Ja dan weet ik het ook niet meer. Niet slapen is inderdaad vrij rampzalig, en is doodvermoeiend.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink al helemaal geen koffie, alleen maar thee.
Ik hoop echt dat ik snel beter ga slapen though, vannacht was echt een hel, heel vermoeiend.
Met mate. ik drink nu ook nog steeds wel koffie, alleen niet zoveel meerquote:Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks toch niet mijn Nespresso fix missen, hè?
Vannacht was hier ook verschrikkelijk, om 3 uur sliep ik nog niet, heel frustrerend,quote:Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:Ik drink al helemaal geen koffie, alleen maar thee.
Ik hoop echt dat ik snel beter ga slapen though, vannacht was echt een hel, heel vermoeiend.
Ik drink juist veel meer koffie, misschien maar wat minderen dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mate. ik drink nu ook nog steeds wel koffie, alleen niet zoveel meer
Ja doei! Dat zullen we nog weleens zien.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks toch niet mijn Nespresso fix missen, hè?
zet um op!quote:
Koffie heeft geen invloed op mijn slaap gelukkig, na 8 uur savonds drink ik geen koffie meer.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef lynda het volgende:
Vind je het gek dat je niet normaal slaapt als je meer koffie drinkt?
Mooi zo, dat scheelt al een stuk. Een beetje slaap doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Goodmorning!
One week, one day, 8 hours, 38 minutes and 30 seconds. 117 cigarettes not smoked, saving ¤ 22,68. Life saved: 9 hours, 45 minutes.
![]()
En ik heb vannacht redelijk goed geslapen, vergeleken met de afgelopen nachten supergoed zelfs!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Koffie heeft geen invloed op mijn slaap gelukkig, na 8 uur savonds drink ik geen koffie meer.
Vannacht heeeerlijk geslapen! Ik denk dat ik aan de beterende hand ben![]()
One week, two days, 9 hours, 42 minutes and 41 seconds. 141 cigarettes not smoked, saving ¤ 33,41. Life saved: 11 hours, 45 minutes.
ja haha het scheelt een dag en een uurquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij gaan echt zo leuk gelijk op!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben echt om middernacht gestopt![]()
Een dag kan veel schelen trouwens haha. Maar ik geloof dat ik me vanaf zondag echt stukken normaler voel, op het slapen na dan, dat sinds gisteren beter gaat.
Jij rookte wel veel meer dan ik, zou dat ook schelen?
Zonder dit topic had ik het trouwens denk ik nooit zo ver geschopt al hoor.
IRL vraag ik niet graag support voor zulke dingen.
De meeste mensen weten nog niet eens dat ik gestopt ben
Gefeli cheqy!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:30 schreef cheqy het volgende:
Stopdatum: 24-11-2008.
Ik mag dus naar de kwartaalstoppers.
Ik ga met je mee.quote:Three months, 9 hours, 27 minutes and 14 seconds. 4619 cigarettes not smoked, saving fl 1.034,81. Life saved: 2 weeks, 2 days, 55 minutes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |