Krijg je daar good karma voor?quote:Op zondag 1 maart 2009 05:09 schreef Erdinc het volgende:
Ik ga maar eens slapen, nadat ik Paradise Falls heb uitgemoord en Dogmeat heb ontmoet.
..?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Ered het volgende:
Ik had gelezen hoe vaak ie doodging, dus heb ik maar 'n command gebruikt waardoor hij alleen bewusteloos kan raken.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Erdinc het volgende:
Heb in Megaton nu alle mogelijke accessoires aangeschaft! (+ Vault Theme)
Het duurde even om ze allemaal te krijgen maar dan heb je ook wel wat.
Nu eventjes verder met Fallout 1 & 2.
Het kan ook behoorlijk irritant zijn hoor. Als er veel enemies zijn zoals Ghouls in een of andere metro. Die vliegen allemaal uit elkaar en dan moet je echt gaan puzzelen welke je nou geloot hebt en welke nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik had echt eerder aan de "bloody mess" moeten gaan, zo vet
Boeiend, de effecten maken alles goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het kan ook behoorlijk irritant zijn hoor. Als er veel enemies zijn zoals Ghouls in een of andere metro. Die vliegen allemaal uit elkaar en dan moet je echt gaan puzzelen welke je nou geloot hebt en welke niet
Die extra damage is toch maar 5 procent? Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Boeiend, de effecten maken alles goed+ de extra damage merk je best
Nou, ik merk tquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die extra damage is toch maar 5 procent? Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk.
Volgens mij niet nee. Ik zou je aanraden om pas aan de MQ te beginnen als je level 20 bent. Dan kun je Three Dog met een Speech-glitch ompraten zonder de quest te hoeven doen. Achievement + XP zonder enige moeitequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben gelijk naar Rivet city gegaan voor de Those quest zonder eerst naar galaxy radio te gaan, alleen nu heb ik ook die dokter gevonden. Hij zegt dat ik de following in his footsteps quest heb gedaan maar ik heb de achievement niet gehaald en geen XP points. Kan ik deze toch nog halen???
Heb je ooit de Freefrom quest al gedaan dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. Ik zou je aanraden om pas aan de MQ te beginnen als je level 20 bent. Dan kun je Three Dog met een Speech-glitch ompraten zonder de quest te hoeven doen. Achievement + XP zonder enige moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Er zijn echt niet genoeg quests om level twintig te worden voor de mainquestquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. Ik zou je aanraden om pas aan de MQ te beginnen als je level 20 bent. Dan kun je Three Dog met een Speech-glitch ompraten zonder de quest te hoeven doen. Achievement + XP zonder enige moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |