Caracan;quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef buddyb het volgende:
[..]
ben je zo blij dat feyenoord van de graafschap heeft gewonnen? je kon wel even wachten met drinken hoor
Pak dr nog een joh!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wahah dweer niet iutvetkocrj die arnea.
nog niet naar de verjaardag?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Suarez-Volendam: 1-1
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:17 schreef leonnekes het volgende:
Rust, hoop dat Bassie ff gaat schelden in de kleedkamer
Staat op TT flapdrolquote:Op zondag 22 februari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Teveel gedronken ofzo? Ik zie er macimaal 35.0000
Die heb je net even snel geteld ?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Fiskus het volgende:
50.000 toeschouwers mn aars.
Sinds wanneer is Dolf Jansen scheidsrechter?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Fiskus het volgende:
Sinds wanneer is Dolf Jansen scheidsrechter?
Ben ff een half uuuur thuis, Zo weer verder naar ene andrd drop. Nety op tocjtocj gehad. Dadelijk weer roptocjt ,aar dan in ene ander dorpquote:Op zondag 22 februari 2009 17:19 schreef StarGazer het volgende:
Fokken terwijl je dronken bent. Ga feestvieren debiel
Zolang je het maar niet uit de hand laat escalerenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben ff een half uuuur thuis, Zo weer verder naar ene andrd drop. Nety op tocjtocj gehad. Dadelijk weer roptocjt ,aar dan in ene ander dorp
Bij Ajax tellen ze standaard alle seizoenskaarthouders mee bij de toeschouwersaantallen. Zo halen ze een lekker hoog toeschouwers-gemiddelde ieder seizoen, terwijl de Arena bij 70% van alle wedstrijden niet is uitverkocht.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
iemand moet de excuusneger zijn daar.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:20 schreef Wooldoor het volgende:
En het kanker gejank van Humberto weer, waarom hij nog steeds een sportprogramma krijgt is echt een raadsel.
LITMANENNNNN OHOHOHOHOHOHHHHHH LITMANENNNNNNquote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Fortitudo het volgende:
heeft ajax eigenlijk wel echte clubliederen? op die ene na?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben ff een half uuuur thuis, Zo weer verder naar ene andrd drop. Nety op tocjtocj gehad. Dadelijk weer roptocjt ,aar dan in ene ander dorp
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Bij Ajax tellen ze standaard alle seizoenskaarthouders mee bij de toeschouwersaantallen. Zo halen ze een lekker hoog toeschouwers-gemiddelde ieder seizoen, terwijl de Arena bij 70% van alle wedstrijden niet is uitverkocht.
nee alleenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom mag je de seizoenskaart houders niet meetellen??? Die plekken zijn toch al verkocht. Lijkt me niet dat andere clubs dat niet doen
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef TC03 het volgende:
Dit is gewoon voetenbalgogme hoor, Van Halst.Geen hautainiteit.
joa zeg hequote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij de kuoip tellen ze de mensen die de poortejes gepasseerz ijnquote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waarom mag je de seizoenskaart houders niet meetellen??? Die plekken zijn toch al verkocht. Lijkt me niet dat andere clubs dat niet doen
Zover ik weet gebeurd dit bij andere clubs niet. Bij Feyenoord bijvoorbeeld weet ik zeker dat ze alleen de aantallen tellen die gescand zijn bij de ingang en dus ook daadwerkelijk in het stadion zijn geweest.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:23 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.quote:
idd kansloosquote:Op zondag 22 februari 2009 17:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil even laten zien dat hij zogenaamd 3 biertjes heeft gedronken en dat hij nu helemaal dronken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |