Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.quote:
idd kansloosquote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.
Mag allemaal, alleen verlies je wel geloofwaardigheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom mag je de seizoenskaart houders niet meetellen??? Die plekken zijn toch al verkocht. Lijkt me niet dat andere clubs dat niet doen
Reversed evolution. Schijnt zeer normaal te zijn in Rotterdam, er zijn er meer die er last van hebben.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang je het maar niet uit de hand laat escaleren
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.
Hij zegt wel nuttige dingen vandaag. Suarez moet veel rustiger aan de bal worden zodat hij al zijn mogelijkheden ziet en ook kan benutten.quote:
19.00 Studio Sportquote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Spougle het volgende:
Jemig, ben net thuis kijk ik op teletekst staat het 1-1.... Hoe kan dat nu weer.
Slecht verdedigen.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Spougle het volgende:
Jemig, ben net thuis kijk ik op teletekst staat het 1-1.... Hoe kan dat nu weer.
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Spougle het volgende:
Tegen Heracles was dat niet zoquote:Op zondag 22 februari 2009 17:29 schreef DeTolk het volgende:
[..]
We worden pas wakker als we 1-0 achter staan tegen Volendam.
Dat dan weer welquote:Op zondag 22 februari 2009 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volendam wel na de 0-1 de rest van de eerste helft onder grote druk heeft gestaan, of dat niet?
Ja, maar zijn leeftijds verhaal sloeg werkelijk nergens op.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zegt wel nuttige dingen vandaag. Suarez moet veel rustiger aan de bal worden zodat hij al zijn mogelijkheden ziet en ook kan benutten.
Dat stonden ze daarvoor al maar ze scoorde bij de eerste de beste kans na een teringgrote fout van zowel Lindgren als Oleguer.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik neem aan dat Volendam wel na de 0-1 de rest van de eerste helft onder grote druk heeft gestaan, of dat niet?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
En Sulejmani nu maar eens van rechtsquote:Op zondag 22 februari 2009 17:32 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Wel Kennedy eruit Sulejmani erin
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:32 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toen drukten we de Snooze knop in en werden we pas bij 0-2 wakker..ok ok..
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee hoor. Bij de kuoip tellen ze de mensen die de poortejes gepasseerz ijn
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.houd je muil!
Joh, hij doet het er gewoon om. Niemand kan per ongeluk zo debiel typen. Zelfs een analfabeet met één hand, twee vingers, slecht zicht een een braille-toetsenbord, typt nog beter.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.
Alsof hij niet in de gaten heeft dat hij (bewust) spelfouten maaktquote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga je nu toch echt adviseren niet meer te typen. Het wordt wat genant.
Wacht maar als de 2-1 komtquote:Op zondag 22 februari 2009 17:38 schreef sezten het volgende:
Oh het loopt hier niet echt storm blijkt maar weer
Of de 1-2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |