Ik hou me aan de 'Hey Ho Hey Ho, het werk is weer gedaan! Zit je op kantoor, ben je ambtenaar dan kun je gaan!'-jingle van C&S.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow... Coen & Sander, met andere woorden: de werkdag is voorbij! Tune-ed maar weer es in op Pro FM
Ik moet ook altijd tot 5, maar zodra die jingle begint zit ik al op de fiets hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou me aan de 'Hey Ho Hey Ho, het werk is weer gedaan! Zit je op kantoor, ben je ambtenaar dan kun je gaan!'-jingle van C&S.
Ik loop dan meestal net de trap af naar beneden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd tot 5, maar zodra die jingle begint zit ik al op de fiets hoor
Ik ook nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... ze doen hun best maar, maar ik kan ze niet hebben in mijn allerlaatste 3 kwartier op mijn werk
Ik heb weinig keus...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... ze doen hun best maar, maar ik kan ze niet hebben in mijn allerlaatste 3 kwartier op mijn werk
Sirolf: 'Hey jongens! Mag hij ff op Q-music! Ik trek die Coen en Sander echt niet!quote:
Dan zal Sander raar opkijken als 'ie hier rond 17 uur weer even binnen komt lopen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sirolf: 'Hey jongens! Mag hij ff op Q-music! Ik trek die Coen en Sander echt niet!
Rest van het team: '![]()
![]()
'
Is die radio daar wel eens op een andere zender geweest?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal Sander raar opkijken als 'ie hier rond 17 uur weer even binnen komt lopen.
In de afgelopen weken nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is die radio daar wel eens op een andere zender geweest?
Drama.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef 3FMaster het volgende:
Wire to Wire, het blijft een mooi liedje
Gelukkig stelt mp3fm mij niet teleurquote:Op maandag 23 februari 2009 17:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu bij m'n ouders. Ik hoor Radio 2 doen wat 3FM schandalig weinig doet: de nieuwe Bruce draaien.
Het is alleen wel heel tijdelijk, want de 2e week doet Annemieke MYA.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo, de playlist voor de vrijdag aflevering van MYA met Roosmarijn! staat reeds online..! Ziet er toch weer bijzonder leuk uit hoor. Goede set om Roos aan te wijzen als tijdelijke vervanger van Der Rudy.
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldigquote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Zo, de playlist voor de vrijdag aflevering van MYA met Roosmarijn! staat reeds online..! Ziet er toch weer bijzonder leuk uit hoor. Goede set om Roos aan te wijzen als tijdelijke vervanger van Der Rudy.
Ah, daar was je alquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldig.
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!quote:Op maandag 23 februari 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
Inderdaad, niets fout aan dat nummer.Goede omschrijving van het nummer trouwensquote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!
Helaas maar 1x Roos... Naja, misschien is Annemieke dan nog wel afwezig.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:27 schreef Sirolf het volgende:
Het is alleen wel heel tijdelijk, want de 2e week doet Annemieke MYA.
Irritant inderdaadquote:Op maandag 23 februari 2009 18:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, en mijn favoriet Sebastiaan Labrie presenteert mede. Nou, geweldig.
Klopt, dat is inderdaad zo'n - even helemaal los - plaatquote:Op maandag 23 februari 2009 18:31 schreef Sersjee het volgende:
De Guilty Pleasure is alleen geen Guilty Pleasure, da's een overheerlijke spring-door-je-kamer-en-ros-alles-van-de-wand-plaat!
Dat zou je denken... Ik vond het trouwens wel vrij druk bij de platenboer.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Waarom zou je met zn allen massaal Sex on Fire na afloop van het concert willen downloaden? Als concertganger mag ik toch aannemen dat je ook fan bent en het album allang thuis hebt liggen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |