Klinkt heerlijk. Maar wellicht is dat de kater die spreekt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef trovey het volgende:
Als ik zeg dat ik bij hutspot er nog een blik bruine bonen doorheen stamp (dus de combi uien, winterwortel, bruine bonen en aardappel) dan krijg ik vreemde blikken.Ik weet niet beter((werd al zo gedaan in mijn ouderlijk huis) en vind hutspot zonder die bonen niet te vreten.
Da's niet vreemd, een haring met slagroom wel.quote:
Kan mij wel voorstellen dat dat lekker is. Het is in ieder geval wel apart. Is het te vergelijken met kip in chocoladesaus?quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:10 schreef Hukkie het volgende:
Kip in dropsaus iemand?
Heb het een keer gegeten op aanraden van mijn (toenmalige) vriendin. Smaakte boven verwachting lekker eigenlijk.
doe ik ook wel ooitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:15 schreef Lyriella het volgende:
Mijn vriend gooit jus over z'n vis. Rundvleesjus =P
Mijn vriend en ik doen het allebei en mijn broertje doet het ook. Soms wissel ik tijdens het eten gewoon ook mn bestek door dan weer mn mes links en als ik dan iets naar binnen wil schuiven pak ik mn vork met linksquote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Spittie het volgende:
Ik heb tijdens het eten mijn mes links vast en mijn vork rechts (terwijl ik rechtshandig ben). Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige...
Laat je tegen die tijd ook even weten wanneer je het hebt gedaan en hoe het is bevallen?quote:
ook niet vreemd. Kun je kant en klaar kopen zelfs.quote:Op donderdag 17 maart 2011 22:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Da's niet vreemd, een haring met slagroom wel.
ik zeg dat ik dat ook wel is ooit doe en het is best lekkerquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:46 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Laat je tegen die tijd ook even weten wanneer je het hebt gedaan en hoe het is bevallen?
klinkt eigenlijk best lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef Kwyjibo het volgende:
Mijn oma at vroeger wel eens yoghurt+ketchup. Heb het zelf nog nooit geprobeerd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |