Het klinkt niet erg sympathiek maar het is wel waar. Het is ontluisterend om vast te stellen dat mensen zo lichtvaardig hun handtekening zetten om vervolgens zich pas te gaan verdiepen en wat ze eigenlijk ondertekend hebben en wat de gevolgen daarvan kunnen zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:18 schreef karr-1 het volgende:
De verkoper is natuurlijk een kei in zijn vak die verdiend een compliment. TS is gewoon een domme doos die zich van alles heeft laten aansmeren zonder over de gevolgen na te denken. Je denkt toch dat als je ergens een handtekening onder zet, het wel eens contract zou kunnen zijn?
350 euro weggegooid en nog steeds geen keukenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:01 schreef Martinehhh het volgende:
Juist,doordat ik ook negatieve dingen lees over de kwaliteit wil ik er niet eens de moeite voor doen om in hun winkel verder te kijken of er iets geschikts is. Ik ga morgen advies inwinnen of dit onder de colportagewet valt. Zo niet, dan betaal ik de 350 euro annuleringkosten. Het enige voordeel is dat ik nooit weer in iets soortgelijks trap.
Waarom zouden de regels van een beurs van toepassing zijn op de regels van een standhouder?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:03 schreef quo_ het volgende:
Heb je al gekeken naar een reglement van de beurs?
Hierin zou kunnen staan dat er voor aankopen een bedenktijd geldt zoals bijvoorbeeld bij colportage.
TS zegt het zelf alquote:Op zondag 22 februari 2009 20:23 schreef Dirkh het volgende:
Het is mij niet duidelijk wat je nou hebt ondertekend. Heb je nu een intentieverklaring getekend om die keuken te kopen en daarom recht hebt op 50% korting? Of heb je een contract getekend waarin de keuken staat omschreven, inclusief aanschafprijs , model, kleur etc.?
Het lijkt me dat op het contract iets meer moet staan dan keuken, prijs ¤ ..... en jouw handtekening.
quote:Nu staat er op mijn contract van alles genoemd;dwz het budget, soort keuken in mijn geval een lichte keuken, merk apparatuur, soort blad etc.
Mjah, daar staat meer de wens. Maar een budget is geen prijs, een lichte keuken is geen kleur of duidelijke omschrijving, merk apparatuur is geen type en soort, soort blad... mjah, ik weet niet hoe je dat moet specificeren.quote:
Een wettelijke spijtoptantenregeling? In welke wet zou dit moeten staan?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef Innisdemon het volgende:
Binnen 10 werkdagen aangetekend melden dat je van de wettelijke spijtoptanten regeling gebruik wilt maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |