Ohhhh daarom heet deze reeks zeker "Geen reet te doen op je werk"?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ehm dat we geen reet te doen hebben op ons werk????
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:15 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Je bent wel een krengetje he?
Dit was mijn conclussie tot nu toe.. Ik zoek alleen het doel van dit topic
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ohhhh daarom heet deze reeks zeker "Geen reet te doen op je werk"?
Shit, dat ik 500 delen nodig had om dat door te hebben
er is wel wat te doen, maar ondertussen posten we gewoon omdat we bazen zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
Maar als je je verveeld op je werk.. Misschien moet je dan gaan werken? Ik kan me geen baan voorstellen waar altijd niets te doen is zonder dat je bedrijf failiet gaat.
Wat kom je eigenlijk doen? wat is je punt?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
Maar als je je verveeld op je werk.. Misschien moet je dan gaan werken? Ik kan me geen baan voorstellen waar altijd niets te doen is zonder dat je bedrijf failiet gaat.
zal ik wel nodig hebbenquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
echte bazen doen het met minder slaapquote:Op maandag 23 februari 2009 09:19 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zal ik wel nodig hebben
was vrijdag 4 uur erin, 11 uur eruit.
zaterdag 4 uur erin, 12 uur eruit.
en gistere 4 uur erin, en dan vanochtend weer om 7 uur eruit.
en dat gaat nog t/m woensdag door
heb voor deze ochtend wel alvast 4 blikjes energydrink gereserveerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
698 om precies te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ohhhh daarom heet deze reeks zeker "Geen reet te doen op je werk"?
Shit, dat ik 500 delen nodig had om dat door te hebben
je hoeft hier niet te zijn hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 09:18 schreef Bill_E het volgende:
Als je die ene riem weer om hebt, doe die dit keer zelf maar af, heb geen zin om weer 5 minuten aan t klooien te zijn met dat dingquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je die ene riem weer om hebt, doe die dit keer zelf maar af, heb geen zin om weer 5 minuten aan t klooien te zijn met dat ding
Okeejquote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je die ene riem weer om hebt, doe die dit keer zelf maar af, heb geen zin om weer 5 minuten aan t klooien te zijn met dat ding
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echte bazen doen het met minder slaapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, eerste blikje energydrink hebk alweer op
maar ik merk echt dat ik nog dronken ben
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach, eerste blikje energydrink hebk alweer op
maar ik merk echt dat ik nog dronken ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |