Heb jij geen eigen server, noob?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:38 schreef Bravebart het volgende:
Lekker
@Hou, voorkeur voor een uploadplek? Mega, Rapidshare, ....?
Jawel, maar dan gaat mn upload naar de klotequote:Op maandag 23 februari 2009 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb jij geen eigen server, noob?
Ik neem het als een jaquote:
Hoe dat zo?quote:
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.quote:
Zegquote:
HOAX!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
We wilden sneller internet, kon niet met hoe het zat. Nu is het internet + bellen, maar dat kan niet met 2 telefoonnummers + fax. Toen is er doorgegeven dat internet sneller zou zijn, maar dat de rest hetzelfde zou blijven. En nu hebben die (*#$*^#$($!!) idioten onze telefoonaansluiting afgesloten, want de wijziging is niet goed aangekomen.
Pa is nu al ruim een uur aan het bellen, maar het gaat 10 dagen duren voordat we weer aangesloten worden. Met wat geluk blijft het internet het doen, maar dat hangt weer af van het feit of de wijziging doorgegeven word..
Ach, ik heb een mobiel en internet.. ja zal ff afkicken worden en klaar. Alleen pa is afhankelijk van alles met zijn bedrijfquote:
Bah, dat is wel zuurquote:Op maandag 23 februari 2009 13:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik heb een mobiel en internet.. ja zal ff afkicken worden en klaar. Alleen pa is afhankelijk van alles met zijn bedrijf
quote:
Jij weet tenminste ietsquote:Op maandag 23 februari 2009 13:43 schreef Piles het volgende:
Stage zal ook een keer meezitten
Begeleider tot donderdag met vakantie
Vandaar dat ik geen mail kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |