Alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 22 februari 2009 20:45 schreef Samsonneke het volgende:
Whoei, deeltje twee alweer van dit spectaculaire programma
Ik denk dat de 3 miljoen niet meer gehaald gaat worden, maar met Frans B weet je dat niet.quote:
Waarom zou iemand die op nummer 1 stond niet bij de drie toppers kunnen gaan zingen ?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vond het op zich nog redelijk geinig met die zangers, maar dan breken ze het ineens abrupt af, wat een korte filmpjes tegenwoordig
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef Moszkophicz het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Voor mij geen Bananasplit meer.
Het ooit zo leuke TV-programma is volledig verpest met flauwe humor, Bekende FlutNederlanders en paard Frans die door de uitzending hinnikt.
Daaaaaag!
.quote:
Het programma wordt korter omdat liefhebbers van bekende FlutNederlanders hun aandacht niet erg lang erbij kunnen houden. Dit heeft te maken met het dermate lage IQ van de doelgroep waar de TROS dit seizoen op mikt.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Ronaldsen het volgende:
het programma wordt ook nog met de week korter of niet?
Het bekende TROSpubliek was je ook ziet bijquote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Moszkophicz het volgende:
[..]
.![]()
[..]
Het programma wordt korter omdat liefhebbers van bekende FlutNederlanders hun aandacht niet erg lang erbij kunnen houden. Dit heeft te maken met het dermate lage IQ van de doelgroep waar de TROS dit seizoen op mikt.
Zo eensch!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
Het is net alsof ik naar de plaatselijk omroep van Enkhuizen kijk
Ik zie dat publiek ook bij Paul de Leeuw op de tribune zitten, maar dat is VARAquote:Op zondag 22 februari 2009 21:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Het bekende TROSpubliek was je ook ziet bij
- TROS muziekfeest
- de TROSleden die op vakantie kunnen met de TROSsterren
idd alleen fransie is lachenquote:Op maandag 23 februari 2009 21:21 schreef Zapper het volgende:
M.u.v. de oude fragmenten en Fransie valt er echt niets te lachen, tenzij je de kuttekop van Bauer aanstekelijk vindt. Heb drie afleveringen gezien en daar houd ik het bij, vreselijke televisie.
Dat moet blijken uit de volgende kijkcijfers. Maar eigenlijk ben ik bang dat Carnaval de oorzaak was van de enorme daling.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
dat hier zoveel mensen nog naar kijken
Omdat er niks anders op tv is. Er keken ook 3 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw op de zondagavond.quote:Op donderdag 26 februari 2009 08:51 schreef MikeyMo het volgende:
dat hier zoveel mensen nog naar kijken
Hoe oud is dit spotje? Ziet er reddelijk nieuw uit.quote:
6 jaar geleden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:14 schreef Remcosb het volgende:
Hoe oud is dit spotje? Ziet er redelijk nieuw uit.
Daar heb jij gelijk in !quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Omdat er niks anders op tv is. Er keken ook 3 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw op de zondagavond.
Zondagavond op Nederland 1 , zelfs naar de "Hoe is het nu met de boeren" 4 deligequote:Op donderdag 26 februari 2009 14:37 schreef Urquhart het volgende:
Omdat er niks anders op tv is.
Er keken ook 3 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw op de zondagavond.
Zonde ja.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:09 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze al compleet verklappen wat voor grappen er gaan komen, waarom niet wat meer een verrassingselement.
ze laten zoveel voorstukjes zien dat je de halve uitzending al gezien hebt
Nee fluitertje dat heb ik gekekenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik ook.
Vreemde honden in zijn auto.
Vergeet je Vuurzee niet, het is nu bezig.
Goed zo , ik dacht je zat in het Banana Split topic terwijl Vuurzee al 10 minuten aan de gang was.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Leuk een auto-item met Patrick Kluivert.
Volgende week met Marco Bakker.
Dan vind ik het alsnog leukquote:
Bij wat gedeelte trok je het niet meer?quote:Op maandag 2 maart 2009 07:54 schreef Paul het volgende:
Ik trok het niet meer gisteren
Ben maar wipe out gaan kijken
Gewoon na Kluivert had ik het wel gehad, het niveau grappen en het lachen van Fransquote:Op maandag 2 maart 2009 07:55 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bij wat gedeelte trok je het niet meer?
Dat gehinnik is ook écht hatelijk, gewoon niet normaal hoe leuk die debiel zichzelf vind, met zn imago van 'Brabantse Gezelligheid'quote:Op maandag 2 maart 2009 08:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Gewoon na Kluivert had ik het wel gehad, het niveau grappen en het lachen van Frans
'maar'quote:Op maandag 2 maart 2009 08:33 schreef borisz het volgende:
2,5 miljoen kijkers zijn er nog maar over.
Ja gezien, keek verkeerd naar mijn post- tijd, 21:39, goede serie .quote:Op zondag 1 maart 2009 20:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Precies op zaterdag 28 februari 2009 @ 21:33 ..reclame was er nog
Zal ik topics gaan openen over al jouw taalfouten ?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb niks met jou te maken.. jij vind alles leuk om er een topic te openen.
Tis echt een kitscherige familieshow, of hoe je het ook noemen wiltquote:Op maandag 2 maart 2009 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat gehinnik is ook écht hatelijk, gewoon niet normaal hoe leuk die debiel zichzelf vind, met zn imago van 'Brabantse Gezelligheid'![]()
Ook iedere uitzending miepen over 'Oooh mensen wat gesselligg'
Paul, je icon!quote:Op maandag 2 maart 2009 15:38 schreef Paul het volgende:
[..]
Tis echt een kitscherige familieshow, of hoe je het ook noemen wilt
Ik vind Fransie ook weinig aan, daar trap je toch niet in? zo'n monitor met zo'n debiel hoofd van een pop er op die aan het praten isquote:Op maandag 2 maart 2009 16:42 schreef northernlight81 het volgende:
Vond dat stukje met Kluivert wel leuk. Die met Jeroen was niet echt geslaagd. Die stukjes met die paal (gister bij een safaripark) zijn echt niets aan.
Tong af van tongs topics hequote:Op maandag 2 maart 2009 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal ik topics gaan openen over al jouw taalfouten ?
Ik denk ook dat er weinig mensen intrappen, maar ik vindt het toch wel het geinigste gedeelte van elke aflevering.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind Fransie ook weinig aan, daar trap je toch niet in? zo'n monitor met zo'n debiel hoofd van een pop er op die aan het praten is![]()
maar goed, afentoe komen er wel geinige dingen uit
Daarnet tot 2x toe "We zijn er direct naar het journaal"quote:Op maandag 2 maart 2009 18:41 schreef GGMM het volgende:
Die man kan niet presenteren al is het nog zo.
Dat heeft ie normaal nooit!quote:
Nee, als je depri wil worden : jaquote:Op zondag 8 maart 2009 20:50 schreef FastFox91 het volgende:
Komt me moeder m'n kamer binnen: "Banana split is op tv, is wel leuk om te kijken." (Ivm ik vandaag al redelijke tijd achter de computer zit."![]()
Zal ik kijken of niet?
ik vind het wel aardig. Dus gewoon gezellig met je ma kijken en niet teveel luisteren naar die zeikerds hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:50 schreef FastFox91 het volgende:
Komt me moeder m'n kamer binnen: "Banana split is op tv, is wel leuk om te kijken." (Ivm ik vandaag al redelijke tijd achter de computer zit."![]()
Zal ik kijken of niet?
Ik vond het tot nu toe de meeste geslaagde grap, ook vrij goed uitgewerkt (vergeleken met de rest van dit seizoen)quote:Op zondag 8 maart 2009 21:11 schreef Paul het volgende:
Vond deze nog wel aardig met Lee
ik ook.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vond de aflevering met Kluivert en Koningsbrugge wel leuk
Ik vond hem briljant.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:31 schreef Prik0 het volgende:
Persoonlijk vond ik de oude grap niet zo heel sterk.![]()
Op dit moment denk ik was het dat maar. En ja ik kijk weer bij gebrek aan beter...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef tong80 het volgende:
Het is net alsof ik naar de plaatselijk omroep van Enkhuizen kijk
Idd. En ook vooral hoevaak en waarom. En hoevaak om zichzelf.quote:
New-age Bananasplit "trofee"quote:Op zondag 22 maart 2009 20:56 schreef Twerk het volgende:
Verbazingwekkend hoe enthousiast die pauper ook altijd weer doet over die trofee.. Een prutswerkje van groep 4 niveau. Sad.
Cool.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Geweldige actie in de Italiaanse versie van Bananasplit:
Claudio Amendola su Scherzi a Parte ...Il tatuaggio della Lazio sulla schiena puntata del 05/02/2009
(Roma fan krijgt tattoo Lazio logo en flipt)
Kamper Frans zal zelf in ieder geval wel weer als hardste lachen.quote:
*proest*quote:Frans Bauer zou nooit drie miljoen kijkers hebben behaald met zijn programma Bananasplit, het programma is eigenlijk één grote flop...
In De TV Kantine wordt aanstaande vrijdag onderzocht hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Een vriend van de volkszangers werkt bij stichting Kijkonderzoek en heeft de resultaten van het programma weten te manipuleren. Hoe loopt dit 'akkefietje' af voor Frans? Het is voor de zanger te hopen dat dit niet het einde van zijn presentatiecarrière betekent.
Naast Frans Bauer maken Evert Santegoeds, Erwin van Lambaart en Gerda Havertong hun debuut in het televisieprogramma.
Wat overdreven zeg. Volgens mij hebben die twee teveel naar het Amerikaanse systeem gekeken.quote:Vrouw bijna dood na Bananasplitgrap
Volkszanger Frans Bauer heeft een probleem. Een vrouw bij wie hij een grap uithaalde tijdens het goed gejatte programma Bananasplit, is bijna overleden. Nu dreigt een rechtszaak.
De 40-jarige Laura Braken werd tijdens een TROS-ledenreis op het vliegveld van Curaçao apart genomen omdat ze drugs gesmokkeld zou hebben. Ze hoort de beschuldigingen van de douane en moet gefouilleerd worden. Wat Bauer en co echter niet wisten, of misschien juist wel, is dat de vrouw hartpatiënte is.
75 minuten opgesloten
Laura wordt maar liefst 75 minuten vastgehouden terwijl ze huilt, schreeuwt en op de deur bonkt. Hierop besloot de opnameleiding toch maar te vertellen dat ze in een verborgencameraprogramma zat.
Juridische stappen
Andre Braken, de man van, overweegt nu Frans Bauer aan te klagen. "Ze hebben geluk dat er geen ambulance hoefde te komen", vertelt hij geschrokken aan RTL Boulevard. Laura, die al meerdere malen aan haar hart is geopereerd, ontmoet Bauer binnenkort wellicht opnieuw, dit keer in de rechtszaal.
quote:Als eerbetoon aan de rondborstige Nederlandse vrouw, krijgt Tatjana Simic als eerste ter wereld een echt borstbeeld. Of liever gezegd: een borstenbeeld. Zal Tatjana haar voorgevel laten vereeuwigen? De autoracende tweeling Tim en Tom Coronel praten over grote geldbedragen met een mogelijke nieuwe sponsor. Maar hoe reageert Tom als zijn broer Tim zich tijdens de vergadering hoogst onbehoorlijk gedraagt?
Ze denken dan hé grappig Frans Bauer. Wat doet die hier ? En niet aan bananasplit.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Grappig wel die grap in de wasstraat
Maar het grappigst is het moment dat Frans zich laat zien en het slachtoffer nog niks door heeft
tot nu toe best geinig toch? Beter dan vorig seizoenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef tong80 het volgende:
Soms heb je spijt een topic geopend te hebben.
Vind je het gek als het 10 jaar (?) op tv isquote:Op zondag 7 maart 2010 20:44 schreef tong80 het volgende:
Ze denken dan hé grappig Frans Bauer. Wat doet die hier ? En niet aan bananasplit.
Bij Ralph Inbar dachten ze shit ik ben gefopt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:57 schreef tong80 het volgende:
Ik blijf erbij Frans Bauer is een miskleun als presentator.
Zit je stuur plots rechts in de auto. Komt op het einde Frans Bauer uit de doos.
Zeg je : 'Ha Frans leuk je te zien. Wat vind jij hier nu van ?'
Bij Ralph Inbar dacht je juist : 'Shit ben ik er toch ingetrapt.'
Ah dat komt dan dus nogquote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef a.stegeman het volgende:
Zijn ze al in de club ''Brothers'' geweest ?? daar kwamen we een keer in de zomer aan toen een vriend van me eruit gepikt werd bij de ingang en mee moest met wat mensen...Wij hadden lekker wat pilletjes/lijntjes gesnoept dus wij dachten fuck busted en toen kwam ie later terug bleek dat ie in Bananasplit zat met een of andere robot![]()
Die was leuk idd. Maar het blijft een 6-.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:08 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed, ik vond de grappig met Brard en Hazes wel redelijk leuk, het is wel beter geworden dan vorig seizoen
Ik heb wel gekeken..omg Dré zijn blousen werden kapot geknipt.quote:Op maandag 15 maart 2010 03:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb Bananasplit bekeken op Uitzendinggemist.nl. Met Fransje Bauer en Patty Brard en Dreetje.
Leterlijk Banaan door het miden snijden en dan slagroom met chocoladesaus erover. figuurlijk een banaan en de schil ervan moet je aan denken uitglijderquote:Op maandag 15 maart 2010 18:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Weet iemand waar de naam Bananasplit vandaan komt?
De allereerste grap van Bananasplit was de zogenaamde introductie van een banaan waarvan de vrucht in partjes gesneden in de schil zit.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef maril het volgende:
[..]
Leterlijk Banaan door het miden snijden en dan slagroom met chocoladesaus erover. figuurlijk een banaan en de schil ervan moet je aan denken uitglijder
Ik vond dat reuze meevallen, maar het zou toch normaal zijn hij komt van ver.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Self-Catering het volgende:
Nee, behalve dat ik het idee heb dat 'the lord of the rings' nog aan de drugs zit. Hij is altijd zo zenuwachtig op tv.
Op Frans Bauer zoeken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het ook te zien op internet?
Dat denk ik wel dat op UG te zien is..quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is het ook te zien op internet?
Te pijnlijk denk ik.quote:Op zondag 4 april 2010 20:44 schreef Honeymooner het volgende:
Waarom laten ze dat filmpje niet zien waarin Jan Vayne het doorheeft??
Dat was dernet!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:55 schreef a.stegeman het volgende:
Zijn ze al in de club ''Brothers'' geweest ?? daar kwamen we een keer in de zomer aan toen een vriend van me eruit gepikt werd bij de ingang en mee moest met wat mensen...Wij hadden lekker wat pilletjes/lijntjes gesnoept dus wij dachten fuck busted en toen kwam ie later terug bleek dat ie in Bananasplit zat met een of andere robot![]()
Bauer kwam klaar in haar oor ?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Enorme schop... goeie grap met Kim Holland
quote:
Waarom kijk je niet naar Koot en Bie ?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:37 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dit toch wel dieptriest, die vent kan gewoon totaal niet presenteren.
Inmiddels Eurosport aanstaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar Koot en Bie ?
Hij kende Kim Holland ook niet...quote:Op zondag 12 februari 2012 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook mooi dat Fransie niet werd herkend.
Terwijl ze ook een gesmeerd keeltje heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kende Kim Holland ook niet...
Als je een beetje labiel bent, dan ga je toch aan jezelf twijfelen.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je weet toch gewoon dat het een grap is?
Was leukquote:Op zondag 17 maart 2013 20:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu te kijken maar de grap met Raemon Sluiter en Fatima was
Die BNers denken, vooral in het eerste seizoen, hé Frans Bauer hier, wat leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
De grappen zijn wel iets beter dan voorheen, en die domme 'Fransie' hebben ze nu ook weggelaten? Heel verstandig.
Vind alleen Frans Bauer totaal niet passen bij het programma, maar goed, voor de grappen is dat niet zo erg.
Inderdaad, Frans Bauer went nooit.quote:
Hij is lief en lacht aanstekelijk. Maar Ralph Inbar is het gezicht van nu en toen.quote:
Ja, als Frans tevoorschijn komt dan denken mensen: "Hé, Frans Bauer" en niet "Haha, Bananasplit!"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
Hij is lief en lacht aanstekelijk. Maar Ralph Inbar is het gezicht van nu en toen.
Dit. Dat postte ik al eerder. Maar ja Frans trekt kijkers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, als Frans tevoorschijn komt dan denken mensen: "Hé, Frans Bauer" en niet "Haha, Bananasplit!"
wat wil je dan; die oude man weer op de tv zetten? Daar is hij helaas te oud voor geworden, het is Frans of geen Bananasplit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Dat postte ik al eerder. Maar ja Frans trekt kijkers.
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat wil je dan; die oude man weer op de tv zetten? Daar is hij helaas te oud voor geworden, het is Frans of geen Bananasplit.
Sterker nog, Ralf Inbar is al jaren doodquote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat wil je dan; die oude man weer op de tv zetten? Daar is hij helaas te oud voor geworden, het is Frans of geen Bananasplit.
dat bericht heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterker nog, Ralf Inbar is al jaren dood
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zijn zelfs beelden vanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat bericht heb ik dan even gemist.
Ik vond Fransie altijd geniaalquote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
De grappen zijn wel iets beter dan voorheen, en die domme 'Fransie' hebben ze nu ook weggelaten? Heel verstandig.
Vind alleen Frans Bauer totaal niet passen bij het programma, maar goed, voor de grappen is dat niet zo erg.
Net ralph Inbar en een andere dode Joop van Tellingen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
Dat dit programma op deze wijze wordt voorgezet is minder respectvol dan over het graf van Ralph Inbar pissen.
Bij de Trosquote:Op maandag 22 april 2013 08:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat viel het weer tegen, dacht misschien nog wel een geinig item met een maxima look-a-like maar dat stelde weinig voor. De grap met die uitschuifbare kist duurde veel te lang.
Nou ja de rest was wat ouwe meuk geloof ik van vroeger.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze niet wat beters kunnen verzinnen, er werkt toch een heel team aan zo'n programma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |