Waarom dat nu weer?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
auto kom naar hier met je outfit! (ik typte eerst autofitook grappig haha)
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag makenquote:
brr, inhaalslagen.. ik heb er nog 1 te maken van 2 maandenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?
[..]
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag maken
omdat ik je autofit wil zien en dan sleep ik je mee de hort op!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?
[..]
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag maken
singles zijn uitgepraat!?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
tvp dan maar
ik weet ff niks beters te melden
Nee, hoor.quote:
Haha, nee zo erg is het bij mij nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
brr, inhaalslagen.. ik heb er nog 1 te maken van 2 maanden
Jij bent gekquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik je autofit wil zien en dan sleep ik je mee de hort op!
wrom?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee zo erg is het bij mij niet
Over twee weken heb ik tentamens, dus ja... Moet wel even iets doen.
Verder moet ik volgende week iets af hebben met SPSS en wil ik een eindje komen met MTO (bijwerken) en mijn Essay...
[..]
Jij bent gek![]()
Omdat jij mij dan laat staanquote:
nee heus niet!!quote:
foto's van je pakje?quote:
Murmeli is single-afquote:
echt niet lief dat je zo over me denktquote:
Monogame dater danquote:
Ik ken jequote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
![]()
[..]
echt niet lief dat je zo over me denkt![]()
nietus!!quote:
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!quote:
Net als wij.quote:
Heb je aandacht nodig, jongen?quote:
quote:
quote:
*knuffel*quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!![]()
Bah....
*gaat sip in het hoekje zitten*
![]()
Nee koffie.quote:
Zo veel posten wij nu ook weer niet hoor. Valt best wel mee.quote:
Aah...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!![]()
Bah....
![]()
Waar blijft die foto nou?quote:
quote:
Hahahaha, jij ging mij een foto sturen. Voor foto's van mij moet je in mijn fobo zijnquote:
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xDquote:Op maandag 23 februari 2009 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel posten wij nu ook weer niet hoor. Valt best wel mee.
Oja... Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, jij ging mij een foto sturen. Voor foto's van mij moet je in mijn fobo zijn
het valt echt mee nu hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xD
Oh kwaak in het speeksel Murm zitten geen drugs.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bah....
![]()
Je moet dan ook geen boodschappen doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
quote:
Ach dit is nog rustig. Er gaat regelmatig een topic per uur door heen hier.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je moet toch eten.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen boodschappen doen.
Jij niet dan? Of laat jij de boodschappen altijd doen door iemand anders?quote:
Dat zijn de goede momenten inderdaad.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef Howl het volgende:
Er zijn momenten waarop in deze reeks een snelheid van 1 topic per uur wordt gehaald.
albert.nlquote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij niet dan? Of laat jij de boodschappen altijd doen door iemand anders?
Ik zit thuis alleen maar op mijn gat. Ik doe nooit wat. Dus ook niet eten en ook nooit een boodschap.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij niet dan? Of laat jij de boodschappen altijd doen door iemand anders?
ah heeft een bezorgservice hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef icemotion het volgende:
Het wordt tijd voor de online supermarkt. Vanachter je pc je boodschappen doen. (Alleen willen de supermarkten er niet aan.. verkopen ze minder)
Oh en geen carnavals-vierder hier. Maar gewoon 'hard' aan het werk.
www.ah.nl ?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef icemotion het volgende:
Het wordt tijd voor de online supermarkt. Vanachter je pc je boodschappen doen. (Alleen willen de supermarkten er niet aan.. verkopen ze minder)
Oh en geen carnavals-vierder hier. Maar gewoon 'hard' aan het werk.
Voor mij geldt dat wel zo. Iemand die bezet is, is voorzichtiger en rustiger in zijn omgang naar jou toe. Ik vind dat prettig.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik weet niet of het typisch singles is maar het is wel een vreemd gebeuren en niet handig voor singles
mensen die verkering hebben zijn vaak aantrekkelijker voor het andere geslacht (het zal wel een uitstralingsding zijn of zo)?
ja dat schijnt wel zo te zijn ja. volgens mij omdat singles soms een beetje desperate zijn en dat dan uitstralen ofzo? Daarom ben ik ook meestal vrij lang single, omdat ik het in het begin heel v ervelend vind dat ik weer single ben en op een gegeven moment wen ik er dan aan en dan boeit het niet meer en dan ben ik meestal ook niet meer zo lang single. dus blijkbaar straal je dan ook die tevredenheid uitquote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik weet niet of het typisch singles is maar het is wel een vreemd gebeuren en niet handig voor singles
mensen die verkering hebben zijn vaak aantrekkelijker voor het andere geslacht (het zal wel een uitstralingsding zijn of zo)?
ahuh..... pardon??? ;`)quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef Thrar het volgende:
[..]
www.ah.nl ?
hmm rhutje was sneller!
Ik zit nu op mijn werk. Net paar telefoontjes gepleegdquote:Op maandag 23 februari 2009 14:11 schreef rhubarbje het volgende:
hey mnr-etje!
Moest jij niet carnavallen vandaag?
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zit thuis alleen maar op mijn gat. Ik doe nooit wat. Dus ook niet eten en ook nooit een boodschap.
@ Murmeli dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
@Venco: t gaat goed met murm. leuk weekend gehad bij mn zus en daarna ff in antwerpen geweestde kindjes van mn zus zijn echt lief.
jij goed weekend gehad?
Dat zou best wel eens kunnen kloppen. Alleen nog geen ervaring mee.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:09 schreef rhubarbje het volgende:
zou je jezelf (en anderen) dan kunnen misleiden? hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat schijnt wel zo te zijn ja. volgens mij omdat singles soms een beetje desperate zijn en dat dan uitstralen ofzo? Daarom ben ik ook meestal vrij lang single, omdat ik het in het begin heel v ervelend vind dat ik weer single ben en op een gegeven moment wen ik er dan aan en dan boeit het niet meer en dan ben ik meestal ook niet meer zo lang single. dus blijkbaar straal je dan ook die tevredenheid uit
alleen na mijn laatste vriendje baalde ik niet van het single zijn
Was die date leuk?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
@ Murmeli dus.![]()
Om daar nog ff op in te haken (ik was gaan eten).
Mooi dat je het goed met je gaat. Antwerpen is wel tof![]()
Heb ook goed weekend gehad, al begon dat gisteravond pas bij mn date.Voor de rest gewerkt.
Weekenddiensten zijn nogal
blegh ik vind limburg niet leuk met carnavalquote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn werk. Net paar telefoontjes gepleegd
En vanavond ga ik naar Limburg, samen met vriendin.
Dat herken ik ook wel. Maar toch kun je het beter bij de singles zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
Voor mij geldt dat wel zo. Iemand die bezet is, is voorzichtiger en rustiger in zijn omgang naar jou toe. Ik vind dat prettig.
Is dat een steek onder water?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel. Maar toch kun je het beter bij de singles zoeken.
Sorry, maar dat hele uitstraal gebeuren, daar geloof ik allemaal niet zo in.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja dat schijnt wel zo te zijn ja. volgens mij omdat singles soms een beetje desperate zijn en dat dan uitstralen ofzo? Daarom ben ik ook meestal vrij lang single, omdat ik het in het begin heel v ervelend vind dat ik weer single ben en op een gegeven moment wen ik er dan aan en dan boeit het niet meer en dan ben ik meestal ook niet meer zo lang single. dus blijkbaar straal je dan ook die tevredenheid uit
alleen na mijn laatste vriendje baalde ik niet van het single zijn
Ben nog nooit in Limburg geweest met carnaval. Ik zie het wel gebeuren. Ik zal het je morgen of overmorgen vertellenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik vind limburg niet leuk met carnaval
vriendje is er nou ook heen
ben maar niet mee gegaan
Iets met uitstraling van singles ofzo.quote:
Leuk. En komt er nog een date?quote:
oh... hrmmm okay.... das raar, want ik ben altijd druk geloof ik, ook als ik niet single ben. Alhoewel ik moet zeggen dat als ik bij en met mijn monogame date ben, ik wel kalmer in mijn hoofd ben. (soms dan he... niet altijd, maar dat heeft iets te maken met aan/uit schakelaarsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Voor mij geldt dat wel zo. Iemand die bezet is, is voorzichtiger en rustiger in zijn omgang naar jou toe. Ik vind dat prettig.
dat bedoel ikquote:Op maandag 23 februari 2009 14:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Limburg geweest met carnaval. Ik zie het wel gebeuren. Ik zal het je morgen of overmorgen vertellen
Er gaat natuurlijk niets boven Brabant
Vrij en gezelligquote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets met uitstraling van singles ofzo.
Zelfs dat nog.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk. En komt er nog een date?
Mutsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blegh ik vind limburg niet leuk met carnaval
vriendje is er nou ook heen
ben maar niet mee gegaan
En gelijk heb jequote:Op maandag 23 februari 2009 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat bedoel ik
Nou het is niet vreselijk zo van aaargh
Maar gewoon niet het zelfde en niet mijn ding
Dus ik dacht sufferd waarom zou je dan mee gaan! ga gewoon je eigen ding doen!!
Vrijen is gezellig.quote:
ik zou echt nooit nooit nooit iemand zomaar laten staanquote:
hoezo muts?quote:
Leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Er schijnen zelf normale mensen op Fok! te zitten. Alleen je moet wel goed zoeken.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zelfs dat nog.
Hoe was je Onzin meet nog?
En vorige keer zei je dat je dat best zou doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zou echt nooit nooit nooit iemand zomaar laten staan
Dat vind ik wel zo gemeen!!
En ik heb ooit iemand gemeet hoor
En toen ben ik gewon braaf op komen dagen en ik heb nog bijna een jaar met hem gedate en toen kwam ik ook altijd![]()
Had ik even zin in om te zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |