abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66827606
Dat kan ik me voorstellen. Maar er is dus hoop, dat moet je in elk geval goed doen. Het komt vast goed .

Ik ga eens even kijken of het buiten zo warm is als het van binnen uit lijkt. Heb nl. meer zin om te skaten dan om te lopen.
  zondag 8 maart 2009 @ 16:37:25 #77
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_66829697
Dinsdag voor het laatst gelopen, een beetje een zeurderige knie, daarom morgen weer beginnen want het voelt nu weer beter
pi_66831773
quote:
Op zondag 8 maart 2009 08:29 schreef computergirl het volgende:
Wat zijn we stil hier Gisteren 12 km gelopen, ging wel ok. Ik vind het wel raar om mensen in een 'winteroutfit' te zien hardlopen,incl muts op. Ik liep gistermiddag in shirt met lange mouwen (en hl broek natuurlijk) en had het echt niet koud. Had wel een jasje aan in het begin, maar deze na 2 km uitgedaan

Hoe ging het vrijdag, FJD?
haha, doe ik ook heel vaak, korte broek, shirtje lange mouwen en muts
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
pi_66831798
quote:
Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef JortK het volgende:
Dinsdag voor het laatst gelopen, een beetje een zeurderige knie, daarom morgen weer beginnen want het voelt nu weer beter
die OP , nieuwe hier
"Winning is a funny thing, it's one of those rare commodities on earth that money cannot buy, until you called me!"
  maandag 9 maart 2009 @ 17:44:44 #80
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_66866760
Ja, hihi die OP kan echt niet meer!
Ik heb dit weekend 12 km gelopen, langste afstand van mijn hernieuwde training tot nu toe, en het ging super. Volgende week loop ik de 10km van de CPC en 19 mei heb ik de halve marathon van Leiden gepland, waar ik uiteindelijk naar toe aan het trainen ben.
Nu zag ik deze week dat de halve marathon van Berlijn op 4 april is. En net kreeg ik een mailtje dat de treinkaartjes naar Berlijn 20 euro goedkoper zijn dan normaal. En nu wil ik dus die halve marathon lopen, haha. Aan de ene kant: het is meer dan een maand voordat ik eigenlijk de halve marathon zou lopen. Aan de andere kant: de route is fantastisch, en zo erg is het ook weer niet om 'm in een heel slechte tijd te lopen. Wat te doen?
I'm just a girl in the world.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:42:47 #81
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_66873136
quote:
Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef superbient het volgende:

[..]

die OP , nieuwe hier
Ik kan hem niet aanpassen meer, ik zal wel een topic Report plaatsen.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:01:21 #82
241070 Phenomenon.
Perry het vogelbekdier!!
pi_66873922
gister gelopen, maar had meteen na de eerste bocht een steek
hoe doen jullie dat? is een steek in de zij trouwens wel te voorkomen?
pi_66878480
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:01 schreef Phenomenon. het volgende:
gister gelopen, maar had meteen na de eerste bocht een steek
hoe doen jullie dat? is een steek in de zij trouwens wel te voorkomen?
Ja, voorkomen doe je door minder hard te lopen.....beter adem te halen en/of niet eten vlak voordat je gaat lopen
Als je steken in de zij hebt kan je dat wel weer corrigeren dmv je ademhaling geloof ik
quote:
De simpelste behandeling komt neer op het verlangzamen van de betreffende activiteit.
Als de pijn dan niet verdwijnt, dient de activiteit geheel gestaakt te worden. In de
wereld van de hardlopers heeft men de volgende goede ervaring opgedaan. Als de
steken rechts in de zij optreden, adem dan uit op het moment dat je linkervoet op de
grond komt (en bij steken links, adem uit als je je rechtervoet neerzet). Ook zijn
positieve effecten beschreven van lopers, die even met hun handen op het hoofd
doorlopen in combinatie met een diepe ademhaling. Als dit niet helpt, valt het volgende
nog te proberen: Neem (al lopende) een meer voorovergebogen houding aan en druk
vervolgens met de vingers of vuist onder de ribbenboog van de pijnlijke zijde omhoog.
Als dit geen effect geeft, ben je genoodzaakt om de lichamelijke inspanning te staken.
Hervat de activiteit pas als het vervelende gevoel helemaal verdwenen is en begin dan
heel rustig, om een herhaling te voorkomen.
http://www.blessure-aanwijzer.nl/steken_in_de_zij.htm
pi_66878615
Update gedaan van de OP op verzoek.
sig verwijderd door FA
pi_66879186
morgen en overmorgen nog ff ontspannen lopen, km'tje of 10 denk ik en dan vrijdag nog ff 5km met 2 korte sprintjes en dan moet zaterdag dat PR er maar komen
pi_66885097
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Update gedaan van de OP op verzoek.
Shit nou sta ik er niet meer in

Zondag trouwens heerlijk gelopen (niet slaan computergirl). Lekker zonnetje en zonder echt ongemak de eerste les van Evy uitgelopen

Ik kom terug
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_66888260
hehe, ik heb ff de route van de CPC goed bestudeerd, doen ze een verzorgingspost vlak voor het zwaarste stuk rond km 17-18, das zowat het enige stuk met een flinke "klim" niet echt handig lijkt me
  dinsdag 10 maart 2009 @ 14:10:47 #88
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_66895718
Afgelopen zondag was weer eens erg pijnlijk Weer m'n rechter knie... Deze hele week dus maar rust houden, en kijken of het zaterdag nog wat kan gaan worden. Komt er dus wel op neer dat ik a.s. zaterdag dus in bijna 2 weken tijd geen fatsoenlijke duurloop van boven de 13km heb gedaan.

Hoewel ik er ongelofelijk veel zin in heb, had ik mij deze laatste voorbereiding toch wel iets relaxter bedacht
pi_66897131
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 10:26 schreef superbient het volgende:
hehe, ik heb ff de route van de CPC goed bestudeerd, doen ze een verzorgingspost vlak voor het zwaarste stuk rond km 17-18, das zowat het enige stuk met een flinke "klim" niet echt handig lijkt me
Was vorig jaar ook.

Focking hilarisch echt...sowieso een raar stuk van het parcours vind ik, dat op en af rond die km's hakt er dubbel en dwars in (ook al is het maar klein beetje hoogteverschil). Maar die drankpost was het ergste, want die stond dus gewoon op een plek waar het het steilste omhoog loopt van dat stukje...

Serieus, zat echt dik tegen m'n max. aan en heb ook niet eens drinken gepakt toen volgens mij...

Zet dan die drinkpost neer vlak nadat je de boulevard afkomt, richting de Badhuisweg of zo...
Jack does it in real time...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:02:13 #90
241070 Phenomenon.
Perry het vogelbekdier!!
pi_66902345
hee bedankt computergirl I'll try it
pi_66903698
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 07:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Zondag trouwens heerlijk gelopen (niet slaan computergirl). Lekker zonnetje en zonder echt ongemak de eerste les van Evy uitgelopen

Ik kom terug
Knap hoor !
Na al je ervaring en ellende weer goed begonnen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_66905988
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 07:38 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik sla nooit grote kerels, die slaan veels te hard terug
pi_66909933
Ik doe ook rustig aan Maximaal 3x sporten in de week waarvan dus al 2x fysio. Ik loop gewoon voorzichtig en voor het genieten, niet voor de vooruitgang. Over twee weken begin ik dus gewoon weer met Evy les 1

Iemand nog goede argumenten waarom ik al dan niet voor een van onderstaande clubs zou moeten kiezen;
PAC Atletiek
AV Sprint - Breda is te ver.
Rotterdam Atletiek

[ Bericht 0% gewijzigd door FJD op 10-03-2009 20:49:00 ]
pi_66913697
Ik heb 6 weken niet gelopen door motivatieproblemen. Even van 3-4 keer per week naar 0 keer per week. Nu 6 weken en veel fastfood en heel veel drank later..

Maar ik ga morgen weer een doorstart maken

Hoop niet dat ik veel van m'n conditie kwijt ben, maar ik vrees voor het ergste

[ Bericht 7% gewijzigd door Terechtplus1 op 10-03-2009 21:47:49 ]
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
  woensdag 11 maart 2009 @ 01:35:03 #95
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_66922263
Godver de godver; heb twee weken stil gezeten, maar krijg nog steeds last van die "runner's knee" na een loopje. Moet wel zeggen dat het minder is dan voorheen. Ik loop nu 1 keer per week en het gaat steeds beter, dat wel. Maar echt over is het nog niet

Ik wil zo graag die halve lopen dit seizoen Heb die van een paar dagen geleden in Dordrecht al aan me voorbij moeten laten gaan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_66929336
Zo, gister m'n eerste 'rensessie' gehad 10x 1 minuut met 2 minuutjes wandelen tussendoor, volgens het schema van runnersworld is 5x 1 minuut genoeg voor les 1, maar een beetje uitbreiden is toch geen probleem lijkt me(?).

Alhoewel het nog geen geweldige prestatie is, ben ik wel trots op mezelf dat ik in ieder geval ben begonnen Vrijdag de volgende training, vóór het avondeten rennen is volgens mij wel de beste tijd om te gaan.
pi_66929614
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:44 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, gister m'n eerste 'rensessie' gehad 10x 1 minuut met 2 minuutjes wandelen tussendoor, volgens het schema van runnersworld is 5x 1 minuut genoeg voor les 1, maar een beetje uitbreiden is toch geen probleem lijkt me(?).
Zou ik persoonlijk niet doen. (Ik ken je sportachtergrond niet) Je doet eerder teveel dan te weinig.
pi_66932202
Zijn er hier nog mensen die mee gaan doen aan de Venloop over 1,5 week...? Wordt voor mij de 3e keer en hoop toch rond de 1:50 uit te komen (na 1:58 en 1:56).
pi_66933543
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:52 schreef Koert het volgende:
Zou ik persoonlijk niet doen. (Ik ken je sportachtergrond niet) Je doet eerder teveel dan te weinig.
Schema van Evy ( zie hardloopschema op muziek topic) gaat uit van 18min in de eerste les. 9min rennen, 9 wandelen. Niet meer doen, loop dan gewoon harder. Je loopt anders weer een groter risico op overbelasting.
pi_66939453
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 01:35 schreef star_gazer het volgende:
Godver de godver; heb twee weken stil gezeten, maar krijg nog steeds last van die "runner's knee" na een loopje. Moet wel zeggen dat het minder is dan voorheen. Ik loop nu 1 keer per week en het gaat steeds beter, dat wel. Maar echt over is het nog niet

Ik wil zo graag die halve lopen dit seizoen Heb die van een paar dagen geleden in Dordrecht al aan me voorbij moeten laten gaan
Aanvullen met 2x wandelen, dribbelen een idee ?
( + kracht training)
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')