En ik heb een hele grote mond , maar ben gewoon lief (daar verschillen mensen van mening in ) en verlegenquote:
Heuj ik sla ook erg hard hoor .., vocht vroeger altijd met mijn broertje die dacht dat hij een Teenage Mutant Ninja turtle was... Altijd leuk maar funest voor je barbiepoppen en humeurquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik [ afbeelding ] gewoon op mijn beurt weer naar o_g. Die Elegy traint namelijk. Hij trimt me zo in elkaar.
Ik neem het graag van je aan. Je hoeft het niet te laten voelen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:12 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Heuj ik sla ook erg hard hoor .., vocht vroeger altijd met mijn broertje die dacht dat hij een Teenage Mutant Ninja turtle was... Altijd leuk maar funest voor je barbiepoppen en humeur
Popcorn gooien.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:24 schreef zeemonster het volgende:
Mag ik dan naast jouw zitten koploperkopper dan gaan we elegy en O_G begluren
Wees gerust, ik ben diervriendelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik [ afbeelding ] gewoon op mijn beurt weer naar o_g. Die Elegy traint namelijk. Hij trimt me zo in elkaar.
Ga ik met flessen en o_g gooienquote:
quote:
Owh, euhh, ff kijken wat voor film Watchmen is hoor. Als het horror is hoeft het van mij niet, ik ben echt een watje wat dat betreft.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:28 schreef zeemonster het volgende:
Dus koploperkopper gaat mee Melanie misschien ?
Bolt meet dan maar gewoon houden?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:32 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind horror ook eng... ik kan er steeds slechter tegen merk ik , dus ik kijk het nu ook niet meer..
Ik ben niet bangquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Trouwens, niemand wil naast mij want ik ben eng.
Seht gut aus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef Elegy het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/watchmen/
Tis een superheldenfilm
Hey!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:44 schreef Elegy het volgende:
Ja logisch, ik wil ook liever tussen Melanie en zeemonster zitten dan tussen Koploper en o_g
quote:
quote:Hey!
Ik wil wel naast je zitten hoor , dan gooit Koploperkopper met popcorn en wij met M&Ms!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Trouwens, niemand wil naast mij want ik ben eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |