12 het volgende:
ik kom uit amsterdam![]()
![]()
nee geen nieuwe nederlander![]()
100% hollands![]()
Een kankahleijer dusquote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef Friday12 het volgende:
ik kom uit amsterdam![]()
![]()
nee geen nieuwe nederlander![]()
100% hollands![]()
psssst we kunnen wel een keer rollenspel doenquote:
jah maar ik ben dan ook verhuistquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
dan ben je wel heel bijzonder90% is toch wel een nieuwe Nederlander daar
9 out of 10 doctorsquote:
dat zeg ik ook altijd, eens een tukker altijd een tukker .... ohh wachtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah maar ik ben dan ook verhuist![]()
maar eens een Amsterdammer altijd een Amsterdammer
kut allochtoonquote:Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd, eens een tukker altijd een tukker .... ohh wacht
joh ik verveel me weer eensquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd, eens een tukker altijd een tukker .... ohh wacht
ik moest lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik praat tenminste nog een beetje normaal
Hoe gaat bij jullie de bel?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wij hagenezen zouden zeggen : Kankahleijer
whahahquote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe gaat bij jullie de bel?
teeeeeeeeeeerrrrringgg!!!!
hehe, en dan nog denken dat ik het benquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik runx aan de telefoon had
ik niet hoa !quote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus jullie noemen ons amsterdammers kankahleijers
Ja serieus ik dacht dat jij het wasquote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe, en dan nog denken dat ik het ben
laten we ze slaan mooz ik zal jou nooit slaan mede a'dammerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja serieus ik dacht dat jij het was
Dat kan nooit runx zijn dacht ik
moos is een regio haarlemmermeererquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
laten we ze slaan mooz ik zal jou nooit slaan mede a'dammer
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
agressieve volk zegquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in amsterdam te wonen, moeten me zus een hoofddoek dragen en ik zo'n jurkquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar niets bleek minder waarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in amsterdam te wonen, moeten me zus een hoofddoek dragen en ik zo'n jurk [ afbeelding ]
apeldoorners sporen nietquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
blond, bruin haar ? postuur ? lekker, pics, telefoonnummer, msn ?quote:
Ja in de cursus haags wel jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hyvesquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
blond, bruin haar ? postuur ? lekker, pics, telefoonnummer, msn ?
Blond, blauwe ogen, lang en slankquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
blond, bruin haar ? postuur ? lekker, pics, telefoonnummer, msn ?
dan sla ik moos dusquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos is een regio haarlemmermeerer
ik word ongeduldig, pics, hyves, msn, facebook, IETS..van je zus..details moos, detailsquote:
maar kom je er vandaag stomme belgquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in amsterdam te wonen, moeten me zus een hoofddoek dragen en ik zo'n jurk [ afbeelding ]
cest moi, WhiteLightningquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, lang en slank
Foto's posten doe ik niet aan maar je hebt pech want ze heeft een franse vriend
hoe lang is ze?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ALLES kan kapotquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cest moi, WhiteLightning
en garde!
Alles kan kapotquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
is dat niet je denkbeeldige vriendin ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dump de vriend gewoon een ravijn in problem solved
Nopequote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik word ongeduldig, pics, hyves, msn, facebook, IETS..van je zus..details moos, details
post maar zonder paint/andere bewerking programma'squote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Me ouders (en tantes etc) komen uit amsterdam, zelf ben ik geboren in haarlem en woon ik al me hele leven in een dorp tussen die 2 stedenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar kom je er vandaag stomme belg
HAHAquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cest moi, WhiteLightning
en garde!
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Me ouders (en tantes etc) komen uit amsterdam, zelf ben ik geboren in haarlem en woon ik al me hele leven in een dorp tussen die 2 steden
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHAja toch
![]()
![]()
, ik heb een parkison hand, interesse ?
je hebt geen ravijnen in Nederlandquote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is meestal moeilijker dan gewoon die dude en ravijn in tyfen
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat is meestal moeilijker dan gewoon die dude en ravijn in tyfen
wat ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
you make me sad with your shit mental images
HAHA, hoe fakking klein ben je dan wel niet ?quote:
quote:
quote:
Lol wtf...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef Runx het volgende:
[..]
is dat niet je denkbeeldige vriendin ?
maar alles kan kapot, en ik ben een Iraniër dus ?
met jouw vriendin heb je daar ook geen moeite meequote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mensen die tussen een relatie springen
Als ik ergens geen respect voor heb...
net onder de 1.70 zei ik pas nogquote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHA, hoe fakking klein ben je dan wel niet ?
OMFGquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mental image over jou, deb en je parkinson hand
Whahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHAja toch
![]()
![]()
, ik heb een parkison hand, interesse ?
ja en dan moet moos zus helemaal alleen terug rijdenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die dude is frans ze komen vast wel eens in frankrijk en in frankrijk zijn bergen
Ben blij ik ben kleinerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
net onder de 1.70 zei ik pas nog
Stel je niet aanquote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mensen die tussen een relatie springen
Als ik ergens geen respect voor heb...
hihihi kleintjequote:Op maandag 23 februari 2009 14:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ben blij ik ben kleineren vrouw. Dus ben blij, er zijn vrouwen kleiner dan jij
Ik wil niet weten waar ze allemaal komenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die dude is frans ze komen vast wel eens in frankrijk en in frankrijk zijn bergen
Die moet je uitleggenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
met jouw vriendin heb je daar ook geen moeite mee
Dudequote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
als ze op der knieën gaat is ze perfect
hier ga ik maar niet op inquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Stel je niet aanzeikerd als 2 mensen echt zooo gek op elkaar zijn komt er niemand tussen. Komt iemand er wel tussen houden ze ook niet genoeg van elkaar.
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef Runx het volgende:
Would you dance if I asked you to dance
Would you run and never look back
Would you cry if you saw me crying
Would you save my soul tonight
Would you tremble if I touched your lips
Would you laugh oh please tell me this
Now would you die for the one you love
Hold me in your arms tonight
tja kijk debbie hoeft dat niet eensquote:
WTF das te slijmerigquote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef Runx het volgende:
I can be your hero babyquote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je aan het oefenen voor een act ?
[ afbeelding ]
soadquote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
WTF das te slijmerig
Deze:
And if you go, i wanna go with you
And if you die, i wanna die with you
System of a down - Lonely day
Waarom niet? Das wel mijn mening. Stel nou...stel nou dat "mijn" maartenquote:
Nee echt nietquote:
hoezo ? je kan er toch ook voor open staan ? het is 2009quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Das wel mijn mening. Stel nou...stel nou dat "mijn" maartenvreemd zou gaan met een mokkel. Dan houdt ie toch niet genoeg van mij?
DOe eens zelf lui varkenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef Friday12 het volgende:
wie past deze aan zodat die smiley wegschiet >
idd dan houd die meer van mijquote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom niet? Das wel mijn mening. Stel nou...stel nou dat "mijn" maartenvreemd zou gaan met een mokkel. Dan houdt ie toch niet genoeg van mij?
hooooooiquote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef Runx het volgende:
shuffele hé
whahahahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee echt niet
Maar je maakt echt geen kans hoor
Toen ze nog geen vriendje had was het echt te erg. Was ik bijvoorbeeld bij voetbal:
Iemand: hey moos
ik dacht: jeej ik heb vrienden
Ik: hey
Iemand: hoe gaat het met je zus
Ik dacht: was te mooi om waar te zijn
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo ? je kan er toch ook voor open staan ? het is 2009
hahahahquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee echt niet
Maar je maakt echt geen kans hoor
Toen ze nog geen vriendje had was het echt te erg. Was ik bijvoorbeeld bij voetbal:
Iemand: hey moos
ik dacht: jeej ik heb vrienden
Ik: hey
Iemand: hoe gaat het met je zus
Ik dacht: was te mooi om waar te zijn
agg echt WTFquote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]true, maar goed, aaah dudes....ik zal het gewoon ff melden
ik ben weer vrijgezel ja.
Daarom ging ik niet mee zaterdag Thomas, Runx.
neuken ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
Neej natuurlijk niet mutsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
agg echt WTF![]()
komt toch niet door ons he
Het gaat wel goed hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
neuken ?
geintje hoor, kop op heh!
haha, ooh koechie koechie koechiequote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
net onder de 1.70 zei ik pas nog
Nahja niks triests aan tochquote:Op maandag 23 februari 2009 14:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahahdan moet ze er wel leuk uitzien
![]()
maar das wel triest als dat echt zo wat.
had ik al gezegd dat ik ook een ps3 heb![]()
![]()
als je nou kwam had je keuze uit 4quote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Het gaat wel goed hoordont worry
Tis alweer een week zo.
mijne is Ramtinquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nahja niks triests aan toch
Ze geeft ze niet aandacht hoor
Gaaf
Wat is je ID? mijne is Moozzie
Jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
als je nou kwam had je keuze uit 4oja moos heeft al een vriendin, uit 3 dan
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:41 schreef debbie_19 het volgende:
2,5quote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef Runx het volgende:
[..]
als je nou kwam had je keuze uit 4oja moos heeft al een vriendin, uit 3 dan
Surequote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
sterkte ermee dan !
maar nog interesse in de parkison hand dan ?
had je ex die schapenoutfit toevallig gezien ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadude keuze zat
de volgende x beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
wat een domme vraagquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gaaf
Ik waardeer je mening daar niet van.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dat geeft niets, kom gezellig een keer langs met je zus. heb je alle tijd voor op mn ps3quote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gaaf
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
stond er net een klant achter mij.. switch ik naar mijn bureaublad
biermeisje erop..met de tekst eronder..cause a drunk girl doesn't care if you stick it in her pooper'
zij zo: wtf
wat?quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
biermeisje erop..met de tekst eronder..cause a drunk girl doesn't care if you stick it in her pooper'
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
you haz failed again
Whahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
HAHAquote:
Ik speel ook weinig, meer pc inderdaad. Me ps3 wordt meer misbruikt voor filmsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat geeft niets, kom gezellig een keer langs met je zus. heb je alle tijd voor op mn ps3![]()
maar ik zal je s toevoegen. ik dacht dat ik dat al gedaan had eigelijk![]()
ik speel er alleen nooit op.
* WhiteLightning is pc verslaafd
en het is een vrouw, dus die zal dat niet zo waarderenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHA
moet wel oppassen straks, als het goed is komt de hoogste baas der bazenook nog langs
hahahahahhahahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
bij mij muziekquote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik speel ook weinig, meer pc inderdaad. Me ps3 wordt meer misbruikt voor films
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
HAHA
moet wel oppassen straks, als het goed is komt de hoogste baas der bazenook nog langs
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
you will failed again
Wat dacht je van killzonequote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef Runx het volgende:
[..]
bij mij muziekik speel er ook bijna nooit meer op
er komt geen lijpe poep meer op
neuh nie veel aan heb demo gespeeld vond het niet zoquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef Runx het volgende:
[..]
had je ex die schapenoutfit toevallig gezien ?Ja hij schrok zich de tering en ging toen bij me wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor we zijn zeg maar in goed overleg uit elkaar gegaan.geen ruzie of wat.
ik vind daar niets aan.quote:
gt5 komt pas met kerstquote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind daar niets aan.![]()
ik wil liever GT5![]()
alhoewel, mn pc heerscht mn ps3 ruim
aha netjesquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja hij schrok zich de tering en ging toen bij me weg
Nee hoor we zijn zeg maar in goed overleg uit elkaar gegaan.geen ruzie of wat.
Dat kan nog wel jaren durenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil liever GT5![]()
ja man GT5 gaat hard wordenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil liever GT5![]()
Dude ik heb het over volwassen relaties, niet over puberrelaties. Kom op hey.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik waardeer je mening daar niet van.
Maar stel een jonge en een meisje hebben een relatie maar ze zijn onzeker en het loopt niet lekker.
Dan komt er een andere jongen die het meisje leuk vind en die ziet dat het niet zo goed gaat en misbruikt dat door meer aandacht aan het meisje te geven. Dat (vind ik) kan je niet maken. Doe dan je best bij der als ze goed in der relatie staat maar niet als het allemaal wat onzeker is. En dit soort dingen gebeuren vaak hoor...
i know. tegen die tijd zal codemasters wel weer met een opvolger op grid ofzo komen. en is dus gt5 lelijk gewordenquote:
Zonde nu kan je um niet meer spelenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef Runx het volgende:
[..]
ja man GT5 gaat hard worden
Gt4 ook kapot gespeeld
Ik ookquote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb het over volwassen relaties, niet over puberrelaties. Kom op hey.
ag echt niet gt5 word niet lelijk, dirt 2 komt september, en codemaster is ook bezig met een formule 1 gamequote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
i know. tegen die tijd zal codemasters wel weer met een opvolger op grid ofzo komen. en is dus gt5 lelijk geworden
Codemaster is ook bezig met een operation flashpoint 2quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
i know. tegen die tijd zal codemasters wel weer met een opvolger op grid ofzo komen. en is dus gt5 lelijk geworden
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zonde nu kan je um niet meer spelen
In een volwassen relatie heb je niet meer zo die onzekerheden die jij zojuist beschrijft. Heb je die wel laat je je niet meer inpalmen door de eerste de beste lul die langskomt en je meer aandacht geeft.quote:
jaaaa die word ook echt te vetquote:Op maandag 23 februari 2009 14:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Codemaster is ook bezig met een operation flashpoint 2
ik ben al 20quote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In een volwassen relatie heb je niet meer zo die onzekerheden die jij zojuist beschrijft. Heb je die wel laat je je niet meer inpalmen door de eerste de beste lul die langskomt en je meer aandacht geeft.
Van dat soort dingen heb je last als je 15/16 bent. Want dan ben je nog naief.
Hoeft niet perse de eerste de beste te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
In een volwassen relatie heb je niet meer zo die onzekerheden die jij zojuist beschrijft. Heb je die wel laat je je niet meer inpalmen door de eerste de beste lul die langskomt en je meer aandacht geeft.
Van dat soort dingen heb je last als je 15/16 bent. Want dan ben je nog naief.
het wordt moeilijk om aan de verwachtingen van gt5 te voldoen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ag echt niet gt5 word niet lelijk, dirt 2 komt september, en codemaster is ook bezig met een formule 1 gamezij hebben de licentie van sony overgekocht
Omfgquote:
ik denk dat ze dat wel oppoetsen, en er komt ook schademodel inquote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het wordt moeilijk om aan de verwachtingen van gt5 te voldoen.
de graphics waren 2 jaar geleden mooi. nu is het normaal.
althans zo zie ik het.
uhuquote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omfgen dan probeer je mij te versieren?
sort of
Hooo dat zeg ik ook niet kuttekopquote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoeft niet perse de eerste de beste te zijn
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef crazy987 het volgende:
ik ga vragen of ik een uurtje eerder wegkan, haal ik van de week dan wel weer in,
want to half 6 houd ik echt niet vol.
ik ben nog tienerquote:
met dat schademodel konden ze neit anders meer. kijk eens naar Grid, of naar Burnout. daar zien de crashes er ongeloofelijk tof uitquote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef Runx het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat wel oppoetsen, en er komt ook schademodel in, die zal heel geavanceerd zijn zeiden ze, verder gaat bij gt ook om de hoeveelheid auto's en gameplay, elke auto stuurt anders etc etc
volgens de wet nietquote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
omfg dus ik was bijna met kindjes op stap gegaan
neuh ik ben volwassen hoarquote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
maar das geen realistische schademodelenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met dat schademodel konden ze neit anders meer. kijk eens naar Grid, of naar Burnout. daar zien de crashes er ongeloofelijk tof uit
die heb ik allang gehadquote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben een adolescent![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adolescentie
alsof jij veel ouder bentquote:Op maandag 23 februari 2009 15:04 schreef debbie_19 het volgende:
nee , grid is niet realistisch wou je zeggen ??quote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar das geen realistische schademodelen
Probeer jij nou eerst maar eens een disco in te komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, maar ik denk dat ze met geavanceerde schade komen zeg maar, dat het ook echt effect zal hebben op het rijgedrag, verder is grid hartstikke vet, alleen vind ik het geen auto simulator, is best arcadequote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
met dat schademodel konden ze neit anders meer. kijk eens naar Grid, of naar Burnout. daar zien de crashes er ongeloofelijk tof uit
in vergelijking met wat gt komt niet neequote:Op maandag 23 februari 2009 15:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , grid is niet realistisch wou je zeggen ??
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Probeer jij nou eerst maar eens een disco in te komen
Beetje lopen zeiken dat ik er waarschijnlijk niet in mag met witte schoenenals die allochtonen daar niet hadden gestaan was de kans ook stuk kleiner geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Probeer jij nou eerst maar eens een disco in te komen
Beetje lopen zeiken dat ik er waarschijnlijk niet in mag met witte schoenenja als ik in me KKK outfit kom, kom ik er ook niet inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
get over it.
Zijn die allochtonen toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als die allochtonen daar niet hadden gestaan was de kans ook stuk kleiner geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar heb je wel gelijk in. meestal zijn de prologue uitvoeringen arcade, en de echte versie wat realistischer.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, maar ik denk dat ze met geavanceerde schade komen zeg maar, dat het ook echt effect zal hebben op het rijgedrag, verder is grid hartstikke vet, alleen vind ik het geen auto simulator, is best arcade
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zijn die allochtonen toch nog ergens goed voorallochtonen zijn nergens goed voor kut volk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
get over it.
screenshots, or it aint happeningquote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in vergelijking met wat gt komt niet nee
Ban ban!!! rassenhaat hier!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
allochtonen zijn nergens goed voor kut volk zeg
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ban ban!!! rassenhaat hier!
Doet NSBeren naar Snakey
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef Runx het volgende:
[..]
allochtonen zijn nergens goed voor kut volk zeg
Was grapjequote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
volgens de wet niet
wat dacht jij dan? jij wist heul wel dat wij niet zo 'oud' waren
p00p was toch ook gewoon mee
deed ik al op me ps2quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in. meestal zijn de prologue uitvoeringen arcade, en de echte versie wat realistischer.
ik vind arcade racers iig leuker. als ik kijk welke spellen ik bijv leuk vindt. ja behalve de NFS serie dan![]()
als je echt een simulator wilt , moet je een F1 spel gaan spelen, zonder hulpmiddelen, dat is pas moeilijk
gast , jij snapt het helemaalquote:Op maandag 23 februari 2009 15:13 schreef Runx het volgende:
[..]
deed ik al op me ps2, en rfactor etc . wat bij gt is dat je kunt kiezen of je arcade wilt racen of niet zeg maar, instap drempel is laag, maar als je gevorderde bent kan je helemaal over gaanna simulator
en ik denk dat die mensen Gt maken heus wel weten wat ze doen.
en Nfs serie was vroeger wel leuk met hot pursuit en nfs 1 en 2 , maar daarna verneukten ze de hele serie, het enige wat ik nog een beetje leuk vond was underground 2.
neuken ?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff fakking boring over die games
Volgende onderwerp
OKeej daar achter in die focus moet wel lukkenquote:
focusquote:Op maandag 23 februari 2009 15:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
OKeej daar achter in die focus moet wel lukken
ik vind gamen ok maar donder op met je schade blabla grid bla blaquote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef debbie_19 het volgende:
Pfff fakking boring over die games
Volgende onderwerp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |