Zo mevrouw A_A bloost ervanquote:Op donderdag 26 februari 2009 13:50 schreef zeemonster het volgende:
Becky en Charisma zijn hele mooie vrouwen. Oh en de vriendin van A_A ook
maar die post hier niet.
Verder heb ik geen fok-sters gezien in het echie
Alleen is Zeemonster soms wat negatief over zichzelfquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:41 schreef Teigetjuh het volgende:
[..]
@ Zeemonster: jij mag er ook zijn
quote:
Heul niet! Soms wat zelfspot en onzekerheidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Alleen is Zeemonster soms wat negatief over zichzelf, nergens voor nodig!
wakker oke...maar nuchter net pas hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo weer terug in Den Haagen weer beetje nuchter
en wakker
Ik zeg volgende week vrijdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:39 schreef zeemonster het volgende:
ik heb een minimeet met charisma gehad. En mijn minimonster heeft zich monsterlijk gedragen
.
Volgende week watchmen , idee voor een meet?
Gaan we erna ergens dansen , dan beloof ik dat ik meedansquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
nou dat is dan ook een gezellige sociale meet, allen naar een filmscherm staren. weet je nog steeds niet hoe iedereen eruit ziet.
Flauw ..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik meld me af voor vrijdagik ga met andere dag al naar watchmen
Alles op de tast!quote:
Wie gaat er naast o_g zitten?quote:
Jij tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Wie gaat er naast o_g zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |