dat zeg ik ook altijd, eens een tukker altijd een tukker .... ohh wachtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah maar ik ben dan ook verhuist![]()
maar eens een Amsterdammer altijd een Amsterdammer
kut allochtoonquote:Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd, eens een tukker altijd een tukker .... ohh wacht
joh ik verveel me weer eensquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef Runx het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd, eens een tukker altijd een tukker .... ohh wacht
ik moest lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik praat tenminste nog een beetje normaal
Hoe gaat bij jullie de bel?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wij hagenezen zouden zeggen : Kankahleijer
whahahquote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoe gaat bij jullie de bel?
teeeeeeeeeeerrrrringgg!!!!
hehe, en dan nog denken dat ik het benquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik runx aan de telefoon had
ik niet hoa !quote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dus jullie noemen ons amsterdammers kankahleijers
Ja serieus ik dacht dat jij het wasquote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hehe, en dan nog denken dat ik het ben
laten we ze slaan mooz ik zal jou nooit slaan mede a'dammerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja serieus ik dacht dat jij het was
Dat kan nooit runx zijn dacht ik
moos is een regio haarlemmermeererquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
laten we ze slaan mooz ik zal jou nooit slaan mede a'dammer
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
agressieve volk zegquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in amsterdam te wonen, moeten me zus een hoofddoek dragen en ik zo'n jurkquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar niets bleek minder waarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in amsterdam te wonen, moeten me zus een hoofddoek dragen en ik zo'n jurk [ afbeelding ]
apeldoorners sporen nietquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
blond, bruin haar ? postuur ? lekker, pics, telefoonnummer, msn ?quote:
Ja in de cursus haags wel jaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hyvesquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
blond, bruin haar ? postuur ? lekker, pics, telefoonnummer, msn ?
Blond, blauwe ogen, lang en slankquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
blond, bruin haar ? postuur ? lekker, pics, telefoonnummer, msn ?
dan sla ik moos dusquote:Op maandag 23 februari 2009 14:21 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moos is een regio haarlemmermeerer
ik word ongeduldig, pics, hyves, msn, facebook, IETS..van je zus..details moos, detailsquote:
maar kom je er vandaag stomme belgquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer in amsterdam te wonen, moeten me zus een hoofddoek dragen en ik zo'n jurk [ afbeelding ]
cest moi, WhiteLightningquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Blond, blauwe ogen, lang en slank
Foto's posten doe ik niet aan maar je hebt pech want ze heeft een franse vriend
hoe lang is ze?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
ALLES kan kapotquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
hahahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
cest moi, WhiteLightning
en garde!
Alles kan kapotquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
is dat niet je denkbeeldige vriendin ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dump de vriend gewoon een ravijn in problem solved
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |