Die BNers denken, vooral in het eerste seizoen, hé Frans Bauer hier, wat leuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
De grappen zijn wel iets beter dan voorheen, en die domme 'Fransie' hebben ze nu ook weggelaten? Heel verstandig.
Vind alleen Frans Bauer totaal niet passen bij het programma, maar goed, voor de grappen is dat niet zo erg.
Inderdaad, Frans Bauer went nooit.quote:
Hij is lief en lacht aanstekelijk. Maar Ralph Inbar is het gezicht van nu en toen.quote:
Ja, als Frans tevoorschijn komt dan denken mensen: "Hé, Frans Bauer" en niet "Haha, Bananasplit!"quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
Hij is lief en lacht aanstekelijk. Maar Ralph Inbar is het gezicht van nu en toen.
Dit. Dat postte ik al eerder. Maar ja Frans trekt kijkers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, als Frans tevoorschijn komt dan denken mensen: "Hé, Frans Bauer" en niet "Haha, Bananasplit!"
wat wil je dan; die oude man weer op de tv zetten? Daar is hij helaas te oud voor geworden, het is Frans of geen Bananasplit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Dat postte ik al eerder. Maar ja Frans trekt kijkers.
Waarom?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat wil je dan; die oude man weer op de tv zetten? Daar is hij helaas te oud voor geworden, het is Frans of geen Bananasplit.
Sterker nog, Ralf Inbar is al jaren doodquote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wat wil je dan; die oude man weer op de tv zetten? Daar is hij helaas te oud voor geworden, het is Frans of geen Bananasplit.
dat bericht heb ik dan even gemist.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sterker nog, Ralf Inbar is al jaren dood
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Zijn zelfs beelden vanquote:Op maandag 25 maart 2013 09:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dat bericht heb ik dan even gemist.
Ik vond Fransie altijd geniaalquote:Op maandag 18 maart 2013 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
De grappen zijn wel iets beter dan voorheen, en die domme 'Fransie' hebben ze nu ook weggelaten? Heel verstandig.
Vind alleen Frans Bauer totaal niet passen bij het programma, maar goed, voor de grappen is dat niet zo erg.
Net ralph Inbar en een andere dode Joop van Tellingen.quote:Op zondag 21 april 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
Dat dit programma op deze wijze wordt voorgezet is minder respectvol dan over het graf van Ralph Inbar pissen.
Bij de Trosquote:Op maandag 22 april 2013 08:55 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat viel het weer tegen, dacht misschien nog wel een geinig item met een maxima look-a-like maar dat stelde weinig voor. De grap met die uitschuifbare kist duurde veel te lang.
Nou ja de rest was wat ouwe meuk geloof ik van vroeger.
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze niet wat beters kunnen verzinnen, er werkt toch een heel team aan zo'n programma?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |