quote:Op zondag 22 februari 2009 21:54 schreef _Mike_ het volgende:
Wat een kut wedstrijd, de enige speler die redelijk speelde was Anita...
Elke wedstrijd is belangrijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef denthemen het volgende:
Zondag is ook belangrijk
Tegen Fiorentina vond ik hem anders stukken beter.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vond Oleguer ook wel weer ok eigenlijk
Sulejmani is nog jong, zijn tijd komt vast nog wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef buddyb het volgende:
lekker aan kapitaal vernietiging gedaan met sulejmani
elia de volgende? hij moet dan ook op 10 spelen he
Daar heb ik niks van gezienquote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Tegen Fiorentina vond ik hem anders stukken beter.
Ach, als die goals er wel invliegen is het spelbeeld meteen een stuk positiever.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar ik vond Ajax best frivool overkomen, al was het resultaat dan uiteindelijk nog billenknijpen. Met een spits in vorm win je met 5 goals verschil.
Of is dat een fout spelbeeld?
Verder machtig prachtig afgelopen donderdag in Florence.
Donderdag gewoon allemaal voor die goal hangen en knokken voor gelijkspel/ minimale winst.
Hier had je eigenlijk wel gelijk in, ik denk dat als Cvitanich terug is dat je zo'n wedstrijd met 4 of 5 doelpunten verschil wint. Suarez is gewoon niet goed in het afmaken van kansen.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:03 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar ik vond Ajax best frivool overkomen, al was het resultaat dan uiteindelijk nog billenknijpen. Met een spits in vorm win je met 5 goals verschil.
Of is dat een fout spelbeeld?
Verder machtig prachtig afgelopen donderdag in Florence.
Donderdag gewoon allemaal voor die goal hangen en knokken voor gelijkspel/ minimale winst.
Donderdag en Zondag!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Jasza het volgende:
Knalle!
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:15 schreef Rumille het volgende:
En toch worden we dit seizoen kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |