abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 maart 2009 @ 19:08:45 #126
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_67017568
De laatste paar dagen helemaal pijnvrij, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden morgen met de halve

Maar aangezien ik dus een goede 1,5 week niet heb gelopen, weet ik niet echt hoe het buiten aanvoelt... Wat doen jullie aan morgen? Ik zat zelf wel te denken dat een korte broek met shirtje met korte mouwen en een jack erover wel moet kunnen. Maar ik weet niet precies wat voor weer het morgen nou gaat worden (wind? regen? temperatuur zou wel aardig zijn dacht ik?)
pi_67021529
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:08 schreef Hankster het volgende:
De laatste paar dagen helemaal pijnvrij, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden morgen met de halve

Maar aangezien ik dus een goede 1,5 week niet heb gelopen, weet ik niet echt hoe het buiten aanvoelt... Wat doen jullie aan morgen? Ik zat zelf wel te denken dat een korte broek met shirtje met korte mouwen en een jack erover wel moet kunnen. Maar ik weet niet precies wat voor weer het morgen nou gaat worden (wind? regen? temperatuur zou wel aardig zijn dacht ik?)
Gewoon korte broek met shirtje met korte mouwen, tijdens een race krijg je het snel al heel warm. Vlak ervoor, na de warming-up je shirts/trui uit en direct erna weer warme droge kleren aan.

Weer voor morgen, toch nog druppels na 3 dagen een voorspelling zonder regen
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:50:26 #128
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_67023186
iemand enig idee hoe het zit met een garderobe daar? De site vermeld eigenlijk niets, dus hoop op ervaringen van vorige jaargangen.
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_67024792
CPC-gangers succes! Volgens mij wordt het fantastisch loopweer: niet te koud, niet te warm, weinig wind (toch?), misschien af en toe een buitje maar da's alleen maar fijn voor het zuurstofgehalte .
pi_67025544
Morgen ook aan de start, met toch wel een PR als doel stiekem, dus onder die 1:39 proberen te lopen...

http://www.buienradar.nl/weersverwachting-per-plaats.aspx?lat=4.31&lon=52.08

Geeft voor morgen zo'n 10 graden en rond de 20 km/h wind uit ZW, wat zou betekenen dat hij lichtjes mee blaast op de boulevard misschien...

Maar zien, denk dat het prima weer is om te lopen, denk niet dat het koud wordt, denk ook korte mouwen en korte broek wel.
Jack does it in real time...
pi_67025846
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef beertenderrr het volgende:
iemand enig idee hoe het zit met een garderobe daar? De site vermeld eigenlijk niets, dus hoop op ervaringen van vorige jaargangen.
http://www.fortiscpcloop.(...)rond%20malieveld.jpg
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  zaterdag 14 maart 2009 @ 07:10:34 #132
180572 Zotheid
De lof der
pi_67031181
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:50 schreef beertenderrr het volgende:
Er staan tenten waar je je kan omkleden en je je kleding kan neerleggen.
Volgens mij hebben ze geen douches o.i.d. maar dat weet ik niet zeker.
* Zotheid woont aan het plein dus kan thuis lekker douchen.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 08:45:12 #133
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_67031556
ze hebben idd geen douches, dus we gaan lekker met zn allen in de trein stinken. Hoop dat spullen een beetje veilig staan op dat terrein alleen. Uiteraard zo min mogelijk waardevolle spullen mee, maar toch.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:20:22 #134
180572 Zotheid
De lof der
pi_67031809
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 08:45 schreef beertenderrr het volgende:
ze hebben idd geen douches, dus we gaan lekker met zn allen in de trein stinken. Hoop dat spullen een beetje veilig staan op dat terrein alleen. Uiteraard zo min mogelijk waardevolle spullen mee, maar toch.
Er staat bewaking voor de ingang van de kleedtenten, maar binnen is er niemand die erop let (hoewel het natuurlijk wel opvalt als iemand alle tassen doorzoekt.).
[..]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:01:56 #135
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_67032379
Ik ga zo ook de tien kilometer lopen, de start is om 13:00 uur, hoe lang van te voren is het verstandig om aanwezig te zijn?
  zaterdag 14 maart 2009 @ 11:58:28 #136
180572 Zotheid
De lof der
pi_67034808
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 10:01 schreef Pizzaman het volgende:
Ik ga zo ook de tien kilometer lopen, de start is om 13:00 uur, hoe lang van te voren is het verstandig om aanwezig te zijn?
Half uur oid.
De sfeer zit er goed in, heb al wat leuke foto's kunnen maken, zal vanavond wat posten.
[..]
pi_67035033
Ga zo weg, ff omkleden en tas inpakken en dan de trein in. Helaas nu wat wolken hier in Amsterdam, hopelijk blijft het droog. Succes iedereen!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 12:13:13 #138
180572 Zotheid
De lof der
pi_67035148
Hier druppelt het ook. Ik ga me warm lopen voor de 10km.
Succes!
[..]
pi_67035293
ik heb net 13 km gelopen, gedeelte langs de amstel die vol lag met roeiboten voor een roeiwedstrijd. Heerlijk weer en volgens mij komt er vanmiddag ook nauwelijks regen (<-het miezert hier nu behoorlijk ).
Succes iedereen in Den Haag!

Oh en btw, nog even over de combi sokken-blauwe tenen....ik heb ook sokken met tenen eraan (zoals een handschoen vingers heeft). dit schijnt ook te helpen tegen te verkrampt met je tenen lopen. Mijn tenen kunnen zich met deze sokken vrijer in mijn schoen bewegen

[ Bericht 6% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 14-03-2009 13:20:22 ]
pi_67039119
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 12:19 schreef computergirl het volgende:
ik heb net 13 km gelopen, gedeelte langs de amstel die vol lag met roeiboten voor een roeiwedstrijd. Heerlijk weer en volgens mij komt er vanmiddag ook nauwelijks regen (<-het miezert hier nu behoorlijk ).

Oh en btw, nog even over de combi sokken-blauwe tenen....ik heb ook sokken met tenen eraan (zoals een handschoen vingers heeft). dit schijnt ook te helpen tegen te verkrampt met je tenen lopen. Mijn tenen kunnen zich met deze sokken vrijer in mijn schoen bewegen
Ik heb er even op gelet en ik lijk niet met verkrampte tenen te lopen Ik heb mijn nagels zo kort mogelijk geknipt en mijn nieuwe hardloopsokken aangedaan. Ze worden nog steeds blauwer, maar ze doen helemaal geen pijn meer, dus ik denk dat het een beetje een verlate reactie is op de vorige keren.
In ieder geval bedankt voor de informatie!

Oh, voor de geïnteresseerden, ik zag dat ze komende donderdag (geloof ik) hardloopkleding bij de Lidl verkopen.
pi_67039121
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:35 schreef superbient het volgende:

[..]

haha wat een vraag, mss kan je nog hazen morgen voor Haile

http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest

Voor een ervaren loper is het slecht
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_67040657
Zo, zojuist in 50 minuten de 10km afgelegd tijdens de CPC. Ontzettend blij met deze ervaring (eerste keer) en deze tijd (voorbereiding vol blessures, drukte en ziekte).

Viel me allezins mee. Constant tempo, geen problemen met spieren of ademhaling. Gewoon, helemaal in de flow. Genoeg adem om de laatste 500 meter steeds te versnellen.

De ervaring was echt prachtig, door je eigen stad lopen, langs alle bekende plekken, de rust ... alleen maar het gestap van hardloopschoenen.

Het is wel een beetje een kermis, veel mensen die niet echt serieus meedoen, beetje lopen te kloten enzovoort. Gelukkig waren we die voor het einde van de Grote Marktstraat al kwijt.

Viel me ook op dat veel mensen toch terugzakten. Wij (getweeen) liepen heel constant, maar gingen steeds meer mensen inhalen. Toen ook mijn maat loste @ 7km ben ik doorgegaan en haalde steeds meer mensen in terwijl ik niet versnelde.
En ook veel mensen die ieder gaatje proberen in te duiken, erg hinderlijk voor andere mensen. Dan denk ik: je hebt tienduizend meter, kies je passeermomenten wat slimmer, want je hebt echt iedere honderd meter een goede mogelijkheid om complete groepen te passeren ... maar misschien ben ik naief
  zaterdag 14 maart 2009 @ 17:29:47 #143
180572 Zotheid
De lof der
pi_67044268
10km in 51,50.
De eerste 2/3 kilometer waren verschrikkelijk, letterlijk geen doorkomen aan. Daarna kon ik eindelijk een beetje op m'n eigen tempo lopen. Na zo'n 8 kilometer kreeg ik last van een blaar (op een plek waar ik preventief een blarenpleister had geplakt, maar dit was prima te negeren. Een kilometer later kreeg ik last van m'n knie (een oude blessure) en moest ik even 2 keer stoppen. Daarna ging het redelijk, op de laatste 100 meter na die ik op een been gedaan heb.

Al met al ben ik blij dat ik gelopen heb maar baal ik van m'n blessure en de eerste paar trage kilometers.
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:30 schreef knnth het volgende:
Het is wel een beetje een kermis, veel mensen die niet echt serieus meedoen, beetje lopen te kloten enzovoort. Gelukkig waren we die voor het einde van de Grote Marktstraat al kwijt.
Dit vind ik ook behoorlijk irritant. Ik heb tot het vredespaleis deze mensen gehad. Daarna waren er veel die al langs de kant van de weg stonden omdat ze het even niet meer konden.
Bij de halve marathon die ik vorig jaar gelopen heb zag je dat soort mensen helemaal niet. Het zal wel een verschil in discipline zijn.
[..]
  zaterdag 14 maart 2009 @ 19:01:15 #144
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_67046917

duidelijke epic fail na 10km

ik lag zo mooi op schema, maar opeens was alle kracht uit mijn benen. Kwam niet meer vooruit en heb uiteindelijk 10 minuten boven mijn PR gelopen maar gelukkig nog net binnen het gestelde doel. Ik loop er nu ook bij alsof ik in mn kont genomen ben, dus dat is niet al te best. Heb vanaf die 10km ook enorm met mezelf gevochten en heb enorm moeten bijten. Mijn voeten deden toen al enorm veel pijn en ik bleef maar denken dat het misschien verstandig was om te stoppen. Toch maar niet gedaan en was ook erg blij dat ik de finish had gehaald
Eenmaal na het stoppen met rennen viel ik wel bijna door mn benen, dus dat zegt eigenlijk wel genoeg. Bij deze weet ik het vrijwel zeker dat ik dit jaar geen halve marathons meer ga lopen, mij te ver

Ik hoop dat de rest het beter heeft gedaan
  zaterdag 14 maart 2009 @ 21:59:32 #145
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_67052614
Haha klinkt niet best beertender, je weet het nog leuk t brengen maar het klinkt pijnlijk! Uiteindelijk kun je wel trots zijn dat je m uit hebt gelopen, en volgende keer beter.

Ik heb de 10km gelopen, slalommend tussen de beppende huismoeders door. Sjongejonge wat was het druk, ik heb 3 mensen zien vallen omdat mensen gewoon tegen elkaar opliepen, per ongeluk pootje lichtten etc. Niet prettig. Het lag ook een beetje aan het feit dat ik te ver achterin ben gestart, en dat ik een stuk sneller liep dan ik verwacht had. Ik ben gefinished in 53.50, een redelijke tijd voor mij vooral aangezien ik hele stukken gedribbeld heb door de drukte en nadien helemaal niet zo moe was.
Ik heb me dan ook maar ingeschreven voor de halve marathon van Berlijn op 5 april. Ik ga daar voor een tijd van 2.20.00, aangezien ik eigenlijk nog helemaal niet zon stuk kan lopen, maar ik heb er nu al zo veel zin in!
I'm just a girl in the world.
pi_67055604
quote:
Snelheid 13,017 km/uur
5 kilometer 22:35 (22:35)
10 kilometer 45:13 (22:38)
15 kilometer 1:08:16 (23:03)
20 kilometer 1:31:58 (23:42)
Bruto tijd 1:38:33
Netto tijd 1:37:15
Kleine drie minuten onder m'n PR en zo'n 5,5 minuut sneller dan vorig jaar!

Maar het was wel ontzettend zwaar...eerste 10 kilometer waren een breeze, maar de Boulevard kostte op de een of andere manier al veel energie en dat stuk vanaf 16 kilometer...pff, ik snap echt niet dat het parcours daar op en af gaat lopen enzo...damn, en dan dat laatste rechte stuk vanaf Madurodam, killing...

Wat dat betreft liever het laatste stuk met wat meer souplesse kunnen lopen (kon ik bij de Zevenheuvelen wel vasthouden), maar wel tevreden met dik PR en vooral beetje revanche voor vorig jaar...

Toen had ik een beetje zelfde ervaring als jij beertender...toen kwam ik geen meter meer vooruit na een kilometer of 12 ongeveer en was het ook een onwijze lijdensweg.
Jack does it in real time...
  zondag 15 maart 2009 @ 10:23:38 #147
202898 Appeltjesmoes
met rozijntjes
pi_67062233
quote:
Snelheid 11,671 km/uur
5 kilometer 27:01 (27:01)
10 kilometer 52:34 (25:33)
15 kilometer 1:18:14 (25:40)
20 kilometer 1:43:21 (25:07)
Bruto tijd 1:52:04
Netto tijd 1:48:28
Net boven mn doel van 1:45, maar dat was misschien ook wel wat optimistisch voor mn 1ste halve, vooral met de voorgeschiedenis. Twee weekenden geleden 10km gelopen waarna ik 3 dagen nauwelijks kon lopen door de spierpijn in mijn kuiten en sindsdien niet meer gelopen. Eergisteren kon ik pas weer pijnvrij traplopen en elk sprintje deed zeer. Serieus overwogen om gisteren niet mee te doen, maar toch maar gedaan.

Erg relaxed begonnen, een beetje meehoppen met de massa. Tot 10km met een vriend kunnen oplopen, totaal geen vermoeidheid, wel zeer zware benen. Op de boulevard kreeg ik het toch zwaar, maar met een tandje bij toch het tempo weten vast te houden en tja na 16km is het toch maar gewoon niet zeuren en gaan!

In totaal in ieder geval een superervaring! Gisteren zei ik nog "dit nooit meer", maar vandaag heb ik alweer zin volgend jaar.
pi_67064675
Ah, annoh, die halve in Berlijn schijnt heel tof te zijn, omdat je langs alle toeristische plekken komt. Finish op de Kurfurstendamm geloof ik .
  zondag 15 maart 2009 @ 12:31:50 #149
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_67064943

De route is echt geweldig, maar bij de kurfürstendamm moet ik wel nog een stukkie! Ik had eerst reis en hostel geboekt, en toen pas goed naar de route gekeken en besloten mee te rennen. Toevallig zit mijn hostel vlakbij de start en finish, dus dat komt heel goed uit. Ik zie trouwens dat de inschrijving nu dicht is, dus ik ben net op tijd! Het was wel een rib uit mijn lijf, 46 euro, maarja, het zal wat kosten om de halve stad stil te leggen voor een paar tienduizend gekken .
I'm just a girl in the world.
  zondag 15 maart 2009 @ 12:41:39 #150
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_67065249
Ik heb me vandaag i.v.m die knieblessure maar eens nieuwe schoenen laten aanmeten. Na een video-onderzoekje toch maar op advies een stabilisatie-schoen genomen. Asics gt-2140 is het geworden, schijnt een hele goede schoen te zijn Gelijk een zooltje erin voor mijn holle voet en mijn minder-dan-perfecte voet is weer gecompenseerd

Berlijn ziet er heel gaaf uit

[ Bericht 32% gewijzigd door star_gazer op 15-03-2009 13:41:08 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')