huh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als jullie sex hebben en je gebruikt duct-tape, laat het daarna dan maar zitten hm.
Briljant!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:16 schreef fransbreda het volgende:
http://bredavandaag.nl/nieuws/column/fred/ich-bin-ein-bredanaar
Ok ok ik ga alquote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:27 schreef bassieVL het volgende:
Het station mag wel eens goed gepoetst worden. Wat een bende daar.
heeej hallo!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:47 schreef LittleTortillaBoy het volgende:
Hoi hoi mede Breda -fokkers
Meestal Jupiler of Brandquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Ritchie het volgende:
[..]
heeej hallo!
Welk bier? En ga je naar NAC?
Je klinkt alsof je een mommah bent!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Tammeh het volgende:
Je kunt makkelijk de stad in gaan nu. Ben net zelf ook even geweest met de kids. Niks aan 't handje.
Dat komt omdat half breda vanochtend zijn/haar roes aan het uitslapen was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:41 schreef Tammeh het volgende:
Je kunt makkelijk de stad in gaan nu. Ben net zelf ook even geweest met de kids. Niks aan 't handje.
Vanavond nog wel even aan de wijn in 't centrum!
Ben ik ook. Gastmommah van 3 kids.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je een mommah bent!
Zodat 'ie z'n mond ook overdag houdt.quote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zodat 'ie z'n mond ook overdag houdt.
Uhm, ik kan wel eens aan mijn collega's vragen of iemand nog ene beetje fatsoendelijk werk maakt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Ritchie het volgende:
Zeg Frans, ken jij nog een goeie schilder?
Vincent Willem van Goghquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:31 schreef Ritchie het volgende:
Zeg Frans, ken jij nog een goeie schilder?
idd als die gast bezig is geweest zie je allemaal strepenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:30 schreef Asics het volgende:
Van Gogh...pffft
laat je geen oor aannaaien!
Ja ik zag die .nl.nl is fout maar kopieer ik toch zo recht van de site van ziggo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:06 schreef veldmuis het volgende:
Probeer het eens zo: http://members.ziggo.nl/franskebreda13/
doxa-award!
Que?quote:
Verbinding onderbrokenquote:
Dat gedaan?quote:Response: 220-<<
Response: 220-Welkom bij Ziggo Webspace.
Response: 220-
Response: 220-Log in op deze server met uw MAIL-ADRES en wachtwoord.
Response: 220-
Response: 220-Inloggen kan alleen als u webspace geactiveerd hebt.
Response: 220->>
check!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |