Zo af en toe nog wel. Gisteravond wezen carnavallen en dan moet ik er toch echt erg op letten. Is gewoon een gewoonte en die slijt er maar heel langzaam uit denk ik.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef Dzy het volgende:
Ik ben sinds 2 januari gestopt en heb het er op de normale momenten niet meer moeilijk mee, maar met uitgaan, of bij mensen in de kamer zitten die roken terwijl ik een biertje drink... mêêêên.
Maar... ik was dan weer wel snel met de nieuwequote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef JJH het volgende:
Anders slinger je hem trouwens ff voor m'n neus dicht.
Dat dan weer welquote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef djenneke het volgende:
[..]
Maar... ik was dan weer wel snel met de nieuwe
Precies ja, op een gegeven moment weet je ook echt niet meer wat je als afleiding kan gaan doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:13 schreef navvy het volgende:
Ik was al op zoekOm op oh-oh te reageren. Dat vraag ik me dus ook af: wanneer heb je een dag dat je er helemaal niet aan denkt, het blijft een geestelijke worsteling die nicotineverslaving. Heb al mijn botten wel gebroken en genoeg operaties aan mijn knie gehad dus ik weet wat pijn is maar onrust in je lijf is iets wat je niet kan negeren.
Ik ga weer een week in zonder kids en vriendin dus ik vrees dat ik hetzelfde zal gaan doen, voordeel is dat het huisje er top uit ziet. Gelukkig kan ik eind maart pas weer naar mijn stamkroeg en hoop dat ik dan genezen benquote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Precies ja, op een gegeven moment weet je ook echt niet meer wat je als afleiding kan gaan doen.
Alle kutklusjes hier in huis zijn zowat geklaard in de afgelopen week
Vandaar dat ik die (ronduit achterlijke, oke, maar voor mij werkte het) blusmethode gebruikte. Elke keer als ik zo'n rotgevoel had, bluste ik dat met een paar slokken cola light. En als je dat maar een paar keer doet, dan ga je er gewoon zelf in geloven dat het werkt. Dus jij moet ook zoiets voor jezelf gaan vinden!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Precies ja, op een gegeven moment weet je ook echt niet meer wat je als afleiding kan gaan doen.
Alle kutklusjes hier in huis zijn zowat geklaard in de afgelopen week
En met dit relaas ga ik zo slapen! Smok voor u! (zeggen ze in Grunn)quote:Op maandag 23 februari 2009 00:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb in het begin van mijn maand stoppen in deze topics gemekkerd over het constante zenuwgevoel dat ik letterlijk tot in mijn vingertoppen voeldeWerd er gek van, had zin om iets in elkaar te schoppen en werd er echt helemaal iebel van. En ineens was dat over!
Ik denk na een week, anderhalf, ongeveer.
Nu na een maand denk ik er heel af en toe nog aan. Als ik me ergens klote om voel, dan denk ik dat ik nu wel een sigaretje had gewild. Maar nog geen 10 seconden later is dat gevoel alweer weg.
In het begin zag ik het echt héél somber in af en toe, dacht dat dat rotgevoel de rest van mijn leven zou blijven en daarom wilde ik het alweer opgeven omdat ik daar dus écht geen trek in hadMaar geloof me, het gaat dus echt vrij snel over. Even doorbijten nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:27 schreef rudedeltadude het volgende:
Rookvrij carnaval![]()
In zeer grote verleidingen gekomen maar... goed doorgekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knap Dude!
Vandaag week 2 ingegaan.
One week, 8 hours, 41 minutes and 42 seconds. 103 cigarettes not smoked, saving ¤ 19,97. Life saved: 8 hours, 35 minutes.
Ik hoop op wat Greys en iedereen zeggen, dat het na deze week beter gaat, want die agressie die ik af en toen in me voel is echt freaky soms ( ik ben echt normaal super chill en laid back namelijk, heul nie opgefokt ).
Vannacht trouwens weer elk uur op de wekker voorbij zien komen, waar het slapen de eerste paar nachten juist heel goed ging gaat het sinds woensdag of zo echt crappy
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Three months, two weeks, three days, 9 hours, 47 minutes and 56 seconds. 2735 cigarettes not smoked, saving ¤647,81. Life saved: 1 week, 2 days, 11 hours, 55 minutes.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:35 schreef oranjekoek het volgende:
jaaaa eindelijk de tweede week! Het voelt al iets gemakkelijker, zou dat tussen mijn oren zitten?![]()
Nog steeds wel trek in een sigaret maar dat gaat ook vrij snel voorbij, net als met roken alleen rook ik nu geen sigaret.
Nog maar 30 euro gespaard, ik kan ze niet vinden in mijn beurs, waarschijnlijk alweer uitgegeven aan snoep![]()
One week, one day, 10 hours, 34 minutes and 7 seconds. 126 cigarettes not smoked, saving ¤ 29,99. Life saved: 10 hours, 30 minutes.
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:27 schreef rudedeltadude het volgende:
Rookvrij carnaval![]()
In zeer grote verleidingen gekomen maar... goed doorgekomenDaar ga ik vandaag voor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wens me succes!
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar ga ik vandaag voor...
Wens me succes!
Ging bij mij net zo. Eerste paar nachten geen probleem, en daarna vrij rampzalig. Bij mij was het genoeg om minder koffie te gaan drinken. Caffeïne en nicotine heffen elkaar namelijk een soort van op, en als de nicotine opeens wegvalt....quote:Op maandag 23 februari 2009 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Knap Dude!
Vandaag week 2 ingegaan.
One week, 8 hours, 41 minutes and 42 seconds. 103 cigarettes not smoked, saving ¤ 19,97. Life saved: 8 hours, 35 minutes.
Ik hoop op wat Greys en iedereen zeggen, dat het na deze week beter gaat, want die agressie die ik af en toen in me voel is echt freaky soms ( ik ben echt normaal super chill en laid back namelijk, heul nie opgefokt ).
Vannacht trouwens weer elk uur op de wekker voorbij zien komen, waar het slapen de eerste paar nachten juist heel goed ging gaat het sinds woensdag of zo echt crappy
Ja dan weet ik het ook niet meer. Niet slapen is inderdaad vrij rampzalig, en is doodvermoeiend.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik drink al helemaal geen koffie, alleen maar thee.
Ik hoop echt dat ik snel beter ga slapen though, vannacht was echt een hel, heel vermoeiend.
Met mate. ik drink nu ook nog steeds wel koffie, alleen niet zoveel meerquote:Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks toch niet mijn Nespresso fix missen, hè?
Vannacht was hier ook verschrikkelijk, om 3 uur sliep ik nog niet, heel frustrerend,quote:Op maandag 23 februari 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:Ik drink al helemaal geen koffie, alleen maar thee.
Ik hoop echt dat ik snel beter ga slapen though, vannacht was echt een hel, heel vermoeiend.
Ik drink juist veel meer koffie, misschien maar wat minderen dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mate. ik drink nu ook nog steeds wel koffie, alleen niet zoveel meer
Ja doei! Dat zullen we nog weleens zien.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef Copycat het volgende:
Ik moet straks toch niet mijn Nespresso fix missen, hè?
zet um op!quote:
Koffie heeft geen invloed op mijn slaap gelukkig, na 8 uur savonds drink ik geen koffie meer.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:56 schreef lynda het volgende:
Vind je het gek dat je niet normaal slaapt als je meer koffie drinkt?
Mooi zo, dat scheelt al een stuk. Een beetje slaap doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:39 schreef oh-oh het volgende:
Goodmorning!
One week, one day, 8 hours, 38 minutes and 30 seconds. 117 cigarettes not smoked, saving ¤ 22,68. Life saved: 9 hours, 45 minutes.
![]()
En ik heb vannacht redelijk goed geslapen, vergeleken met de afgelopen nachten supergoed zelfs!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:42 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Koffie heeft geen invloed op mijn slaap gelukkig, na 8 uur savonds drink ik geen koffie meer.
Vannacht heeeerlijk geslapen! Ik denk dat ik aan de beterende hand ben![]()
One week, two days, 9 hours, 42 minutes and 41 seconds. 141 cigarettes not smoked, saving ¤ 33,41. Life saved: 11 hours, 45 minutes.
ja haha het scheelt een dag en een uurquote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wij gaan echt zo leuk gelijk op!
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik ben echt om middernacht gestopt![]()
Een dag kan veel schelen trouwens haha. Maar ik geloof dat ik me vanaf zondag echt stukken normaler voel, op het slapen na dan, dat sinds gisteren beter gaat.
Jij rookte wel veel meer dan ik, zou dat ook schelen?
Zonder dit topic had ik het trouwens denk ik nooit zo ver geschopt al hoor.
IRL vraag ik niet graag support voor zulke dingen.
De meeste mensen weten nog niet eens dat ik gestopt ben
Gefeli cheqy!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:30 schreef cheqy het volgende:
Stopdatum: 24-11-2008.
Ik mag dus naar de kwartaalstoppers.
Ik ga met je mee.quote:Three months, 9 hours, 27 minutes and 14 seconds. 4619 cigarettes not smoked, saving fl 1.034,81. Life saved: 2 weeks, 2 days, 55 minutes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |