Waarom dat nu weer?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
auto kom naar hier met je outfit! (ik typte eerst autofitook grappig haha)
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag makenquote:
brr, inhaalslagen.. ik heb er nog 1 te maken van 2 maandenquote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?
[..]
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag maken
omdat ik je autofit wil zien en dan sleep ik je mee de hort op!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer?
[..]
Mja, ik heb vandaag nog even rust en vanaf morgen ga ik een inhaalslag maken
singles zijn uitgepraat!?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
tvp dan maar
ik weet ff niks beters te melden
Nee, hoor.quote:
Haha, nee zo erg is het bij mij nietquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef Thrar het volgende:
[..]
brr, inhaalslagen.. ik heb er nog 1 te maken van 2 maanden
Jij bent gekquote:Op maandag 23 februari 2009 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat ik je autofit wil zien en dan sleep ik je mee de hort op!
wrom?quote:Op maandag 23 februari 2009 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee zo erg is het bij mij niet
Over twee weken heb ik tentamens, dus ja... Moet wel even iets doen.
Verder moet ik volgende week iets af hebben met SPSS en wil ik een eindje komen met MTO (bijwerken) en mijn Essay...
[..]
Jij bent gek![]()
Omdat jij mij dan laat staanquote:
nee heus niet!!quote:
foto's van je pakje?quote:
Murmeli is single-afquote:
echt niet lief dat je zo over me denktquote:
Monogame dater danquote:
Ik ken jequote:Op maandag 23 februari 2009 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
![]()
[..]
echt niet lief dat je zo over me denkt![]()
nietus!!quote:
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!quote:
Net als wij.quote:
Heb je aandacht nodig, jongen?quote:
quote:
quote:
*knuffel*quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!![]()
Bah....
*gaat sip in het hoekje zitten*
![]()
Nee koffie.quote:
Zo veel posten wij nu ook weer niet hoor. Valt best wel mee.quote:
Aah...quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
dat heeft ze snel voor elkaar dan! Want toen ik haar vanochtend de tram uit schopte was ze nog single! Tsss... dus toch die collega he!... Ik wist het wel!![]()
Bah....
![]()
Waar blijft die foto nou?quote:
quote:
Hahahaha, jij ging mij een foto sturen. Voor foto's van mij moet je in mijn fobo zijnquote:
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xDquote:Op maandag 23 februari 2009 13:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veel posten wij nu ook weer niet hoor. Valt best wel mee.
Oja... Sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, jij ging mij een foto sturen. Voor foto's van mij moet je in mijn fobo zijn
het valt echt mee nu hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xD
Oh kwaak in het speeksel Murm zitten geen drugs.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Bah....
![]()
Je moet dan ook geen boodschappen doenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik doe even boodschappen en jullie zijn alweer een topic verder xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |