Ik hou me aan de 'Hey Ho Hey Ho, het werk is weer gedaan! Zit je op kantoor, ben je ambtenaar dan kun je gaan!'-jingle van C&S.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Ow... Coen & Sander, met andere woorden: de werkdag is voorbij! Tune-ed maar weer es in op Pro FM
Ik moet ook altijd tot 5, maar zodra die jingle begint zit ik al op de fiets hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou me aan de 'Hey Ho Hey Ho, het werk is weer gedaan! Zit je op kantoor, ben je ambtenaar dan kun je gaan!'-jingle van C&S.
Ik loop dan meestal net de trap af naar beneden.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd tot 5, maar zodra die jingle begint zit ik al op de fiets hoor
Ik ook nietquote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... ze doen hun best maar, maar ik kan ze niet hebben in mijn allerlaatste 3 kwartier op mijn werk
Ik heb weinig keus...quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Tja... ze doen hun best maar, maar ik kan ze niet hebben in mijn allerlaatste 3 kwartier op mijn werk
Sirolf: 'Hey jongens! Mag hij ff op Q-music! Ik trek die Coen en Sander echt niet!quote:
Dan zal Sander raar opkijken als 'ie hier rond 17 uur weer even binnen komt lopen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Sirolf: 'Hey jongens! Mag hij ff op Q-music! Ik trek die Coen en Sander echt niet!
Rest van het team: '![]()
![]()
'
Is die radio daar wel eens op een andere zender geweest?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zal Sander raar opkijken als 'ie hier rond 17 uur weer even binnen komt lopen.
In de afgelopen weken nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:32 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is die radio daar wel eens op een andere zender geweest?
Drama.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:45 schreef 3FMaster het volgende:
Wire to Wire, het blijft een mooi liedje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |