Een mod van het VBL gedeeltequote:Op zondag 22 februari 2009 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Nuanceer je op eens .... wat heb je nu weer meegemaakt?
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:05 schreef zovty het volgende:
Beter een zus als hoer dan een agent als broer.
Kijk, nu wordt het al iets duidelijker.quote:
Nee hoor. De beste methode is 2 uur lang thuis zitten om ff te ontnuchteren om zometeen weer verder te gaanquote:Op zondag 22 februari 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
!
Dus een note geven is dus toch de snelste ontnuchteringsmethode
Die kneus in het blauw hierbovenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het al iets duidelijker.
Meer details graag, iets specifieker ... en linkje naar het betreffende topic natuurlijk.
Ja, dat had ik al begrepen. Maar wat heeft die blauwe jou misdaan?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die kneus in het blauw hierboven
D-K post dronken in wat VBL topics.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk, nu wordt het al iets duidelijker.
Meer details graag, iets specifieker ... en linkje naar het betreffende topic natuurlijk.
Ok, we beginnen even helemaal opnieuw voor de mensen die van niks weten.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:06 schreef sjimz het volgende:
Een topic over mij!
Weet D-K al dat ik al een tijdje niet meer bij de politie werk?
Ook mooi dat D-K nu ineens wel weer normaal kan posten zonder dronkemans praat!
Dus een note geven is dus toch de snelste ontnuchteringsmethode
Ik ben sjimzquote:Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok, we beginnen even helemaal opnieuw voor de mensen die van niks weten.
Om te beginnen: wie de fuck ben je?
Schaam je je niet dat je ooit bij de politie hebt gewerkt?
Hoe kun je je ouders zoiets aandoen?
Waarom is TS boos op je?
Bedankt. Nu ben ik weer een beetje bij.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
D-K post dronken in wat VBL topics.
D-K gaat huilen in het FB topic.
sjimz zegt dat ie even geen gezeik wil in het FB topic totdat hij is bijgelezen.
D-K zijn posts daarna worden dus verwijderd.
D-K gaat huilen en nu zitten we hier.
Waar hij overigens wel ineens zonder rare spelfouten kan typen
Goede samenvatting?
Niet veel, misschien kan ik mensen op Fok beter een ban aannaaien.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjimz, hoeveel mensen heb je in je leven al een boete aangenaaid?
Hahahahaha wat ben jij triest, dronkenschap faken, wat een triest figuurquote:Op zondag 22 februari 2009 19:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee hoor. De beste methode is 2 uur lang thuis zitten om ff te ontnuchteren om zometeen weer verder te gaan
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sjimz, hoeveel mensen heb je in je leven al een boete aangenaaid?
Hahahahha mensen die geen carnaval vierenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hahahahaha wat ben jij triest, dronkenschap faken, wat een triest figuur
Ik word tenminste echt dronken als ik carnaval vierquote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hahahahha mensen die geen carnaval vieren
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hahahahha mensen die geen carnaval vieren![]()
Ik ook. Op dezelfde manier waarop ik Hitler respecteer.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef letterdief het volgende:
Ach.. heb wel respect voor die mensen.
Nog niet zo triest als een dronkenschap fakenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hahahahha mensen die geen carnaval vieren
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo slim? Wat is er in 1949 gebeRd dan? Ik weet jhet nmiet
D-K hoe ontnuchter jij zo snel?quote:
Nee, dat kan niet. Je kunt niet zo maar een topic en dan weggaan.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik ben weg! Genoeg geontnuchterd. Nu naar de optocht in het donker
Tso, jij bent echt vet stoer jongen!quote:Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook. Op dezelfde manier waarop ik Hitler respecteer.
En dan zeggen ze dat Joden altijd wegrennenquote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Je kunt niet zo maar een topic en dan weggaan.![]()
Hierblijven en afmaken dit topic.
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Tso, jij bent echt vet stoer jongen!
Kijk eensch, we hebben een echte internetheld!!!1![]()
![]()
Mag ik je aanraken?
Is dit wél echt? Of fake je dit ook?quote:Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar ik ben weg! Genoeg geontnuchterd. Nu naar de optocht in het donker
In een uur tijd gegeten + niet alcoholische dranken op. Ik weet niet hoe lang jij extreem bezopen blijft? Als ik een lijn coke neem dan is het 10 minuten later weg. Maargoed dat soort dingen zijn voor jou als politie agent niet echt aan de ordequote:
Hitler heeft ook veel goede dingen gedaan. Alleen een beetje jammer dat-ie doorsloeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ook. Op dezelfde manier waarop ik Hitler respecteer.
Ben nu echt wegquote:Op zondag 22 februari 2009 19:16 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Is dit wél echt? Of fake je dit ook?
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef HocBarr het volgende:
Mensen die zeggen dat ze weggaan en gewoon blijven meelezen![]()
D-K: laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Agovvquote:
whehehequote:Op zondag 22 februari 2009 19:26 schreef HocBarr het volgende:
Mensen die zeggen dat ze weggaan en gewoon blijven meelezen![]()
D-K: laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Veel plezier.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
Net een ander kostuum aangetrokken + mezelf gewassen.
Ik was vamorgen + middag een Negermeister. Vanavond mijn ski outfit aan. Wordt zo opgehaald
quote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
Ik was vamorgen + middag een Negermeister. Vanavond mijn ski outfit aan. Wordt zo opgehaald
Pics of paintquote:Op zondag 22 februari 2009 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |