Hij bedoelt waarschijnlijk dat je speech vrij hoog moet hebben, dan hoef je de GNR quest niet te doen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:56 schreef Ered het volgende:
[..]
Er zijn echt niet genoeg quests om level twintig te worden voor de mainquest
als ik me niet vergis eind van deze maand.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:19 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer komt de nieuwe DLC?
Ik was op mijn eerste playthrough toch echt 20 voordat ik ook maar richting Three-Dog ging.quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:56 schreef Ered het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 07:56 schreef Ered het volgende:
[..]
Me too, en je kunt genieten van een dode Behemoth!quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:43 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik was op mijn eerste playthrough toch echt 20 voordat ik ook maar richting Three-Dog ging.
Exploren en killen met sidequests, en je bent snel 20 hoor.
Als je die speechcheck doet bij Three-Dog's quest om die dish van de Lunar Lander te halen, ben je misschien wel sneller klaar, maar als je die quest gewoon doet kun je overal in de wasteland perfect GNR ontvangenMisschien een kleine bonus, maar ik vond het altijd wel relax om overal radio te kunnen luisteren.
Jawel hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 07:56 schreef Ered het volgende:
[..]
Psst.. daar kun je ook van genieten met die Speech-glitch hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 11:07 schreef Erdinc het volgende:
[..]
Me too, en je kunt genieten van een dode Behemoth!
Maar niet van GNR overal in de wasteland toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Psst.. daar kun je ook van genieten met die Speech-glitch hoor
En dat vind ik juist zo mooiquote:
De muziek moet je ten eerste al liggen en als je dat al niks vind houd het snel op.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Tot nu toe vind ik die GNR behoorlijk irritant en eentonig.
Ik vind de muziek geniaalquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
De muziek moet je ten eerste al liggen en als je dat al niks vind houd het snel op.
Same here. Begrijp nog niet helemaal waarom het jaren '50 muziek is (die oorlog was toch later?) maar vind het zeker ook geniaal. Deuntjes zitten ook constant in mijn kop.quote:
Ze gaan in de game van hoe ze in de jaren 50 de toekomst zagen. Dus je ziet bv totaal niets van plastic gemaakt. Omdat ook dat niet echt speelde in die tijd. Vandaar ook de muziek.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Same here. Begrijp nog niet helemaal waarom het jaren '50 muziek is (die oorlog was toch later?) maar vind het zeker ook geniaal. Deuntjes zitten ook constant in mijn kop.
Ja de hele setting is jaren 50, dat snap ik nog wel. Maar ik dacht altijd dat er ergens in het jaar 20.. een nucleaire oorlog is uitgebarsten en daarom verwacht ik dan ook een setting van dat jaar. Maar dit is mijn eerste Fallout en ik ken het historische verhaal niet zo goed, dus waarschijnlijk is die nucleaire oorlog in de jaren 50 geweest dan.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:29 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ze gaan in de game van hoe ze in de jaren 50 de toekomst zagen. Dus je ziet bv totaal niets van plastic gemaakt. Omdat ook dat niet echt speelde in die tijd. Vandaar ook de muziek.
tot ong 1949 is de tijdslijn identiek aan die van ons, daar splits het af naar het verhaallijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:33 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja de hele setting is jaren 50, dat snap ik nog wel. Maar ik dacht altijd dat er ergens in het jaar 20.. een nucleaire oorlog is uitgebarsten en daarom verwacht ik dan ook een setting van dat jaar. Maar dit is mijn eerste Fallout en ik ken het historische verhaal niet zo goed, dus waarschijnlijk is die nucleaire oorlog in de jaren 50 geweest dan.
Liever haar dan President Edenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Lyzio het volgende:
GNR Radio is natuurlijk wel 100x beter dan die zeik-zender van Agatha, obviously
dat is het voordeel van de pcquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:31 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond wat GNR betreft, de muziek prima. Alleen three-dog mocht van mij wel even dood. Dat is dus ook gelukt en het personage dat er voor terug komt vond ik vele malen beter.
Ook heb ik de soundtrack van Fallout 1 en 2 eens als custom playlist gebruikt. Past er ook nog wel heel goed bij hoor.
Ook weer waar natuurlijkquote:
Ogh dat gaat met de xbox net zo makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |