quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ziggo heb ik, maar daar hebben we vandaag ook die gratis Film 1.1 vanwege oscars. Maar normaal geeft de ontvanger aan Preview Periode verlopen als je het abonnement niet hebt op film 1. Hij geeft nu aan geen signaal. Maarja niet dat het me veel boeit hoor dat hij het niet doet.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
UPC heb je neem ik aan.
Dan moet je even kijken op 13 dacht ik.
Hoiquote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Silentalarm het volgende:
gaat er nog iemand hoi tegen me zeggen?
jamaar dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 22 februari 2009 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
Terwijl ik een MAOAM eet zie ik dat het van Haribo is. Weer genaaid.
Voor de kijkers thuis, ik schreef MAOAM inderdaad verkeerd om.
Ram je even op je ctrl, alt en shift knoppen... bugje in Windows.quote:Op zondag 22 februari 2009 15:10 schreef Broekpaling het volgende:
WTF, als ik de hoofdletter p wil intoetsen open de pc mediaplayer.![]()
![]()
Geen hoofdletter p meer voor mij.
Behalve als je als tienjarige aan het spelen ben met een fanatieke maat van je, die door zijn fanatieke spel, het spel bederft.quote:
Ctrl - alt deed het!quote:Op zondag 22 februari 2009 15:11 schreef Uro het volgende:
[..]
Ram je even op je ctrl, alt en shift knoppen... bugje in Windows.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |