Ik ga trouwens 11 maart een dagje naar Milan. Voor een vergadering van 2 uur.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef Brighteyes het volgende:
Oh haha!
Florence is wel echt 1000 keer meer sfeervol dan Milaan hoor! Daar heb je iig nog wel de ponte veccio en de straatjes eromheen enzo. etc. etc. Ik vind Milan echt veel meer een zakenstad zeg maar. Of ik moet in de verkeerde delen geweest zijn.
Maar qua shops vond ik het gewoon allemaal duur. Gewoon niet mijn merken zeg maar. Hoort er ook een beetje bij natuurlijk. Bij Italia. True Fashion enzo.
Kan ik me goed voorstellen. Heel vaak vind ik (vooral Moschino) die merken nogal ordinair!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef snoopy het volgende:
Ik heb echt heel vaak geroepen bij al die etalages van Prada, Mochino en Gucci dat ik nog niet dood in die kleren gevonden zou willen worden
Klopt.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:11 schreef snoopy het volgende:
Er zaten vrijdag bij ons in het vliegtuig ook mensen die voor een vergadering gingen en 's middags weer terug. Lijkt me zo onwerkelijk als je 's avonds weer thuis op de bank zit?
was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!quote:Op zondag 22 februari 2009 10:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik word ook zo opgehaald om met Brent naar de optocht te gaan kijken bij mijn ouders in de buurtBrent heeft een berenkoppie op zijn koppie en doet alleen nog 'Gggggggggggaaaawwww'. Eng hoor!
Neen, ik was in den achterhoekquote:Op zondag 22 februari 2009 23:19 schreef bixister het volgende:
snoopy, welkom terug! klinkt heerlijk jullie weekend!
[..]
was dat toevallig de optocht die ook vlakbij míjn ouders in de buurt was? daar zijn wij nameljk vanmiddag wezen kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ferrariwinkel hebben we ons toen de ogen uit de kop gekeken. Wat je daar niet allemaal kan kopen!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef snoopy het volgende:
Het zijn echt fijne dingen somsMaar ik zal ook wel weer heel blij zijn als Morris en Lis er morgen weer zijn
Wat dan weer wel leuk was waren alle Benettons, de Ferrariwinkel
en de Disneystore
* flowerbox rolt binnenquote:Op maandag 23 februari 2009 07:31 schreef Asyniur het volgende:
Venetie vond ik persoonlijk wat tegenvallen... ik vond het er stinken![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 07:34 schreef flowerbox het volgende:
[..]
* flowerbox rolt binnen
Was daar misschien dan een Wibra...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |