Gelukkig stelt mp3fm mij niet teleurquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu bij m'n ouders. Ik hoor Radio 2 doen wat 3FM schandalig weinig doet: de nieuwe Bruce draaien.
Het is alleen wel heel tijdelijk, want de 2e week doet Annemieke MYA.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo, de playlist voor de vrijdag aflevering van MYA met Roosmarijn! staat reeds online..! Ziet er toch weer bijzonder leuk uit hoor. Goede set om Roos aan te wijzen als tijdelijke vervanger van Der Rudy.
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldigquote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo, de playlist voor de vrijdag aflevering van MYA met Roosmarijn! staat reeds online..! Ziet er toch weer bijzonder leuk uit hoor. Goede set om Roos aan te wijzen als tijdelijke vervanger van Der Rudy.
Ah, daar was je alquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldig.
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Inderdaad, niets fout aan dat nummer.Goede omschrijving van het nummer trouwensquote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!
Helaas maar 1x Roos... Naja, misschien is Annemieke dan nog wel afwezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:27 schreef Sirolf het volgende:
Het is alleen wel heel tijdelijk, want de 2e week doet Annemieke MYA.
Irritant inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldig.
Klopt, dat is inderdaad zo'n - even helemaal los - plaatquote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Sersjee het volgende:
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |