Wélk doel?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, maar het gaat naar een goed doel
Een goed doel naar jouw keuzequote:
kijk, principesquote:Op maandag 23 februari 2009 22:24 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, was ik er bijna ingetrapt.
Zelfs voor een goed doel wil ik geen hoertje zijn.
Neuken voor geld enzoquote:Op maandag 23 februari 2009 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
(de hele hoertjesinsteek snap ik nog steeds niet)
Dát snap ik welquote:
ik eerlijk gezegd ook nietquote:Op maandag 23 februari 2009 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dát snap ik wel
Maar ik snap niet hoe Wyccie die conclusie trok
Helegaar nietquote:Op maandag 23 februari 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik denk dat dat komt omdat voor haar besloten wordt met wie ze het bed in duikt![]()
[ afbeelding ]
Pimp jeweettog
Neequote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wordt daarmee geïmpliceerd dat als de man de kamer betaald.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Kijk, Etcie weet wat ik bedoel!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh
Ik denk dat dat komt omdat voor haar besloten wordt met wie ze het bed in duikt![]()
[ afbeelding ]
Pimp jeweettog
Heeft iemand jou wat gevraagd?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, Etcie weet wat ik bedoel!
Er wordt van alles over mij besproken zonder mij iets te vragen.![]()
Ik sla je met een forel in je smoel.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft iemand jou wat gevraagd?
die zie je ook overal terugquote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik sla je met een forel in je smoel.![]()
Auw!quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 22:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zouden die stropdasvissen ook forellen zijn?quote:
Oh, ik ken al die IRC-trucjes nog niet. Ik ga even oefenen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Erger is degene waar de regenboog van regenboogforel in kleurtjes is weergegeven
Zit je in m'n fobo te kijken?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zouden die stropdasvissen ook forellen zijn?![]()
[..]
Oh, ik ken al die IRC-trucjes nog niet. Ik ga even oefenen.
Klopt, die staan er inderdaad al heeeeeeeeeeel langquote:Op maandag 23 februari 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, die vissen heb je toch al heel lang in je fobo? Daar moest ik gewoon aan denken.
Mwah, eigenlijk had je al lang gegeten moeten hebben hequote:Op maandag 23 februari 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Ik las dit HEMA hotdogs die nergens anders te koop zijn
en ik ga nu knakworstjes opwarmen.
Het pleit dan wel weer voor me dat ik nog niet gegeten heb.
Ik heb lunch overgeslagen vandaagquote:Op maandag 23 februari 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Mijn lunch was om half 5. Vandaar.
quote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou ook Dordrecht hebben gegokt
Die van Bohemian Rhapsody zou ik wel geweten hebben trouwens
Jawelquote:
Ik bedoel de Dorestad vraag sufhoofdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel
Sterker nog..BR bestaat uit 5 oude liedjes die Mercury ooit gemaakt heeft en niet afgemaakt heeft. Toen heeft íe gewoon alles aan elkaar genaaid met BR als eindresultaat
Net de Settervraag gemist
Ohquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel de Dorestad vraag sufhoofd
Ahaquote:Dat van die nummers wist ik ook, maar wist niet dat dat ook voor de tekst gold
Aangezien restaurant Dorestad op de Markt zit en op het hoofdpodium een spandoek met Dorestede Makelaars hing had ik dat wel een beetje verwacht jaquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh
Nou, ik weet heeeel weinig van Wijk
Je doet nu net alsof ik dat had moeten weten
[..]
Aha
Ik moet eigenlijk opschieten nu voor collegequote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:00 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zit de dag eruit? Ik ga zo eerst even koffie zetten
Oh, niet gezienquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aangezien restaurant Dorestad op de Markt zit en op het hoofdpodium een spandoek met Dorestede Makelaars hing had ik dat wel een beetje verwacht ja
Rennen dan anders mis je het straks weerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk opschieten nu voor collegeZo leren in de bus, dan college en dan vanavond studeer en chillavond
Misschien is dat expres zo genoemd. Die lui zijn erg creatief met afkortingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:15 schreef Soempie het volgende:
De vragenlijst: Amsterdamse Schaal voor het meten van Opstandigheid: ASO.
In elk geval 1 vragenlijst/ test die ik kan onthouden.![]()
Nog 134 te gaan.
bwahahhaaquote:Op maandag 23 februari 2009 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
In het vliegtuig trouwens:
"Ladies and gentlemen, we have a little boy on board with a nut allergy. We will not be selling any nuts or products containing nuts on today's flight. I you have nuts of you're own, please be so kind as not to eat them".
Dat zorgde nogal voor wat hilariteit
Ik heb er niet veel verstand van, maar m'n zus had ooit scheenbeenvliesontsteking ofzo. Het zal vast anders hetenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
Ah, wyc! Ik heb een vraagje over m'n scheenbenen bij het rennen. Die gaan namelijk pijn doen en ik vraag me af of het iets is waar ik even doorheen moet of dat ik onmiddelijk moet stoppen omdat het slecht is.
Ik lees net iets over springschenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van, maar m'n zus had ooit scheenbeenvliesontsteking ofzo. Het zal vast anders hetenHad ze vooral met autorijden
En hoi
Raad eens, ik heb gisteren bijna 30 kilometer gelopen en mijn scheenbenen deden ook enorm pijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:23 schreef Soempie het volgende:
Ah, wyc! Ik heb een vraagje over m'n scheenbenen bij het rennen. Die gaan namelijk pijn doen en ik vraag me af of het iets is waar ik even doorheen moet of dat ik onmiddelijk moet stoppen omdat het slecht is.
Heb je wel goede schoenen? Je kunt beter ruim 100 euro uitgeven aan goede, dempende schoenen, dan voor een appel en een ei je benen aan flarden rennen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:47 schreef Soempie het volgende:
Ik lees net iets over springschenen.![]()
Volgens mij komt het door de klap die ik op moet vangen als ik neerkom. Ik ben nogal zwaar, dus die klap is nogal groot elke keer.Als ik ga sprinten doet het geen pijn, maar dat houd ik niet zo lang vol.
Maargoed, ik wil wel graag blijven rennen, omdat het wat uithoudingsvermogen wel goed gaat. Alleen die stomme schenen.
Gisteravond elke keer bij pijnscheuten gaan wandelen. Hopelijk werkt dat en wordt het minder als m'n spieren sterker worden en ik wat minder zwaar word.
Ik heb wel goede schoenen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je wel goede schoenen? Je kunt beter ruim 100 euro uitgeven aan goede, dempende schoenen, dan voor een appel en een ei je benen aan flarden rennen.
Technisch gezien zou dat niet zo heel veel moeten uitmaken toch? tenzij je 300 kilo bent aangekomen sinds de laatste keer dat ik je zagquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb wel goede schoenen.
Ik ben gewoon te zwaar, maar om die reden wilde ik dus gaan rennen.
ik ben zo'n 20 kg te zwaar, dus dat maakt denk ik wel degelijk uit. En dat was ik toen ook.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Technisch gezien zou dat niet zo heel veel moeten uitmaken toch? tenzij je 300 kilo bent aangekomen sinds de laatste keer dat ik je zag
Ik durf niet meer op de weegschaal, maar laatst was ik 89 kg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:20 schreef MaJo het volgende:
Soemp, mag ik vragen hoeveel je weegt? Je zegt steeds dat je zwaar bent maar wat ik me van je kan herinneren heb je een normaal gewicht
net in de bus goed zitten lerenmijn werkgroepdocent neemt iedere week een toets af van de stof van die week. Ik ben er wel blij mee, het zorgt er in ieder geval voor dat je goed bij bent
Tsk.. vrouwen...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer op de weegschaal, maar laatst was ik 89 kg.Ik denk nu dat ik over de 90 zit, maar niet zo veel, omdat ik nog wel dezelfde kleren pas.
Dus ja, ik ben echt wel veel te zwaar en op LL woog ik ook ongeveer zoveel.Tussendoor ben ik even 75 kg geweest, maar daarna leerde ik Wiebel kennen en is alles er net zo hard weer aangekomen.
Ik ken ook wel wat mensen die gewoon echt te dik zijn om fatsoenlijk te kunnen sporten. Waardoor ze als ze het toch doen om de haverklap geblesseerd raken. Waardoor ze weer minder kunnen sporten en dikker worden. Enz enz enz.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou op zich wel willen sporten maar ben te lui om erachter aan te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |