deze faalhaasquote:Op maandag 23 februari 2009 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
wie post nr. 300 dan ?
bedoezel je kroket niet manquote:
ja ik wordt hier op mn vingers gekekenquote:
ik had een mof aan de telefoon mijn reden was beterquote:Op maandag 23 februari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wordt hier op mn vingers gekeken
quote:Op maandag 23 februari 2009 08:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik WORDT hier op mn vingers gekeken
Eenschquote:Op maandag 23 februari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had een mof aan de telefoon mijn reden was beter
truequote:Op maandag 23 februari 2009 09:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had een mof aan de telefoon mijn reden was beter
djoojn de klup !quote:
Ze french are cummingquote:Op maandag 23 februari 2009 09:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
een mof die engels praat is ook een dikke FAIL want dan zijn ze helemaal niet te verstaan
later manquote:Op maandag 23 februari 2009 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ben er later weer. is neit te doen zo. kut collegas
veel plezier met de hijgers WLquote:Op maandag 23 februari 2009 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ben er later weer. is neit te doen zo. kut collegas
quote:
Ja alleen ik zit nu wat verder bij de radio vandaanquote:
hahaquote:Op maandag 23 februari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja alleen ik zit nu wat verder bij de radio vandaandus kan het niet goed horen
thank fucking god
bij VW hebben ze wel fatsoenlijke muziek, behalve in de werkplaats, daar hebben ze altijd de grootste fail van de eeuw erop, genaamd Hotradio plusquote:Op maandag 23 februari 2009 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja alleen ik zit nu wat verder bij de radio vandaandus kan het niet goed horen
thank fucking god
OMFGquote:Op maandag 23 februari 2009 09:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
bij VW hebben ze wel fatsoenlijke muziek, behalve in de werkplaats, daar hebben ze altijd de grootste fail van de eeuw erop, genaamd Hotradio plus
Ik heb me er geen moment druk over gemaakt of jij nog leefde of nietquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat ben ik toch blij dat ik m'n eigen muziek op kan zetten
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb me er geen moment druk over gemaakt of jij nog leefde of niet
en bedanktquote:Op maandag 23 februari 2009 09:08 schreef crazy987 het volgende:
mogge
ik leef NOG.
geen flauw idee hoe
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:11 schreef Bill_E het volgende:
Ik snap dit topic nog steeds niet.
Jullie zitten op je werk te fokken en slowchatten dan een topic vol?
Je quote jezelfquote:Op maandag 23 februari 2009 09:13 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en bedankt
ben nog een beetje dronken van gistere
dat bedoel ik maarquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
goh slim van je zeg
Jij moet wel super intelligent zijn![]()
Je bent wel een krengetje he?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
goh slim van je zeg
Jij moet wel super intelligent![]()
crazy succes dan maarquote:Op maandag 23 februari 2009 09:14 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar
jezus wat wordt dit een zware week ;P
er hoeft toch niet perse een doel te zijn..quote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Je bent wel een krengetje he?
Dit was mijn conclussie tot nu toe.. Ik zoek alleen het doel van dit topic
Ehm dat we geen reet te doen hebben op ons werk????quote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ohhhh daarom heet deze reeks zeker "Geen reet te doen op je werk"?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm dat we geen reet te doen hebben op ons werk????
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ohhhh daarom heet deze reeks zeker "Geen reet te doen op je werk"?
Shit, dat ik 500 delen nodig had om dat door te hebben
er is wel wat te doen, maar ondertussen posten we gewoon omdat we bazen zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
Maar als je je verveeld op je werk.. Misschien moet je dan gaan werken? Ik kan me geen baan voorstellen waar altijd niets te doen is zonder dat je bedrijf failiet gaat.
Wat kom je eigenlijk doen? wat is je punt?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
Maar als je je verveeld op je werk.. Misschien moet je dan gaan werken? Ik kan me geen baan voorstellen waar altijd niets te doen is zonder dat je bedrijf failiet gaat.
zal ik wel nodig hebbenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
echte bazen doen het met minder slaapquote:Op maandag 23 februari 2009 09:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zal ik wel nodig hebben
was vrijdag 4 uur erin, 11 uur eruit.
zaterdag 4 uur erin, 12 uur eruit.
en gistere 4 uur erin, en dan vanochtend weer om 7 uur eruit.
en dat gaat nog t/m woensdag door
heb voor deze ochtend wel alvast 4 blikjes energydrink gereserveerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
698 om precies te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ohhhh daarom heet deze reeks zeker "Geen reet te doen op je werk"?
Shit, dat ik 500 delen nodig had om dat door te hebben
je hoeft hier niet te zijn hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
Als je die ene riem weer om hebt, doe die dit keer zelf maar af, heb geen zin om weer 5 minuten aan t klooien te zijn met dat dingquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je die ene riem weer om hebt, doe die dit keer zelf maar af, heb geen zin om weer 5 minuten aan t klooien te zijn met dat ding
Okeejquote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je die ene riem weer om hebt, doe die dit keer zelf maar af, heb geen zin om weer 5 minuten aan t klooien te zijn met dat ding
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echte bazen doen het met minder slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, eerste blikje energydrink hebk alweer op
maar ik merk echt dat ik nog dronken ben
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, eerste blikje energydrink hebk alweer op
maar ik merk echt dat ik nog dronken ben
HAHAHAquote:Op maandag 23 februari 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hahha
Marijke helwegen over carnaval "Neuken met een masker op doe ik al jaren!"
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hahha
Geen idee wie dat isquote:Op maandag 23 februari 2009 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
hahha
oh ... my..fucking....godquote:
echt welquote:Op maandag 23 februari 2009 09:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij leeft wel gezond of niet ?
geen jan meer voor jou dusquote:
dat is idd zo smerig dat je het niet eens correct hoort te spellenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
vanavond ook weer lekker aan de drank
helaas heinken
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen jan meer voor jou dus
Stelletje Hitlers, door jullie ga ik ook echt kijken via Google Afbeeldingenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
Stelletje Hitlers, door jullie ga ik ook echt kijken via Google Afbeeldingen![]()
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=marijke+van+helwegen&gbv=2
nee joh, het is nog ergerquote:
gegarandeerd koppijnquote:Op maandag 23 februari 2009 09:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
echt wel
vanavond ook weer lekker aan de drank
helaas heinken
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is idd zo smerig dat je het niet eens correct hoort te spellen
heb ik toch welquote:
HAHAquote:Op maandag 23 februari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was de gene die jou liet weten 74 75godver ik hoor sky toch nog goed genoeg Thomas
ik krijg nu bijna de neiging om sky erop te zettenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was de gene die jou liet weten 74 75godver ik hoor sky toch nog goed genoeg Thomas
Da's idd een skyradio nummerquote:Op maandag 23 februari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
Kan je em niet op wat anders zetten?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:34 schreef debbie_19 het volgende:
Heb jij andere zender op staatquote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik krijg nu bijna de neiging om sky erop te zetten
Radio3 is voor winnaarsquote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik krijg nu bijna de neiging om sky erop te zetten
jaquote:
All along the watchtower nu, beat thatquote:
Dragonforce - Through the fire and flames?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
All along the watchtower nu, beat that
LUL! die draaine ze nu helemaal nietquote:Op maandag 23 februari 2009 09:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dragonforce - Through the fire and flames?
Wat een kutstreek...laat mij maar weer alleen met die baggerzenderquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LUL! die draaine ze nu helemaal niet
eigen muziek telt niet
Als je lief bent zing ik straks wel een liedje van Patrick Hernandez voor jequote:Op maandag 23 februari 2009 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een kutstreek...laat mij maar weer alleen met die baggerzender![]()
How nicequote:Op maandag 23 februari 2009 09:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je lief bent zing ik straks wel een liedje van Patrick Hernandez voor je
Heb je die riem nou al eens los?
Hmmmkeeejquote:Op maandag 23 februari 2009 09:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow, kom dan over 5 min even naar die garageboxen achter de nooduitgang bji het koffieautomaat
ik wil wel sky erop zetten hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 09:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat een kutstreek...laat mij maar weer alleen met die baggerzender![]()
Doe maarquote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil wel sky erop zetten hoor
sky failtquote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe maardan ben ik niet zo alleen
lekker bee bleren opquote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil wel sky erop zetten hoor
sky failt tochquote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker bee bleren op
[ afbeelding ]
Ik heb een "rustige"dag op mijn werkquote:Op maandag 23 februari 2009 09:19 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Wat kom je eigenlijk doen? wat is je punt?
Wat wil je van ons?
dag LLv2quote:Op maandag 23 februari 2009 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wenst jullie fijne dag verder
Kga nu echt wat "nuttigs" doen
psst.. maak haar niet kwaadquote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb een "rustige"dag op mijn werk![]()
Maar dan nog lukt het me iet om dit topic bij te houden.. Stiekum doe ik toch werken.
En ik wil niets van "jullie" dit is volgensmij geen elite topic ofzo waar ik niet in mag posten.
Of ben je bang dat dit topic dadeljk nog enige vorm van diepgang krijgt?
son of a b....quote:
pfff neeequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:50 schreef debbie_19 het volgende:
Maar ik loop nu echt ff naar smokez tot later
sorry, ik heb haar even uitgeleendquote:
Morguuh Barraquote:Op maandag 23 februari 2009 10:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood morning!!!!!
geen woorden maar dadenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
pfff neee
nu hebk weer trek in bier.
en ben nog half dronken
k ga vanavond wel weer zuipequote:
wil je godverdomme niet zo schelden schandknaap ?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
k ga vanavond wel weer zuipe
en nu, werken
mogge BCC nog video's verkochtquote:Op maandag 23 februari 2009 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge tripack en olep
hoest met de mensen hier?
ik sta in jouw signaturequote:
quote:
valt wel mee tochquote:Op maandag 23 februari 2009 10:15 schreef Olep het volgende:
Morgen tripack![]()
[..]
Ik zie allemaal mensen hier die ik nog nooit eerder gezien heb.
wat ironischquote:
sorryquote:Op maandag 23 februari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wil je godverdomme niet zo schelden schandknaap ?
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge tripack en olep
hoest met de mensen hier?
ik verheug me nu al op volgende week...weer 3 daagjes werkenquote:
Wie heeft het over elite topic?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb een "rustige"dag op mijn werk![]()
Maar dan nog lukt het me iet om dit topic bij te houden.. Stiekum doe ik toch werken.
En ik wil niets van "jullie" dit is volgensmij geen elite topic ofzo waar ik niet in mag posten.
Of ben je bang dat dit topic dadeljk nog enige vorm van diepgang krijgt?
quote:
vuile ... vieze...quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik verheug me nu al op volgende week...weer 3 daagjes werken
ik verpest de sfeer nu toch niet of wel ?
Jawel.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
lol Olep in de redaktie ?? kan je dan ook een ban krijgen ?
goeiemorgen draakje en barra, en alle nieuwkomersquote:
mogguh WL!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
goeiemorgen draakje en barra, en alle nieuwkomers
kijk goed bezig!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
Ik ben vrijdag en maandag vrijlang weekend
wees er maar trots opquote:Op maandag 23 februari 2009 10:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat ironisch
ik sta ook al in p00p's signature![]()
ik word nog beroemd
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar ik heb al 2 maanden geen ban meer gehad.
vette shit!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
barra
hoe was de wintersport?
ik mis iets aan dit plaatjequote:
en weer helemaal heel terug gekomen?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vette shit!echt heel tof.. supergoede sneeuw enzo.
mogguh man !quote:
niets wat na een weekje niet weg is!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en weer helemaal heel terug gekomen?
dan is het goedquote:Op maandag 23 februari 2009 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niets wat na een weekje niet weg is!
Jah hey barraquote:Op maandag 23 februari 2009 10:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niets wat na een weekje niet weg is!
goed weekend gehad ?quote:
kei gaaf! veel poeder gereden!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah hey barra
Hoe was het snowboarden
Op me zaterdag na welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo hoort hetquote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kei gaaf! veel poeder gereden!
een paar keer flink op mn bek gestuiterd
Vallen is voor homo'squote:Op maandag 23 februari 2009 10:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kei gaaf! veel poeder gereden!
een paar keer flink op mn bek gestuiterd
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Op me zaterdag na welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het grootste deel was ook zondag
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ohjaquote:Op maandag 23 februari 2009 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]het grootste deel was ook zondag
carnaval is voor homo'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |