abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66940921
In hoeverre is lopen op de weg te vergelijken met lopen op een loopband?
pi_66941553
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Fargo het volgende:
Buitenlucht
Oh nee, das het verschil
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_66941580
Ik bedoel qua intensiteit, little sister...
pi_66941669
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:24 schreef Fargo het volgende:
Ik bedoel qua intensiteit, little sister...
Nou, bij rennen in de mooie buitenlucht, moet je heuveltjes opzoeken
Bij zo'n loopding, kan je de everest beklimmen ( zonder hoogte verschil)
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:39:48 #105
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66941972
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:05 schreef Fargo het volgende:
Niet. Buiten lopen biedt de volgende voordelen:

• Variatie in landschap en route
  • Frisse lucht
  • Ruimte
  • Een vrij gevoel

Is die TV nou echt zo belangrijk?
  • "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
      woensdag 11 maart 2009 @ 17:41:35 #106
    77130 star_gazer
    Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
    pi_66942036
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Aanvullen met 2x wandelen, dribbelen een idee ?
    ( + kracht training)
    Ik doe al twee keer per week aan taekwondo, dus echt stilzitten doe ik niet. Ik gooi er de laatste tijd wat extra power in om toch mijn sportieve gram te halen. De kniepijn komt echt alleen opzetten bij hardlopen. Met taekwondo; nergens last van.
    "End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
    -
    [b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
    Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
    pi_66944437
    Mijn twee tenen zijn blauw, die naast je dikke teen, van beide voeten. Gek genoeg voelen mijn schoenen niet te klein. Weet iemand hier waar dit aan kan liggen? Ik heb overigens nog geen hardloopsokken (komt deze week verandering in), zou het dat kunnen zijn?
    pi_66947030
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 17:39 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Niet. Buiten lopen biedt de volgende voordelen:

• Variatie in landschap en route
  • Frisse lucht
  • Ruimte
  • Een vrij gevoel

Is die TV nou echt zo belangrijk?
  • Helaas vroeg ik nergens naar de voordelen. Ik heb jaren buiten hardgelopen. De verschillen kan ik wel opdreunen. Maar sinds een half jaar ben ik het hardlopen weer aan het oppikken, maar wel in een sportschool (met leuke tv'tjes inderdaad, waar ik overigens niet echt naar kijk). Mijn vraag is: is het waar dat als een loopband aangeeft dat je 8 kilometer gelopen hebt, je eigenlijk geen 8 kilometer gelopen hebt omdat een loopband als het ware 'makkelijker' lopen is?
    pi_66947320
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 18:51 schreef SiTuSavais het volgende:
    Mijn twee tenen zijn blauw, die naast je dikke teen, van beide voeten. Gek genoeg voelen mijn schoenen niet te klein. Weet iemand hier waar dit aan kan liggen? Ik heb overigens nog geen hardloopsokken (komt deze week verandering in), zou het dat kunnen zijn?
    Zou kunnen, dat puntje op je sokken kan echt ontzettend vervelend zijn alst verkeerd zit. Heb er ook met enige regelmaat goed last van gehad.

Vandaag ingeschreven bij PAC, over drie weken ook echt beginnen met trainen. De week voor Rotterdam dus. Ben benieuwd hoe het is
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      woensdag 11 maart 2009 @ 20:30:36 #110
    152953 Sanderrrr
    De r bleef hangen
    pi_66947728
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 20:11 schreef Fargo het volgende:

[..]

Helaas vroeg ik nergens naar de voordelen. Ik heb jaren buiten hardgelopen. De verschillen kan ik wel opdreunen. Maar sinds een half jaar ben ik het hardlopen weer aan het oppikken, maar wel in een sportschool (met leuke tv'tjes inderdaad, waar ik overigens niet echt naar kijk). Mijn vraag is: is het waar dat als een loopband aangeeft dat je 8 kilometer gelopen hebt, je eigenlijk geen 8 kilometer gelopen hebt omdat een loopband als het ware 'makkelijker' lopen is?
    Lijkt me wel, want je zet niet echt af maar je laat je voeten naar achter rollen en daarna til je ze weer op.
    pi_66951074
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Koert het volgende:

[..]

Zou ik persoonlijk niet doen. (Ik ken je sportachtergrond niet) Je doet eerder teveel dan te weinig.
    Oh, nouja ik mountainbike er ook nog bij, maar dat is een hele andere beweging dan hardlopen natuurlijk
    pi_66960083
    quote:
    Op woensdag 11 maart 2009 18:51 schreef SiTuSavais het volgende:
    Ik heb ook blauwe tenen (althans, rechts is de nagel helemaal afwezig op het moment...)
    1) je voeten zetten op tijdens het hardlopen, dus als je schoenen niet 'te klein' aanvoelen als je ze aandoet wil nog niet zeggen dat ze niet te klein zijn. Het advies is om hardloopschoenen altijd 1 a 2 maten groter te kopen
    2) als je flink afzet kan er ook zo'n druk op je tenen komen te staan dat de nagels blauw worden
    pi_66963253
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 09:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik heb ook blauwe tenen (althans, rechts is de nagel helemaal afwezig op het moment...)
    1) je voeten zetten op tijdens het hardlopen, dus als je schoenen niet 'te klein' aanvoelen als je ze aandoet wil nog niet zeggen dat ze niet te klein zijn. Het advies is om hardloopschoenen altijd 1 a 2 maten groter te kopen
    2) als je flink afzet kan er ook zo'n druk op je tenen komen te staan dat de nagels blauw worden
    Ze zijn twee maten groter dan dat ik normaal heb en ik heb ze laten aanmeten bij runnersworld, dus ik hoop maar van niet Flink afzetten zou het misschien ook kunnen zijn, ik heb het pas sinds ik op langer verharde ondergrond loop (eerst liep ik minder lang, op een zandpaadje).
    Achja. Ik ga vandaag eerst maar eens goede sokken kopen. Als dat niet helpt, moet ik dan misschien toch over op andere schoenen. Maar dat is natuurlijk meteen zo'n grote aanschaf.

edit: ik waardeer de informatie wel hoor, maar ik hoop gewoon heel erg dat het niet aan mijn schoenen ligt.
    pi_66965168
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 11:07 schreef SiTuSavais het volgende:

[..]

Ze zijn twee maten groter dan dat ik normaal heb en ik heb ze laten aanmeten bij runnersworld, dus ik hoop maar van niet Flink afzetten zou het misschien ook kunnen zijn, ik heb het pas sinds ik op langer verharde ondergrond loop (eerst liep ik minder lang, op een zandpaadje).
    Ondergrond zou verschil kunnen maken...
    En dit vond ik ook nog ergens:
    quote:
    Bij mij komt het omdat ik geklauwd loop (dus tenen een soort van opgetrokken). Ik zal dus moeten leren om ontspannen te lopen
    pi_66965818
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

[..]

Kan onderstaande er nog aan toevoegen. Heb hier hetzelfde probleem. Meerdere tenen zijn blauw, maar ik heb ook een extreem holle voet, loop bijv nauwelijks op de zijkant, alleen 2 raakpunten(hiel/hak en voorvoet). Heb ook speciale zooltjes in andere schoenen.
    quote:
    Een tweede oorzaak kan zijn dat u klauwt met uw tenen. Hierdoor kan er te weinig doorbloeding plaatsvinden en aldus kunnen nagels afsterven. Dit kan met name bij holvoeten optreden. Doordat holvoeten minder stabiel zijn, zoekt de voet stabiliteit door te klauwen. Een individueel voetbed biedt meestal een goede oplossing.
    "Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
    pi_66976529
    quote:
    Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

[..]

Ik zal er eens op letten, zou best kunnen dat ik dat doe Maar dan niet door holle voeten, want ik heb platvoeten
      vrijdag 13 maart 2009 @ 14:42:25 #117
    180572 Zotheid
    De lof der
    pi_67008836
    Nog mensen die meedoen met de CPC morgen?
    Ik had me ingeschreven voor de 21 maar vanwege een blessure gaat dat in elk geval niet lukken.
    Nu begon het toch te kriebelen en ga ik me straks inschrijven voor de 10, en maar hopen dat ik geen blessure krijg...

Ergo, ik heb nog een 21km recreatie over, iemand nog behoefte?
    Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
    [..]
    pi_67009168
    Ja, loop morgen de CPC. Sta in het voorste startvak, alleen heb al bijna een maand niet getraind. Echt super zal het niet gaan denk ik zo.
    PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
    Fok! NFL MVP 2020
      vrijdag 13 maart 2009 @ 15:01:41 #119
    180572 Zotheid
    De lof der
    pi_67009538
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 14:52 schreef jde_kok het volgende:
    Ja, loop morgen de CPC. Sta in het voorste startvak, alleen heb al bijna een maand niet getraind. Echt super zal het niet gaan denk ik zo.
    Ik heb ook al een maand niks gedaan maar het gaat nu toch echt kriebelen dus ik wil toch de 10km proberen. Maar volop aan de koolhydraten en hopen dat ik geen last krijg van m'n blessure.
    Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
    [..]
    pi_67010264
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 14:52 schreef jde_kok het volgende:
    Ja daar sta ik ook, vandaag nog ff een km of 6 losgelopen. Benen voelde erg goed, hopelijk houdt de hamstring het
    "Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
    pi_67012161
    Vandaag coopertest gedaan
    Moet ik me schamen ?
    2800 in 12 minuten
    pi_67012603
    Nee zeker niet. Mooie prestatie!
    PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
    Fok! NFL MVP 2020
    pi_67012845
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 16:24 schreef jde_kok het volgende:
    Nee zeker niet. Mooie prestatie!
    Oei, dank je
    pi_67013055
    quote:
    Op vrijdag 13 maart 2009 16:10 schreef kleinzusje het volgende:
    Vandaag coopertest gedaan
    Moet ik me schamen ?
    2800 in 12 minuten
    haha wat een vraag, mss kan je nog hazen morgen voor Haile

http://nl.wikipedia.org/wiki/Coopertest
      vrijdag 13 maart 2009 @ 17:09:27 #125
    137929 beertenderrr
    Wup Holland Wup
    pi_67014213
    Ik ga morgen ook meedoen aan de halve marathon in Den Haag, verwacht er alleen niet heel veel van. Het wordt iig geen persoonlijk record, of ik moet opeens goed gaan lopen. Verder heb ik de laatste tijd wat pijntjes en is het trainen minder geworden . Ik ga me denk ook meer specifiek richten op de 10km omdat die ook op de olympische triatlon gelopen wordt. Is denk ook net iets makkelijker om in je eentje te trainen, want het duurt iets korter en bent dus sneller terug
    A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
    If it don't matter to you, it don't matter to me
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')