Jij bent van de Guust Flater culinaire traditie?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:28 schreef Nembrionic het volgende:
Waarom post iedereen niet-rare combi's?
??quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij bent van de Guust Flater culinaire traditie?
Je kent de kookkunsten van Guust Flater niet?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kent de kookkunsten van Guust Flater niet?
-snip-
Niet zo vreemd, doe het regelmatig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef MalaCocinera het volgende:
Als ontbijt een saucijzenbroodje met koffie
Ik ben geen student meer en de mensen op kantoor vinden het ranzig. Ik sla dit spul om 8 uur s'ochtend achteroverquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, doe het regelmatig.
Ontbijt spare-ribs van de vorige avond opwarmen? Doen meer studenten toch wel eens?
Of chinees, ook een prima ontbijtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Niet zo vreemd, doe het regelmatig.
Ontbijt spare-ribs van de vorige avond opwarmen? Doen meer studenten toch wel eens?
Lig hier dubbel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Recept 1: Oesters met slagroom
oh dat gaat heel makkelijk, saucijzen- of kaasbroodje 's ochtends. Of beginnen met gebakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:09 schreef MalaCocinera het volgende:
Als ontbijt een saucijzenbroodje met koffie
Hahahahahahahahahaha, waar heb je dit vandaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Recept 1: Oesters met slagroom
Ingrediënten
Voor vier personen heb je 24 oesters nodig. Wat prei en tomaten. Vergeet ook een bus slagroom niet en wat cacaopoeder.
Bereiding