Redelijk goed?quote:Op zondag 22 februari 2009 16:57 schreef leonnekes het volgende:
Ik snap het niet Ajax speelde tegen Florentina redelijk goed en dat het vandaag zo dramatisch is
Volendam is gewoon een club van een andere klasse dan Fiorentina.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:57 schreef leonnekes het volgende:
Ik snap het niet Ajax speelde tegen Florentina redelijk goed en dat het vandaag zo dramatisch is
Das onzin, Ajax speelt helemaal niet slecht, maar de kansen gaan er niet in.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:57 schreef leonnekes het volgende:
quote:
Zlatanquote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef Prosac het volgende:
Zo'n Maradona solo-goal is binnen de NL-competitie eerder aan Granqvist voorbehouden dan aan jou Leonardo.
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef Prosac het volgende:
Zo'n Maradona solo-goal is binnen de NL-competitie eerder aan Granqvist voorbehouden dan aan jou Leonardo.
Het is inderdaad prima, had al 4-0 moeten zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Das onzin, Ajax speelt helemaal niet slecht, maar de kansen gaan er niet in.
Gelukkig was mijn reactie ook serieus.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Das onzin, Ajax speelt helemaal niet slecht, maar de kansen gaan er niet in.
quote:Op zondag 22 februari 2009 16:59 schreef Chadi het volgende:
Suarez laat nou een keer die tweede paal los voor iemand anders man.. godverdomme zeg
Yeahquote:Op zondag 22 februari 2009 17:00 schreef sjimz het volgende:
1-0![]()
SUAREZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
quote:
quote:
Yep, hetzelfde hier, iedereen al bezig 1-1 zie de goal net 15 sec later vallenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:01 schreef finsdefis het volgende:
kutstream van Eredivisie Live loopt gewoon anderhalve minuut achter
Het valt me nog mee dat er een woord van meer dan 6 letters uit zijn toetsenbord komt...quote:
GOOOOOOAALASOOOO SUAREZZquote:Op zondag 22 februari 2009 17:01 schreef sezten het volgende:
Die commentators in NL zijn zo on-enthousiast
owh wacht.. hier moet je subjectief reageren he?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh, vraag maar aan TC08 en Dos!!!
Wat gaat hij doen??quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef DurQ het volgende:
Die scheids gaat het echt uit de hand laten escaleren in de 2e helft
Neenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:03 schreef Garudo het volgende:
Tsja, was wel te verwachten. Maar wie weet kan Volendam nog stunten
JODENMOD!!!!!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
owh wacht.. hier moet je subjectief reageren he?
Dan had het allang 0-3 moeten zijn. LuckyAjax
Pizzalied zingen met Jeroentje Verhoeven.quote:
Heb je zelf wel door wat voor spreekwoorden je gebruikt?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef DurQ het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
GOOOOOOAALASOOOO SUAREZZ![]()
![]()
Is inderdaad veel beter.
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef DurQ het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
GOOOOOOAALASOOOO SUAREZZ![]()
![]()
Is inderdaad veel beter.
Al gaf hij wel zijn man te veel ruimte waardoor de 0-1 in de maak was.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:04 schreef venomsnake het volgende:
Lindgren weer de beste man op het veld.
Jawelquote:Op zondag 22 februari 2009 17:03 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door wat voor spreekwoorden je gebruikt?
die is goedquote:Op zondag 22 februari 2009 17:02 schreef DurQ het volgende:
Als je maar 1 fout per wedstrijd maakt, dan ben je al gauw de bestequote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al gaf hij wel zijn man te veel ruimte waardoor de 0-1 in de maak was.
Maar wel weer de assist.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Al gaf hij wel zijn man te veel ruimte waardoor de 0-1 in de maak was.
Precies alleen daarom moet Volendam nog even scorenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
Het is eigenlijk alleen maar leuk hier als Ajax achter staat.
Dan kan iedereen weer bashen.
Nu is het maar weer mat hier
Liever niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies alleen daarom moet Volendam nog even scoren
yupquote:Op zondag 22 februari 2009 17:05 schreef sjimz het volgende:
Het is eigenlijk alleen maar leuk hier als Ajax achter staat.
Dan kan iedereen weer bashen.
Nu is het maar weer mat hier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax staat nog steeds gelijk hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef Zwansen het volgende:
Voor de eerste keer dit seizoen dat Ajax, PSV en Feyenoord allen winnen?
We gaan er heus wel overheen hoor...quote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ajax staat nog steeds gelijk hoor
Ik kan zo van jou genietaquote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef NoizEkick het volgende:
Ooh, Anita
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:03 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Heb je zelf wel door wat voor spreekwoorden je gebruikt?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik bedoel dat het misschien gaat lukken.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ajax staat nog steeds gelijk hoor
Tegen Fiorentina mag die wel weer spelenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:09 schreef buddyb het volgende:
kennedy zit de volgende week gewoon weer op de tribune
Als volendam wint neemt de ajax-selectie verhoeven op de schoudersquote:Op zondag 22 februari 2009 17:10 schreef Garudo het volgende:
Dat is afgesproken, als Volendam wint, dan krijgen ze een erehaag van Ajax![]()
Zo'n jongen die doet het goed tegen de betere clubs. De Nederlandse competitie is te min voor hem.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Tegen Fiorentina mag die wel weer spelen
Die valt dan boven op Aissati en die is dan zo plat als een...nee, dat is te flauw.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Als volendam wint neemt de ajax-selectie verhoeven op de schouders
Ja en dan nog meer spelers gaan missen door blessuresquote:Op zondag 22 februari 2009 17:11 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
Als volendam wint neemt de ajax-selectie verhoeven op de schouders
hihiquote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
Die valt dan boven op Aissati en die is dan zo plat als een...nee, dat is te flauw.
Wil je de bal lichter maken? meer aerodynamisch?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Chadi het volgende:
Die bal snelheid moet omhoog dan valt die 2-1 vanzelf wel
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Wil je de bal lichter maken? meer aerodynamisch?
Nou, het is toch wel een komedie show ofniet?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jij wilt er toch ook niet zitten
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
Die valt dan boven op Aissati en die is dan zo plat als een...nee, dat is te flauw.
Pancake Mocro Flavourquote:Op zondag 22 februari 2009 17:12 schreef Garudo het volgende:
[..]
Zeggie?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahah dweer niet iutvetkocrj die arnea.
ben je zo blij dat feyenoord van de graafschap heeft gewonnen? je kon wel even wachten met drinken hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Carnaval maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sorry, ik spreek geen Pools.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Weer ngeen euitverkochte arena.
Caracan;quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef buddyb het volgende:
[..]
ben je zo blij dat feyenoord van de graafschap heeft gewonnen? je kon wel even wachten met drinken hoor
Pak dr nog een joh!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
nog niet naar de verjaardag?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez-Volendam: 1-1
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef leonnekes het volgende:
Rust, hoop dat Bassie ff gaat schelden in de kleedkamer
Staat op TT flapdrolquote:Op zondag 22 februari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Teveel gedronken ofzo? Ik zie er macimaal 35.0000
Die heb je net even snel geteld ?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Fiskus het volgende:
50.000 toeschouwers mn aars.
Sinds wanneer is Dolf Jansen scheidsrechter?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Fiskus het volgende:
Sinds wanneer is Dolf Jansen scheidsrechter?
Ben ff een half uuuur thuis, Zo weer verder naar ene andrd drop. Nety op tocjtocj gehad. Dadelijk weer roptocjt ,aar dan in ene ander dorpquote:Op zondag 22 februari 2009 17:19 schreef StarGazer het volgende:
Fokken terwijl je dronken bent. Ga feestvieren debiel
Zolang je het maar niet uit de hand laat escalerenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben ff een half uuuur thuis, Zo weer verder naar ene andrd drop. Nety op tocjtocj gehad. Dadelijk weer roptocjt ,aar dan in ene ander dorp
Bij Ajax tellen ze standaard alle seizoenskaarthouders mee bij de toeschouwersaantallen. Zo halen ze een lekker hoog toeschouwers-gemiddelde ieder seizoen, terwijl de Arena bij 70% van alle wedstrijden niet is uitverkocht.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
iemand moet de excuusneger zijn daar.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Wooldoor het volgende:
En het kanker gejank van Humberto weer, waarom hij nog steeds een sportprogramma krijgt is echt een raadsel.
LITMANENNNNN OHOHOHOHOHOHHHHHH LITMANENNNNNNquote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Fortitudo het volgende:
heeft ajax eigenlijk wel echte clubliederen? op die ene na?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben ff een half uuuur thuis, Zo weer verder naar ene andrd drop. Nety op tocjtocj gehad. Dadelijk weer roptocjt ,aar dan in ene ander dorp
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Ajax tellen ze standaard alle seizoenskaarthouders mee bij de toeschouwersaantallen. Zo halen ze een lekker hoog toeschouwers-gemiddelde ieder seizoen, terwijl de Arena bij 70% van alle wedstrijden niet is uitverkocht.
nee alleenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom mag je de seizoenskaart houders niet meetellen??? Die plekken zijn toch al verkocht. Lijkt me niet dat andere clubs dat niet doen
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:
Dit is gewoon voetenbalgogme hoor, Van Halst.Geen hautainiteit.
joa zeg hequote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de kuoip tellen ze de mensen die de poortejes gepasseerz ijnquote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom mag je de seizoenskaart houders niet meetellen??? Die plekken zijn toch al verkocht. Lijkt me niet dat andere clubs dat niet doen
Zover ik weet gebeurd dit bij andere clubs niet. Bij Feyenoord bijvoorbeeld weet ik zeker dat ze alleen de aantallen tellen die gescand zijn bij de ingang en dus ook daadwerkelijk in het stadion zijn geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.quote:
idd kansloosquote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.
Mag allemaal, alleen verlies je wel geloofwaardigheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Reversed evolution. Schijnt zeer normaal te zijn in Rotterdam, er zijn er meer die er last van hebben.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet uit de hand laat escaleren
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.
Hij zegt wel nuttige dingen vandaag. Suarez moet veel rustiger aan de bal worden zodat hij al zijn mogelijkheden ziet en ook kan benutten.quote:
19.00 Studio Sportquote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Spougle het volgende:
Jemig, ben net thuis kijk ik op teletekst staat het 1-1.... Hoe kan dat nu weer.
Slecht verdedigen.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Spougle het volgende:
Jemig, ben net thuis kijk ik op teletekst staat het 1-1.... Hoe kan dat nu weer.
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Spougle het volgende:
Tegen Heracles was dat niet zoquote:Op zondag 22 februari 2009 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We worden pas wakker als we 1-0 achter staan tegen Volendam.
Dat dan weer welquote:Op zondag 22 februari 2009 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volendam wel na de 0-1 de rest van de eerste helft onder grote druk heeft gestaan, of dat niet?
Ja, maar zijn leeftijds verhaal sloeg werkelijk nergens op.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zegt wel nuttige dingen vandaag. Suarez moet veel rustiger aan de bal worden zodat hij al zijn mogelijkheden ziet en ook kan benutten.
Dat stonden ze daarvoor al maar ze scoorde bij de eerste de beste kans na een teringgrote fout van zowel Lindgren als Oleguer.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volendam wel na de 0-1 de rest van de eerste helft onder grote druk heeft gestaan, of dat niet?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
En Sulejmani nu maar eens van rechtsquote:Op zondag 22 februari 2009 17:32 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Wel Kennedy eruit Sulejmani erin
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toen drukten we de Snooze knop in en werden we pas bij 0-2 wakker..ok ok..
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee hoor. Bij de kuoip tellen ze de mensen die de poortejes gepasseerz ijn
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.houd je muil!
Joh, hij doet het er gewoon om. Niemand kan per ongeluk zo debiel typen. Zelfs een analfabeet met één hand, twee vingers, slecht zicht een een braille-toetsenbord, typt nog beter.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.
Alsof hij niet in de gaten heeft dat hij (bewust) spelfouten maaktquote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.
Wacht maar als de 2-1 komtquote:Op zondag 22 februari 2009 17:38 schreef sezten het volgende:
Oh het loopt hier niet echt storm blijkt maar weer
Of de 1-2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |