Nicequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:14 schreef Maaiks het volgende:
Targavision!
Prachtplaatjes! Ook een super mooi model! Ik ben wel minder fan van de bewerkingen..
[ afbeelding ]
Geen model, gewoon een vriendin die een kalender wilde maken voor haar vriendje!
Neuh...niet storend en 90% van de mensen gaat het niet opvallenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef Maaiks het volgende:
Dat detail was me nog niet opgevallen, maar is idd wel storend ja..
Mooi licht, mooie huid. Leuke lach. Bewerkt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
Snel shot van vriendinnetje.
[ afbeelding ]
leuke sprekende ogen en een stralende lach! Goed gevangen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ongetwijfeld een prachtmodel, maar ik zie zo weinig van haar? Persoonlijk zie ik liever iets meer dan alleen een oog en een neus. Haar gezicht is verder goed uitgelicht, maar de foto vind ik overall een beetje donker.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef fFarl het volgende:
[..]
Mooi licht, mooie huid. Leuke lach. Bewerkt?
Ik gooi er even een rauwe plaat in:
[ afbeelding ]
Lekkere z/w plaat! Ik zou de crop misschien wat spannender maken, het is nu heel erg in het midden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Rockabella het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie focus! Alleen knijpt ze een beetje in haar haar, dus zijn de knokkels een beetje gestressed. En net als degene hierboven zou ik het zo croppen dat haar oog wat meer op een van de 1/3e snijpunten vat oid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef fFarl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Het is ongetwijfeld een prachtmodel, maar ik zie zo weinig van haar? Persoonlijk zie ik liever iets meer dan alleen een oog en een neus. Haar gezicht is verder goed uitgelicht, maar de foto vind ik overall een beetje donker.
Dank voor de opmerkingen!quote:Goeie focus! Alleen knijpt ze een beetje in haar haar, dus zijn de knokkels een beetje gestressed. En net als degene hierboven zou ik het zo croppen dat haar oog wat meer op een van de 1/3e snijpunten vat oid.
Dankje. Ja is wel bewerkt, niet veel. Zwart wit erin gegooid en het contrast iets opgehaald.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef fFarl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooie bw-conversie hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:38 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Dankje. Ja is wel bewerkt, niet veel. Zwart wit erin gegooid en het contrast iets opgehaald.
Wat betreft de compostie, klopt. Ik vind het een saaie compositie maar vind hem opzich nog wel werken dankzij haar stralende lach.
Bohquote:
Heb je website even opgezocht maar echt bijzonder fijne platen zitten er tussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |