Waarom dat nu weer?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
auto kom naar hier met je outfit! (ik typte eerst autofitook grappig haha)
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag makenquote:
brr, inhaalslagen.. ik heb er nog 1 te maken van 2 maandenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?
[..]
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag maken
omdat ik je autofit wil zien en dan sleep ik je mee de hort op!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?
[..]
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag maken
singles zijn uitgepraat!?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
tvp dan maar
ik weet ff niks beters te melden
Nee, hoor.quote:
Haha, nee zo erg is het bij mij nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
brr, inhaalslagen.. ik heb er nog 1 te maken van 2 maanden
Jij bent gekquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik je autofit wil zien en dan sleep ik je mee de hort op!
wrom?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee zo erg is het bij mij niet
Over twee weken heb ik tentamens, dus ja... Moet wel even iets doen.
Verder moet ik volgende week iets af hebben met SPSS en wil ik een eindje komen met MTO (bijwerken) en mijn Essay...
[..]
Jij bent gek![]()
Omdat jij mij dan laat staanquote:
nee heus niet!!quote:
foto's van je pakje?quote:
Murmeli is single-afquote:
echt niet lief dat je zo over me denktquote:
Monogame dater danquote:
Ik ken jequote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
![]()
[..]
echt niet lief dat je zo over me denkt![]()
nietus!!quote:
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!quote:
Net als wij.quote:
Heb je aandacht nodig, jongen?quote:
quote:
quote:
*knuffel*quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!![]()
Bah....
*gaat sip in het hoekje zitten*
![]()
Nee koffie.quote:
Zo veel posten wij nu ook weer niet hoor. Valt best wel mee.quote:
Aah...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!![]()
Bah....
![]()
Waar blijft die foto nou?quote:
quote:
Hahahaha, jij ging mij een foto sturen. Voor foto's van mij moet je in mijn fobo zijnquote:
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xDquote:Op maandag 23 februari 2009 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel posten wij nu ook weer niet hoor. Valt best wel mee.
Oja... Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, jij ging mij een foto sturen. Voor foto's van mij moet je in mijn fobo zijn
het valt echt mee nu hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xD
Oh kwaak in het speeksel Murm zitten geen drugs.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bah....
![]()
Je moet dan ook geen boodschappen doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:
Ach dit is nog rustig. Er gaat regelmatig een topic per uur door heen hier.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet toch eten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen boodschappen doen.
Jij niet dan? Of laat jij de boodschappen altijd doen door iemand anders?quote:
Dat zijn de goede momenten inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef Howl het volgende:
Er zijn momenten waarop in deze reeks een snelheid van 1 topic per uur wordt gehaald.
albert.nlquote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij niet dan? Of laat jij de boodschappen altijd doen door iemand anders?
Ik zit thuis alleen maar op mijn gat. Ik doe nooit wat. Dus ook niet eten en ook nooit een boodschap.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij niet dan? Of laat jij de boodschappen altijd doen door iemand anders?
ah heeft een bezorgservice hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef icemotion het volgende:
Het wordt tijd voor de online supermarkt. Vanachter je pc je boodschappen doen. (Alleen willen de supermarkten er niet aan.. verkopen ze minder)
Oh en geen carnavals-vierder hier. Maar gewoon 'hard' aan het werk.
www.ah.nl ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef icemotion het volgende:
Het wordt tijd voor de online supermarkt. Vanachter je pc je boodschappen doen. (Alleen willen de supermarkten er niet aan.. verkopen ze minder)
Oh en geen carnavals-vierder hier. Maar gewoon 'hard' aan het werk.
Voor mij geldt dat wel zo. Iemand die bezet is, is voorzichtiger en rustiger in zijn omgang naar jou toe. Ik vind dat prettig.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik weet niet of het typisch singles is maar het is wel een vreemd gebeuren en niet handig voor singles
mensen die verkering hebben zijn vaak aantrekkelijker voor het andere geslacht (het zal wel een uitstralingsding zijn of zo)?
ja dat schijnt wel zo te zijn ja. volgens mij omdat singles soms een beetje desperate zijn en dat dan uitstralen ofzo? Daarom ben ik ook meestal vrij lang single, omdat ik het in het begin heel v ervelend vind dat ik weer single ben en op een gegeven moment wen ik er dan aan en dan boeit het niet meer en dan ben ik meestal ook niet meer zo lang single. dus blijkbaar straal je dan ook die tevredenheid uitquote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik weet niet of het typisch singles is maar het is wel een vreemd gebeuren en niet handig voor singles
mensen die verkering hebben zijn vaak aantrekkelijker voor het andere geslacht (het zal wel een uitstralingsding zijn of zo)?
ahuh..... pardon??? ;`)quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef Thrar het volgende:
[..]
www.ah.nl ?
hmm rhutje was sneller!
Ik zit nu op mijn werk. Net paar telefoontjes gepleegdquote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
hey mnr-etje!
Moest jij niet carnavallen vandaag?
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zit thuis alleen maar op mijn gat. Ik doe nooit wat. Dus ook niet eten en ook nooit een boodschap.
@ Murmeli dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
@Venco: t gaat goed met murm. leuk weekend gehad bij mn zus en daarna ff in antwerpen geweestde kindjes van mn zus zijn echt lief.
jij goed weekend gehad?
Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Alleen nog geen ervaring mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
zou je jezelf (en anderen) dan kunnen misleiden? hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat schijnt wel zo te zijn ja. volgens mij omdat singles soms een beetje desperate zijn en dat dan uitstralen ofzo? Daarom ben ik ook meestal vrij lang single, omdat ik het in het begin heel v ervelend vind dat ik weer single ben en op een gegeven moment wen ik er dan aan en dan boeit het niet meer en dan ben ik meestal ook niet meer zo lang single. dus blijkbaar straal je dan ook die tevredenheid uit
alleen na mijn laatste vriendje baalde ik niet van het single zijn
Was die date leuk?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
@ Murmeli dus.![]()
Om daar nog ff op in te haken (ik was gaan eten).
Mooi dat je het goed met je gaat. Antwerpen is wel tof![]()
Heb ook goed weekend gehad, al begon dat gisteravond pas bij mn date.Voor de rest gewerkt.
Weekenddiensten zijn nogal
blegh ik vind limburg niet leuk met carnavalquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk. Net paar telefoontjes gepleegd
En vanavond ga ik naar Limburg, samen met vriendin.
Dat herken ik ook wel. Maar toch kun je het beter bij de singles zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
Voor mij geldt dat wel zo. Iemand die bezet is, is voorzichtiger en rustiger in zijn omgang naar jou toe. Ik vind dat prettig.
Is dat een steek onder water?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel. Maar toch kun je het beter bij de singles zoeken.
Sorry, maar dat hele uitstraal gebeuren, daar geloof ik allemaal niet zo in.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat schijnt wel zo te zijn ja. volgens mij omdat singles soms een beetje desperate zijn en dat dan uitstralen ofzo? Daarom ben ik ook meestal vrij lang single, omdat ik het in het begin heel v ervelend vind dat ik weer single ben en op een gegeven moment wen ik er dan aan en dan boeit het niet meer en dan ben ik meestal ook niet meer zo lang single. dus blijkbaar straal je dan ook die tevredenheid uit
alleen na mijn laatste vriendje baalde ik niet van het single zijn
Ben nog nooit in Limburg geweest met carnaval. Ik zie het wel gebeuren. Ik zal het je morgen of overmorgen vertellenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik vind limburg niet leuk met carnaval
vriendje is er nou ook heen
ben maar niet mee gegaan
Iets met uitstraling van singles ofzo.quote:
Leuk. En komt er nog een date?quote:
oh... hrmmm okay.... das raar, want ik ben altijd druk geloof ik, ook als ik niet single ben. Alhoewel ik moet zeggen dat als ik bij en met mijn monogame date ben, ik wel kalmer in mijn hoofd ben. (soms dan he... niet altijd, maar dat heeft iets te maken met aan/uit schakelaarsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat wel zo. Iemand die bezet is, is voorzichtiger en rustiger in zijn omgang naar jou toe. Ik vind dat prettig.
dat bedoel ikquote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Limburg geweest met carnaval. Ik zie het wel gebeuren. Ik zal het je morgen of overmorgen vertellen
Er gaat natuurlijk niets boven Brabant
Vrij en gezelligquote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met uitstraling van singles ofzo.
Zelfs dat nog.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk. En komt er nog een date?
Mutsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik vind limburg niet leuk met carnaval
vriendje is er nou ook heen
ben maar niet mee gegaan
En gelijk heb jequote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Nou het is niet vreselijk zo van aaargh
Maar gewoon niet het zelfde en niet mijn ding
Dus ik dacht sufferd waarom zou je dan mee gaan! ga gewoon je eigen ding doen!!
Vrijen is gezellig.quote:
ik zou echt nooit nooit nooit iemand zomaar laten staanquote:
hoezo muts?quote:
Leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Er schijnen zelf normale mensen op Fok! te zitten. Alleen je moet wel goed zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs dat nog.
Hoe was je Onzin meet nog?
En vorige keer zei je dat je dat best zou doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou echt nooit nooit nooit iemand zomaar laten staan
Dat vind ik wel zo gemeen!!
En ik heb ooit iemand gemeet hoor
En toen ben ik gewon braaf op komen dagen en ik heb nog bijna een jaar met hem gedate en toen kwam ik ook altijd![]()
Had ik even zin in om te zeggenquote:
Wat?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
Jeeej! Ik kan weer bellen en smsen en heb net een complimentje gekregen..Correctie; 2 complimentjes
![]()
Ik kan je heul niet smsenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:24 schreef Nouk84 het volgende:
Jeeej! Ik kan weer bellen en smsen en heb net een complimentje gekregen..Correctie; 2 complimentjes
![]()
nee lees maar terug toen zei ik ook dat ik dat nooit zou doen!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En vorige keer zei je dat je dat best zou doen
Toen met JB enzo
Maarre, dat is dan weer aardig van je
[..]
Had ik even zin in om te zeggen
Het kan toch allebei.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:24 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gezellig? Ik vind het eerder geil.
Er zijn heel veel normale mensen op fok!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Er schijnen zelf normale mensen op Fok! te zitten. Alleen je moet wel goed zoeken.
huh? wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zou je jezelf (en anderen) dan kunnen misleiden? haha
Dat je je gedrag niet veranderd en zo
zouden andere je dan nog steeds benaderen als ze zouden doen als je bezet bent?
Ik ben het IT wonder bij ons op de afdeling en daar kreeg ik even een complimentje voorquote:
Je mag me smsen als je wiltquote:Op maandag 23 februari 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan je heul niet smsen![]()
goed man!! wat voor.. voro je werk?
Daar heb ik dan over heen gelezenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee lees maar terug toen zei ik ook dat ik dat nooit zou doen!
Juist wel. Je kan toch serieus zijn op andere plaatsen in een ONZ de clown uithangen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn heel veel normale mensen op fok!Al zou ik ze niet zo snel in Onzin verwachten
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben het IT wonder bij ons op de afdeling en daar kreeg ik even een complimentje voor![]()
[..]
Je mag me smsen als je wilt![]()
Zie boven
Dat weet jij helemaal nietquote:
Jazekerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]Goed om te horen!! altijd leuk
Oke ik zeg al niks meer.quote:
Ja tuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik ben ook niet enorm bloed serieus ofzo hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist wel. Je kan toch serieus zijn op andere plaatsen in een ONZ de clown uithangen.
Just kiddingquote:
nou dat als het echt verschil maakt of je dat dan kunt manipuleren zeg maarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
huh? wat bedoel je precies?
@venco: tof van je date
Kan dit niet via PM of zo?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
@Howl
Al enige idee wat we gaan eten? Of moeten wij dat nog beslissen.
ja erg slechtquote:Op maandag 23 februari 2009 14:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan over heen gelezen
Mijn excuses!
Oke.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat weet ik ook wel. Ik ben ook niet enorm bloed serieus ofzo hoor.
Schat, ik heb een auto, dan ga ik toch niet in de trein zitten?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja erg slecht
Maak meteen maar goed
Hup die trein in!
Ja, ik moet ook werken..quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
op die reactie zat ik nou net te wachten.. je was wel een beetje traag trouwens!
ik ben blij dat jij deze ook maakte, ik had dezelfde ingetyped maar ik bedacht me dat tijn het nu wel weet dat we hem niet echt als ervaringsdeskundige in deze zienquote:
Vertel mij wat.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke.
Toch is het wel leuk om mensen die je op Fok! ziet in het echt te zien.
Jij wel dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Sorry, ik moest lachen.
Moet die reactie nu elke keer. Op een gegeven moment begint het een beetje afgezaagd te worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef Thrar het volgende:
[..]
op die reactie zat ik nou net te wachten.. je was wel een beetje traag trouwens!
Is goed. Als ik een idee heb PM ik jou en de rest wel.quote:
Je bent namelijk superblij dat je mij ooit ontmoet hebt.. ik weet hetquote:
Hehe, vetquote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben het IT wonder bij ons op de afdeling en daar kreeg ik even een complimentje voor![]()
maar dan mag je niet drinkenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, ik heb een auto, dan ga ik toch niet in de trein zitten?
Wow, het leeft!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Techno het volgende:
TalstelselsVergelijkingenPriemgetallen
Mja dat is waar, maar ik heb echt geen carnaval zin meerquote:
je wist de aan knop te vinden?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Welke Fok!kers ken je allemaal al?quote:
Ik dacht indd. aan jouquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bent namelijk superblij dat je mij ooit ontmoet hebt.. ik weet het
zelfs niet met mij?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja dat is waar, maar ik heb echt geen carnaval zin meer
Ik weet toch niet of jij leuk gezelschap bentquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs niet met mij?
Dan heb je idd echt geen zin
hij had anders wel gelijk!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik ben blij dat jij deze ook maakte, ik had dezelfde ingetyped maar ik bedacht me dat tijn het nu wel weet dat we hem niet echt als ervaringsdeskundige in deze zien
Goede middagquote:Op maandag 23 februari 2009 14:33 schreef Techno het volgende:
TalstelselsVergelijkingenPriemgetallen
Dat is waar.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg dan ook niet zulke dingen.
Weet ikquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dacht indd. aan jouMaar niet alleen.
Wie ik?quote:
quote:
Gewoon een hoopje mensen.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke Fok!kers ken je allemaal al?
Snap ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ikMaar moest het toch even kwijt
tja dat is waarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet toch niet of jij leuk gezelschap bent
Ja, dat is waarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja dat is waar
maar ja daar kom je alleen achter als je komt he!
kom dan maar met de auto dan kun je zo weer gaan als je me suf vind
Hoi Techno!quote:
* tijnbrein visualiseerd een hoopje mensenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gewoon een hoopje mensen.ga niet iedereen individueel benoemen.
oeh spank me baby!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke.quote:
Sla hem maar heel goedquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
oeh spank me baby!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Is het gezellig?quote:
de betreffende foto uit deze post ben ik ook wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Maar maar! Ik zie ook graag foto van degene die ik ga zien, straks sta ik bij de verkeerde aan de deur!![]()
Je mist niks hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:42 schreef icemotion het volgende:
darn... zelfs ff kijken op AH.nl en je mist de helft van een topic als deze.
Dat gaat over mijn outfit, maar ik heb er geen hele foto van genomenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
de betreffende foto uit deze post ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Waarom niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat over mijn outfit, maar ik heb er geen hele foto van genomen
Hier nog niet. Maar dat zal dan zo wel komen. Als het nu bij jou regent.quote:
Maar gaan die posts wel ergens over? Nee dus je hebt niks gemist.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef icemotion het volgende:
Als ik niks mis, wat doen al die posts hier dan?
In ieder geval niet het gemis vergrotenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef icemotion het volgende:
Als ik niks mis, wat doen al die posts hier dan?
Hier nietquote:
Niet van gekomenquote:
Je bedoelt naar de grote jetsers waar Joey 't altijd over heeftquote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
de betreffende foto uit deze post ben ik ook wel nieuwsgierig naar
Ik hou niet van regen.quote:
Als dat eens zou kunnen.quote:
Dit heb ik even gemist?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt naar de grote jetsers waar Joey 't altijd over heeft
had maar gezegd dan had ik er een gepmt! maar nu is het te laat want ik moet over een minuut of 5 wegquote:Op maandag 23 februari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Maar maar! Ik zie ook graag foto van degene die ik ga zien, straks sta ik bij de verkeerde aan de deur!![]()
Pics!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:43 schreef automatic_ het volgende:
Dat gaat over mijn outfit, maar ik heb er geen hele foto van genomen
Ik haat foto's van mijzelfquote:
Dat is het hier ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef icemotion het volgende:
(Hier is het droog maar verder vrij grijs ende saai.)
Ik moet om 4 uur gaan lopen naar de bushalte.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Vanmorgen regende het.. ik hoop vanmiddag niet, want ik moet naar huis lopen
Dat is een leuk liedjequote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou niet van regen.Behalve als je samen onder de umbrella, ella, ella loopt.
(ik kon het niet laten, met ella
).
denk het niet, wat je uitstraalt komt van vrij ver diep van binnen is mijn ervaring. sommige mensen kunnen wel beter toneelspelen dan anderen dus misschien lukt het bij hen dan wel. maar iig bij mij nietquote:Op maandag 23 februari 2009 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dat als het echt verschil maakt of je dat dan kunt manipuleren zeg maar
Vreselijk liedje, maar toch zit het soms in mijn hoofd, zeker als ik het over een paraplu heb heb heb.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:48 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is een leuk liedje![]()
Ik houd er ook niet van. Ook niet als ik samen met iemand anders onder de paraplu loop, want die ander is meestal een stuk kleiner en dan is het voor mij of voor die ander irritant
Dat scheelt.. ik heb geen vest ofzo bij me incl hoofddekselquote:Op maandag 23 februari 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur gaan lopen naar de bushalte.Gelukkig heb ik een hartstikke hip hoofddeksel om me te beschermen.
Dan maar hopen dat het droog blijft.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt.. ik heb geen vest ofzo bij me incl hoofddekselen ook geen paraplutje, utje, utje -O
Joey zegt dat Rhu grote jetsers heeftquote:
Dan moet je die paraplu niet kwijt raken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hou niet van regen.Behalve als je samen onder de umbrella, ella, ella loopt.
(ik kon het niet laten, met ella
).
Ja, ik zit toch in die outfit?quote:
Oooo ik snapquote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Joey zegt dat Rhu grote jetsers heeft
Niks vreselijk!quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vreselijk liedje, maar toch zit het soms in mijn hoofd, zeker als ik het over een paraplu heb heb heb.![]()
Ik ben meestal kleiner, behalve als ik naast iemand loop die kleiner is dan mij, dan meestal niet. Maar die kans is ook vrij klein, dus ik moet niet zo kleinzierig gaan doen en gewoon in de regen lopen zonder umbrella, ella ella.
Post maar een foto van jou met dat hoofddeksel.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik moet om 4 uur gaan lopen naar de bushalte.Gelukkig heb ik een hartstikke hip hoofddeksel om me te beschermen.
Ik ben 1.66 en meestal zijn de mensen in mijn omgeving groter. Behalve mijn zus, een collega en 2 klasgenoten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niks vreselijk!
Dus het is een hele kleine kans dat jij groot bet. Hoe klein ben je dan wel?![]()
Maar als jij met een umbrella, ella ella loopt, heb je dan ook een kleine, omdat jij een kleintje bent?
Ik moet ook zo werken. Van hoe laat tot hoe laat moet jij werken? Ik van 4 uur tot half twaalf.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het droog blijft.Weer avonddienst...en de komende 3 dagen ook.
Geen zin inquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Post maar een foto van jou met dat hoofddeksel.
ikke ben ook kleinerquote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben 1.66 en meestal zijn de mensen in mijn omgeving groter. Behalve mijn zus, een collega en 2 klasgenoten.![]()
En ik heb een gewone umbrella, een zwarte.
Half 5 tot half 11. En kan iig met iemand meerijden heen en terug.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet ook zo werken. Van hoe laat tot hoe laat moet jij werken? Ik van 4 uur tot half twaalf.
doe us rustig!.... (enne... ik zou een iPhone kopen, kun je gewoon FOK!'en buiten om het netwerkquote:Op maandag 23 februari 2009 14:52 schreef Murmeli het volgende:
bah hier op mn werk kan ik ook al geen emoticons meer zien. het wordt tijd dat ik thuis verder ga fokken, zo is het toch niet leuk meer
Dat valt best wel mee. Ik dacht eigenlijk dat je groter was. 1.70 ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben 1.66 en meestal zijn de mensen in mijn omgeving groter. Behalve mijn zus, een collega en 2 klasgenoten.![]()
Gemiddelde vrouwenlengte is 1 cm langer..quote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
nee had zelfs geen hoge hakken aanquote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja? Dacht dat jij groter was dan mij, of komt dat omdat je hakken draagt?
Klein duimpjequote:
En ik heb geen persoonlijkheid!?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee had zelfs geen hoge hakken aan
je wilde gewoon niet vlak naast me staan om te vergelijken
of ik oog gewoon groot door al die persoonlijkheid van me ahum
Ik ben 183 cm en ik voel me ook vaak kleinquote:
kleintjequote:Op maandag 23 februari 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat scheelt weer. Ik moet wel 10 minuten fietsen naar mijn werk.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Half 5 tot half 11. En kan iig met iemand meerijden heen en terug.
nou als jij 1,66 bent ben jij dat dusquote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik heb geen persoonlijkheid!?![]()
Maare, wanneer we elkaar weer eens zien gaan we precies opmeten wie er langer is.
iPhones zijn goedquote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
(enne... ik zou een iPhone kopen, kun je gewoon FOK!'en buiten om het netwerk
10 minuten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat scheelt weer. Ik moet wel 10 minuten fietsen naar mijn werk.
Jeej.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou als jij 1,66 bent ben jij dat dus
Ik had ook wat moeten doen vandaag maar ik had geen zin. Morgen maar dan. Zo werken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:57 schreef vencodark het volgende:
Oei, ik moet zo echt aan mijn stageplan schrijven. Straks kom ik weer in de knoei met mijn deadline en kan ik geen leuke dingen gaan doen.![]()
![]()
En ik zit over mijn bundel abonnement heen.![]()
Omniaquote:
Wow, wat veel...quote:Op maandag 23 februari 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat scheelt weer. Ik moet wel 10 minuten fietsen naar mijn werk.
Nee dat is echt heel ver.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
10 minuten.Das toch een fucking eitje?
Volgens mij bedoelde hij t ironischquote:
Morgen indd. vroeg op en ik ga echt niet op internet (behalve mail checken) en verder niets.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had ook wat moeten doen vandaag maar ik had geen zin. Morgen maar dan. Zo werken.
Minder bellen en SMSen dan maar over een grotere bundel nemen.
No, he didn't!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij t ironisch
T270i, geen toeters geen bellen, maar wel 7 dagen standbyquote:
Ik "mis" dat soms bij hemquote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik hou juist van die toetersquote:Op maandag 23 februari 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
T270i, geen toeters geen bellen, maar wel 7 dagen standby
Komt door het niet gebruiken van emoticonsquote:
Ja, zou dat het zijn?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Komt door het niet gebruiken van emoticons.
Oeeh dat wordt een dure maand!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
Morgen indd. vroeg op en ik ga echt niet op internet (behalve mail checken) en verder niets.![]()
En indd. eigenlijk iets minder smsen maar de laatste week/maand is het wel erg veel. Ik mag er geloof ik 100 p/m versturen en had er nu al 115 in een week.![]()
Wie ik? Tuurlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Afgesproken dan. Ik ga morgen mijn dingen doen ik moet doen. En jij gaat aan je stageplan werken.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Morgen indd. vroeg op en ik ga echt niet op internet (behalve mail checken) en verder niets.![]()
En indd. eigenlijk iets minder smsen maar de laatste week/maand is het wel erg veel. Ik mag er geloof ik 100 p/m versturen en had er nu al 115 in een week.![]()
of omdat hij vaak serieus is en het daarom moeilijk is om het als 'niet serieus' te lezen.quote:
Ohquote:
Civil?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh dat wordt een dure maand!![]()
Ik mag er 1000, deze afgelopen maand zit ik er ook wel bijna aan. En nu gaat het wel rustig
Het komt op de rekening altijd met die van mijn ouders. En die vergeten het altijd met mij te verrekenen en ik vergeet het ook.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oeeh dat wordt een dure maand!![]()
Ik mag er 1000, deze afgelopen maand zit ik er ook wel bijna aan. En nu gaat het wel rustig
nee gewoon naar rhuquote:Op maandag 23 februari 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je bedoelt naar de grote jetsers waar Joey 't altijd over heeft
Oke ik zal voortaan een smilie toevoegen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
of omdat hij vaak serieus is en het daarom moeilijk is om het als 'niet serieus' te lezen.
Maar smsen net voordat je gaat slapen is zo leuk en smsen als je op je stage bent en smsen als je gaat eten, aan het reizen bent of zomaar tv zit te kijken...veel leuker dan msn en achter je laptop zitten staren.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie ik? Tuurlijk.![]()
[..]
Afgesproken dan. Ik ga morgen mijn dingen doen ik moet doen. En jij gaat aan je stageplan werken.
MSNen kost niks gewoon gaan MSNen met die perso(o)n(en).
Uhuh..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
of omdat hij vaak serieus is en het daarom moeilijk is om het als 'niet serieus' te lezen.
Ik gevonden hebben de liefde van leven, als ik strak verhuizen ben naar Rusland ga ik jullie wel kaart per post sturen hoor!quote:Hoi. Misschien wordt u verrast op mijn brief? En waar kan ik uw
e-mail? Onlangs was ik op dating site. Vandaag, online dating heeft me
je e-mail, samen met een korte samenvatting. Zij werden op de hoogte
gebracht dat we met u een harmonieuze combinatie. En besloot om te
schrijven naar je. Wie weet, misschien ben je en ik echt een
harmonieuze paar? Ik weet het niet, heb je antwoord op mijn brief ...
Ik zal proberen te vertellen iets over jezelf, als je nog steeds
geinteresseerd. Mijn naam Oksana. Ik woon in Rusland. Ik ben nooit
getrouwd en heb geen kinderen. Ik denk vaak over het creeren van hun
eigen familie. Ik ben een grote meid en op zoek naar een serieuze
relatie. Als u wilt zoeken de liefde in het leven, dan denk ik dat het
noodzakelijk is om te beginnen onze kennismaking?
Ja, we wonen heel ver uit elkaar, maar ik hoop van harte dat het zal
geen belemmering vormen voor onze blootstelling. Afstand is niet bang
je? In ieder geval kunnen we vrienden zijn per brief. Misschien zullen
we vrienden zijn met je, maar misschien onze contacten zal blijven
groeien in de zin van magie!
Als u geinteresseerd bent, kunt u me terug naar mijn persoonlijke e-mail: krasnayaliliya@googlemail.com
Dit is een brief schreef ik aan u over de Nederlandse taal. Ik weet
niet Nederlands. Ik gebruikte een vertaling programma te schrijven
naar je. Ik spreek goed Engels. Interessant, je weet het Engels? We
kunnen schrijven naar elkaar in het Engels? Helaas is in deze brief,
ik maak geen uw foto. Ik stuur mijn foto in de volgende brief.
Het zal interessant zijn om meer te weten over u en uw leven.
Ik hoop dat mijn brief niet zal blijven dovemansoren.
Oksana
preciesquote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar smsen net voordat je gaat slapen is zo leuk en smsen als je op je stage bent en smsen als je gaat eten, aan het reizen bent of zomaar tv zit te kijken...veel leuker dan msn en achter je laptop zitten staren.
Die heb ik al dagen/weken niet meer gesprokenquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar smsen net voordat je gaat slapen is zo leuk en smsen als je op je stage bent en smsen als je gaat eten, aan het reizen bent of zomaar tv zit te kijken...veel leuker dan msn en achter je laptop zitten staren.
Waarom zou je sociaal leven over twee maanden voorbij zijn?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het komt op de rekening altijd met die van mijn ouders. En die vergeten het altijd met mij te verrekenen en ik vergeet het ook.Maar nu niet.
![]()
Sinds ik een sociaal leven heb, sms ik meer dus straks moet ik nog van bundel veranderen![]()
En dan is mijn sociale leven over 2 maanden voorbij en ga ik gewoon weer terug.
Ach dat sociale leven hou je welquote:Op maandag 23 februari 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het komt op de rekening altijd met die van mijn ouders. En die vergeten het altijd met mij te verrekenen en ik vergeet het ook.Maar nu niet.
![]()
Sinds ik een sociaal leven heb, sms ik meer dus straks moet ik nog van bundel veranderen![]()
En dan is mijn sociale leven over 2 maanden voorbij en ga ik gewoon weer terug.
ik heb onbeperkt smsquote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of je schaft een tweede simkaart aan van HI en dan sms je ook heel goedkoop.
Of bij een abo zo'n sms bundel nemen van 1000
Dat is waar. Ik heb alleen niemand waarmee ik mee sms.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wel. Gisteren nog na de meet.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik al dagen/weken niet meer gesproken
Mja, ik tot 1000quote:
Smsbundel van 1000? Daar kom ik niet aan hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Inderdaad.
Of je schaft een tweede simkaart aan van HI en dan sms je ook heel goedkoop.
Of bij een abo zo'n sms bundel nemen van 1000
Ik moest echt even denken wat in vredesnaam de link tussen Omnia en de iPhone was. Maar je bedoelt t telefoon ding. Ik denk bij Omnia altijd eerst aan dat Pagan Folk bandje...quote:
Ik ga er er miss afgelopen maand overheen, maar verder eig nooit.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik tot 1000
[al ga ik daar soms ook wel overheen]
Conclusie groter bundel nemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Smsbundel van 1000? Daar kom ik niet aan hoor.![]()
Maar het is de laatste tijd wel raak geweest en heb een zitten tellen...zit zeker deze maand 50 smsjes erover ofzo en de maand is nog niet voorbij.En ik haat het om contact te minderen want dat is gewoon niet gezellig.
ik had 1000. toen belde iemand van mijn provider op dat ik nu ook onbeperkt kon krijgen...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik tot 1000
[al ga ik daar soms ook wel overheen]
Zou het?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach dat sociale leven hou je wel
Was deze maand voor jou ook zo sms rijk?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga er er miss afgelopen maand overheen, maar verder eig nooit.
Eerst je rijbewijs nog halenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het?
Zou wel tofheid zijn.Heb zin in de zomermaanden. Leuk zomerbaantje vinden, geld verdienen, geld uitgeven, lekker in mijn auto rondrijden en allemaal leuke dingen doen.
Ooo okequote:Op maandag 23 februari 2009 15:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik had 1000. toen belde iemand van mijn provider op dat ik nu ook onbeperkt kon krijgen...
daar trapte ik niet in zei ik, wat kost dat wel niet.
nou meneer, dat is goedkoper dan uw sms1000
als ik jou was zou ik even op de foto wachten!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gevonden hebben de liefde van leven, als ik strak verhuizen ben naar Rusland ga ik jullie wel kaart per post sturen hoor!
Oh ik welquote:Op maandag 23 februari 2009 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga er er miss afgelopen maand overheen, maar verder eig nooit.
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik gevonden hebben de liefde van leven, als ik strak verhuizen ben naar Rusland ga ik jullie wel kaart per post sturen hoor!
Positief denken.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerst je rijbewijs nog halen![]()
Maar mooi dat je er al naar uitkijktWordt ook vast erg leuk
mischien jij sms sturen gaan naar Oksana, zij zoeken man en denken wel aan beginnen van gezin!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb alleen niemand waarmee ik mee sms.
Goed om te horen meisquote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Positief denken.2009 is sowieso al goed begonnen (op een uitzondering na) dus de rest zal ook wel goed lopen. Ik ben gewoon zo happy.
Pegan/Folk is beter dan zo'n stomme telefoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef icemotion het volgende:
[..]
Ik moest echt even denken wat in vredesnaam de link tussen Omnia en de iPhone was. Maar je bedoelt t telefoon ding. Ik denk bij Omnia altijd eerst aan dat Pagan Folk bandje...
Over die gast gesproken, die zag ik laatst op het station!quote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goed om te horen meis
Hoef je die ene jongen ook niet meer te mailen
Vaak wel hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Positief denken.2009 is sowieso al goed begonnen (op een uitzondering na) dus de rest zal ook wel goed lopen. Ik ben gewoon zo happy.
Eens kijken of ik mijn abo wel kan verhogen![]()
Heb de mijne in mei afgesloten en nieuwe phone bij gekregen. Zit bij tele 2 dus ff rondneuzen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vaak wel hoor
Ik mag het 1x in het (half)jaar doen (verhogen/verlagen)
zelfde bedrag, maar dan onbeperktquote:Op maandag 23 februari 2009 15:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo okeJa, ik heb 1000 voor ¤9,95 per maand ofzo
klinkt goed. Kan je ook wat positieve energie aan mij geven?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eens kijken of ik mijn abo wel kan verhogen![]()
Oke.. Dan vrees ik dat je nog even moet wachtenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb de mijne in mei afgesloten en nieuwe phone bij gekregen. Zit bij tele 2 dus ff rondneuzen.
Nicequote:
En heb je hem nog aangesproken?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over die gast gesproken, die zag ik laatst op het station!En die had ik al eeeeuwen daar niet gezien (eigenlijk nog nooit) en nu we het een aantal keer over hem hadden gehad, zat ie daar.
Ik zou bijna denken dat het een boodschap is ofzo.
Is dat niet een beetje appels met peren vergelijken?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pegan/Folk is beter dan zo'n stomme telefoon.
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje appels met peren vergelijken?
Apartquote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
Ik kan mijn abbo wel verhogen, maar niet verlagen
quote:Je kunt je Hi abonnement 1 keer per maand gratis verhogen of verlagen. Verhogen mag altijd, maar je kunt je abonnement alleen verlagen als je hem eerder verhoogd hebt en je kunt hem ook niet verder verlagen dan het oorspronkelijke bedrag van je contract.
Hahahaha.. dat is wel erg mooie timing.. Misschien toch maar mailenquote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Over die gast gesproken, die zag ik laatst op het station!En die had ik al eeeeuwen daar niet gezien (eigenlijk nog nooit) en nu we het een aantal keer over hem hadden gehad, zat ie daar.
Ik zou bijna denken dat het een boodschap is ofzo.
Nee, hoeft ook niet, was de interesse toch al verloren. En daarbij, hij kent me waarschijnlijk niet eens meer. Hebben toen alleen via msn tijdje contact gehad en verder niet. Maar ik zag wel gelijk dat hij het was.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb je hem nog aangesproken?
Ja en. Ik vind Pegan/Folkmetal veel leuker dan een telefoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zit bij die roze T. Misschien dat het tegenwoordig trouwens wel mag verlagen hoor...quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Apart
Ik mag/kan het beide
Pas nog verlaagd.
Nah nee, denk niet dat ik dat moet doen. Voelt om 1 of andere reden niet meer goed.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahahaha.. dat is wel erg mooie timing.. Misschien toch maar mailenAl was het alleen maar voor de gezelligheid
Gewoon een email ofzo sturen en vragen hoe het gaat.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, hoeft ook niet, was de interesse toch al verloren. En daarbij, hij kent me waarschijnlijk niet eens meer. Hebben toen alleen via msn tijdje contact gehad en verder niet. Maar ik zag wel gelijk dat hij het was.
Hij zat mysterieus op het bankje.
Zie mijn editquote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zit bij die roze T. Misschien dat het tegenwoordig trouwens wel mag verlagen hoor...
Ik heb er ook 1000, het liep echt de spuigaten uit. Nu zit ik er prima onder, geloof ik..quote:
Ja dat heb ik ook geloof ik. Terwijl ik amper over die belbundel heen kom..quote:Op maandag 23 februari 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
Ik kan mijn abbo wel verhogen, maar niet verlagen
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik vind pizza eten ook leuker dan emailtjes sturen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en. Ik vind Pegan/Folkmetal veel leuker dan een telefoon.
Bye!quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik vind pizza eten ook leuker dan emailtjes sturen.
Beetje wel maar als je een telefoon en een pagan/folk band met beide de naam Omnia hebt.. tja.. komt ie wel ergens vandaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij was niet meer single stond er paar pagina's terug, en van vedriet ben ik maar met Oksana gaan mailen. Zij was single, en wilde een gezin. Mijn ballen rammelde dus tja, van het een komt het ander. Maar ze is lief als ze mij in gebroken nederlands een mail stuur. Het was echt de liefde van mijn leven, en ik heb zojuist al 2000 euro naar haar over gemaakt voor een ticket!.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij was niet meer single stond er paar pagina's terug, en van vedriet ben ik maar met Oksana gaan mailen. Zij was single, en wilde een gezin. Mijn ballen rammelde dus tja, van het een komt het ander. Maar ze is lief als ze mij in gebroken nederlands een mail stuur. Het was echt de liefde van mijn leven, en ik heb zojuist al 2000 euro naar haar over gemaakt voor een ticket!.
Maar toch vond ik het wel fijn om met jouw een biertje in Antwerpen te drinken hoor liefie, maar ik heb ook zo mijn goestingen he. En Oksana de russische liefde van mijn leven had er wel zin..
mijn wereld was ook ingestort toen ik las dat jij geen single meer was! Maar om het toch beetje goed te maken wil ik straks best wat te eten voor je maken hoor!. Iets met verse groentjes en aardappels uit de oven staat momenteel in mijn AH schema. Dus mocht je toch nog zoiets hebben dat je nieuwe vriend het niet erg vind dat je met mij gaat eten. Je bent meer dan welkom hoor schatquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mijn wereld was ook ingestort toen ik las dat jij geen single meer was! Maar om het toch beetje goed te maken wil ik straks best wat te eten voor je maken hoor!. Iets met verse groentjes en aardappels uit de oven staat momenteel in mijn AH schema. Dus mocht je toch nog zoiets hebben dat je nieuwe vriend het niet erg vind dat je met mij gaat eten. Je bent meer dan welkom hoor schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |