gadverrrr rauwe spekjesquote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Bleie het volgende:
Het schijnt raar te zijn dat ik geen zout op mijn ei eet.
Maar ja, mijn vriend eet dan weer altijd rauwe spekjes. Yagh!
Dus je snijdt je vlees met linksquote:Op zondag 22 februari 2009 16:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow dat doe ik ook altijd en zo ongeveer iedereen die ik ken
dat is toch de enige logische manier
Ontbijten met nasiquote:Op maandag 23 februari 2009 10:58 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Jup same here.
Al kan ik het wel "normaal" maar dat vind ik niet fijn, waarom precies, geen flauw idee.
Mijn broertje had vrij gekke eetgewoonten bij buien... die at gerust een bord chilli con carne in de vroege ochtend![]()
![]()
Soep enzo kan ik me nog wel voorstellen in de ochtend maar zoiets?
Ik eet mijn eieren ook zoutloos.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Bleie het volgende:
Het schijnt raar te zijn dat ik geen zout op mijn ei eet.
Broodje pindakaas met komkommer - checkquote:Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef Red_Cat het volgende:
Wij eten hier thuis niks anders dan rare dingen:
Broodje pindakaas met komkommer
Broodje pindakaas met hagelslag
Broodje hagelslag met kaas
Broodje pindakaas met kaas, komkommer, sambal, mayo
Broodje gebakken ei met kaas, pindakaas, komkommer, sambal, mayo
Gepoft eitje in het tosti-apparaat
Patat met zowel mayo ketchup als currie door elkaar gemengd
Zo vreemd is dat frietje niet vind ik. Ik eet wel eens een frietje moeilijk; frietjes met mayonaise, curry, satésaus en uitjes. Mjam.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef Red_Cat het volgende:
Broodje pindakaas met komkommer
Broodje pindakaas met hagelslag
Broodje hagelslag met kaas
Broodje pindakaas met kaas, komkommer, sambal, mayo
Broodje gebakken ei met kaas, pindakaas, komkommer, sambal, mayo
Patat met zowel mayo ketchup als currie door elkaar gemengd
Een tijdje heette dat bij de snackbar waar wij altijd gingen, patatje Ziekenhuisquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:36 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat frietje niet vind ik. Ik eet wel eens een frietje moeilijk; frietjes met mayonaise, curry, satésaus en uitjes. Mjam.
Ik heb net een pot 'babythee' op. Heerlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:41 schreef Croupouque het volgende:
"Babythee", krijg ik meestal te horen. Maar iedereen die het vervolgens proeft vindt het heerlijk.
Dat heb ik ook een tijdje elke ochtend gegeten. Vult goed.quote:
Hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:42 schreef Red_Cat het volgende:
Heel simpel, gewoon je eitje bakken in het tostiapparaat. tosti apparaat dicht en dan komt er een soort van dik gepoft eitje uitquote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:31 schreef Icehound het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan?
Een wit puntje. Die dan uithollen en daarin friet-sticks doen. Hmmmmm..
Ik dronk het altijd met van die goedkope koffiemelkpoeder. Op mijn oude bijbaantje was de thee niet te zuipen, dus werden we maar creatief.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:39 schreef Croupouque het volgende:
Mensen reageren altijd vreemd wanneer ze zien dat ik thee met (koffie)melk en suiker drink, maar of dat nou echt zo raar is? In Engeland doen ze niet anders.
Doet m'nquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
niet echt supervreemd denk ik, maar ik zie het niet vaak bij anderen: friet met maggi erover.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Bleie het volgende:
doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef Axia het volgende:
Ow ja...de binnenkant van een kroket eten met friet/patat
Rauw spekquote:
Krokantquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:53 schreef pinquit het volgende:
zijn instant noodles niet gewoon hard?lekkerrrrr hoor
bijna alles wat je typt zijn gewoon bekende en goeie combinatiesquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:30 schreef DramaQ het volgende:
Yoghurt met verkruimelde beschuit M&M,s Appelmoes (deed ik vroeger wel eens)
Vanille-yoghurt met Crueslie
Komkommer in plakjes en dan in de knoflooksaus dippen
Jam&kaas op een broodje
Hazelnootpasta met plakjes banaan op een broodje
Pindakaas&Suiker op een broodje
Pindakaas&hagelslag op een broodje
Plakje Cake met jam erop
Spaggettie met appelmoes
Stukjes appel op een broodje
Precies, dat dacht ik ook toen ik die lijst las... "Huh, wat is hier nou raar aan???"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bijna alles wat je typt zijn gewoon bekende en goeie combinaties
Vanille-yoghurt met Crueslie mega maf idd
Kroket aan een kant openmaken en daar maggi inquote:Op zondag 22 februari 2009 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
niet echt supervreemd denk ik, maar ik zie het niet vaak bij anderen: friet met maggi erover.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:00 schreef Pandora73 het volgende:
Ow kroketten ja, in de lengte halveren, zodat je twee "bootjes" krijgt. Helft (of meer) van de vulling eruit eten, en dan weer bijvullen met appelmoes... Eventueel ook nog wat mayo als je in een vette bui bent. Heerlijk hoor.
En appels: in schijven snijden, bakken, en dan op vers wit brood met een klein beetje roomboter. Kaneel en suiker eroverheen... En zo snel mogelijk opeten. Jummieee!
Meldt zich, doe ik ook en idd iedereen vindt dat gek!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:46 schreef Spittie het volgende:
Ik heb tijdens het eten mijn mes links vast en mijn vork rechts (terwijl ik rechtshandig ben). Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige...
Dat is juist kei lekker! Sla, tomaat, geitenkaas en appelstroop en je hebt een heerlijke salade!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:14 schreef Isabeau het volgende:
Niet heel vreemd, maar ik vind appelstroop met geitenkaas zo lekker
En deeg en beslagKoekjesdeeg, browniebeslag, cakebeslag, pannenkoekenbeslag: yummie! (zal wel niet echt gezond zijn hè
)
Dat is niet zozeer raar, dat is culinair barbarisme!quote:
Ik ga er volgende week op letten!!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:49 schreef Tweek het volgende:
[..]
Doe ik ook en mijn vader is linkshandig en doet het net weer andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |