Gewoon korte broek met shirtje met korte mouwen, tijdens een race krijg je het snel al heel warm. Vlak ervoor, na de warming-up je shirts/trui uit en direct erna weer warme droge kleren aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Hankster het volgende:
De laatste paar dagen helemaal pijnvrij, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden morgen met de halve
Maar aangezien ik dus een goede 1,5 week niet heb gelopen, weet ik niet echt hoe het buiten aanvoelt... Wat doen jullie aan morgen? Ik zat zelf wel te denken dat een korte broek met shirtje met korte mouwen en een jack erover wel moet kunnen. Maar ik weet niet precies wat voor weer het morgen nou gaat worden(wind? regen? temperatuur zou wel aardig zijn dacht ik?)
http://www.fortiscpcloop.(...)rond%20malieveld.jpgquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef beertenderrr het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met een garderobe daar? De site vermeld eigenlijk niets, dus hoop op ervaringen van vorige jaargangen.
Er staan tenten waar je je kan omkleden en je je kleding kan neerleggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef beertenderrr het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met een garderobe daar? De site vermeld eigenlijk niets, dus hoop op ervaringen van vorige jaargangen.
Er staat bewaking voor de ingang van de kleedtenten, maar binnen is er niemand die erop let (hoewel het natuurlijk wel opvalt als iemand alle tassen doorzoekt.).quote:Op zaterdag 14 maart 2009 08:45 schreef beertenderrr het volgende:
ze hebben idd geen douches, dus we gaan lekker met zn allen in de trein stinken. Hoop dat spullen een beetje veilig staan op dat terrein alleen. Uiteraard zo min mogelijk waardevolle spullen mee, maar toch.
Half uur oid.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef Pizzaman het volgende:
Ik ga zo ook de tien kilometer lopen, de start is om 13:00 uur, hoe lang van te voren is het verstandig om aanwezig te zijn?
Ik heb er even op gelet en ik lijk niet met verkrampte tenen te lopenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:19 schreef computergirl het volgende:
ik heb net 13 km gelopen, gedeelte langs de amstel die vol lag met roeiboten voor een roeiwedstrijd. Heerlijk weer en volgens mij komt er vanmiddag ook nauwelijks regen (<-het miezert hier nu behoorlijk).
Succes iedereen in Den Haag!
Oh en btw, nog even over de combi sokken-blauwe tenen....ik heb ook sokken met tenen eraan (zoals een handschoen vingers heeft). dit schijnt ook te helpen tegen te verkrampt met je tenen lopen. Mijn tenen kunnen zich met deze sokken vrijer in mijn schoen bewegen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef superbient het volgende:
[..]
haha wat een vraag, mss kan je nog hazen morgen voor Haile![]()
![]()
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest
Dit vind ik ook behoorlijk irritant. Ik heb tot het vredespaleis deze mensen gehad. Daarna waren er veel die al langs de kant van de weg stonden omdat ze het even niet meer konden.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:30 schreef knnth het volgende:
Het is wel een beetje een kermis, veel mensen die niet echt serieus meedoen, beetje lopen te kloten enzovoort. Gelukkig waren we die voor het einde van de Grote Marktstraat al kwijt.
Kleine drie minuten onder m'n PR en zo'n 5,5 minuut sneller dan vorig jaar!quote:Snelheid 13,017 km/uur
5 kilometer 22:35 (22:35)
10 kilometer 45:13 (22:38)
15 kilometer 1:08:16 (23:03)
20 kilometer 1:31:58 (23:42)
Bruto tijd 1:38:33
Netto tijd 1:37:15
Net boven mn doel van 1:45, maar dat was misschien ook wel wat optimistisch voor mn 1ste halve, vooral met de voorgeschiedenis. Twee weekenden geleden 10km gelopen waarna ik 3 dagen nauwelijks kon lopen door de spierpijn in mijn kuiten en sindsdien niet meer gelopen. Eergisteren kon ik pas weer pijnvrij traplopen en elk sprintje deed zeer. Serieus overwogen om gisteren niet mee te doen, maar toch maar gedaan.quote:Snelheid 11,671 km/uur
5 kilometer 27:01 (27:01)
10 kilometer 52:34 (25:33)
15 kilometer 1:18:14 (25:40)
20 kilometer 1:43:21 (25:07)
Bruto tijd 1:52:04
Netto tijd 1:48:28
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |