SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Hm, ik vond Good ook redelijk leuk. Maar Evil klinkt wel, leuker.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:32 schreef Lyzio het volgende:
Evil is eigenlijk de enige manier om Fallout te spelen vind ikDat is zoveel leuker dan neutral of good.
Meneer Klink?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:46 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik vind good veel leuker, beetje onschuldige mensen vermoorden
Nee.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je met good karma willen eindigen? No offense, maar dat is toch een stuk minder leuk?
Tja de een vind dit leuk de ander dat. Tja smaak en zo.. Waarom zou ik evil moeten worden omdat jij dat beter vindquote:Op zondag 22 februari 2009 14:57 schreef Lyzio het volgende:
Waarom zou je met good karma willen eindigen? No offense, maar dat is toch een stuk minder leuk?
Neutral is een beetje van allebei, extreem is veel leukerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Malheureusement le fromage de cacahouète.
Ik ookquote:Op zondag 22 februari 2009 15:34 schreef Ered het volgende:
Ik weet niet waarom, maar als ik evil ben voel ik me altijd schuldig ofzo
Verkapte tvp btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:00 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond de quest van Tenpenny Tower gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef Rkatier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:10 schreef Ronalld het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit spel wel een stuk moeilijker dan Oblivion (kwa quests).
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2009 15:07:00 ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 15:03 schreef Gewas het volgende:
Ben nu bezig met die quest in Rivet City...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit spel wel een stuk moeilijker dan Oblivion (kwa quests).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:03 schreef Rkatier het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:13 schreef mini-lellan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik ga maar een andere quest doen. Snap er niks van.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2009 21:37:22 ]
quote:Op maandag 23 februari 2009 21:29 schreef Gewas het volgende:
Oke maar ik snap niet waarom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: ik ga maar een andere quest doen. Snap er niks van.![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 23:09 schreef Roei het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:09 schreef Rkatier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:23 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learning to love life by living through loss and mistakes.
Grapje zeker?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik heb m nog niet, fallout 1 & 2 wel helemaal dood gespeelt...als ik de reacties lees...3 de moeite waard?
Waaaaaaaaar? Heb echt overal gezochtquote:Op woensdag 25 februari 2009 02:11 schreef Erdinc het volgende:
Wat zit ik te smullen zeg! Heb ook al The Official Strategy Guide aangeschaft.
ik heb hem besteld bij bol.com. Gisteren bevestigd gekregen dat hij vandaag binnen komt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waaaaaaaaar? Heb echt overal gezocht
Die is wel tof! Heb die ook voor Oblivionquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:34 schreef Rkatier het volgende:
[..]
ik heb hem besteld bij bol.com. Gisteren bevestigd gekregen dat hij vandaag binnen komt.
Gewoon naar Rivet City gaan en met die vrouw praten aldaar. Dan gebeurd alles vanzelf.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:42 schreef seetjai het volgende:
Ik zit nu bij Grayditch en moet een huis zoeken voor Bryan Wilks, als alternative zei hij; Rivet City
Maar zie ik 'm telkens in z'n oude huis slapen.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie met me meegaat.
Telkens als ik naar hem toe ga, dan zeg ie alleen maar: I hope you will find me a place to live oid
Hij viel tegen. Maar hé, 'tis wel Falloutquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:38 schreef Jivis het volgende:
Iemand hier de DLC al gespeeld? Hoe bevalt die?
Welke vrouw bedoel je precies in Rivet Cityquote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:46 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Gewoon naar Rivet City gaan en met die vrouw praten aldaar. Dan gebeurd alles vanzelf.
Die kun je vinden in het hotel. Daar is ze eigenaar vanquote:
Das soms best kut, denk ik vandaag ga ik die en die missie doen, ben ik er 3 uur later nog niet aan begonnenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:56 schreef Erdinc het volgende:
Fallout vind ik wel véél beter gevuld als Oblivon, want er is altijd wel wat te doen.
That's the beauty of itquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Das soms best kut, denk ik vandaag ga ik die en die missie doen, ben ik er 3 uur later nog niet aan begonnen
Check, ik heb vandaag de Bethesda Ruins, de Chrysler factory en een dumpsite voor radioactief afval verkend terwijl ik eigenlijk naar Old Odney wilde. Nou ja, ik ben er in ieder geval gearriveerd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:05 schreef delano.888 het volgende:
Das soms best kut, denk ik vandaag ga ik die en die missie doen, ben ik er 3 uur later nog niet aan begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Dogmeatquote:Op zondag 1 maart 2009 05:09 schreef Erdinc het volgende:
Ik ga maar eens slapen, nadat ik Paradise Falls heb uitgemoord en Dogmeat heb ontmoet.
Krijg je daar good karma voor?quote:Op zondag 1 maart 2009 05:09 schreef Erdinc het volgende:
Ik ga maar eens slapen, nadat ik Paradise Falls heb uitgemoord en Dogmeat heb ontmoet.
..?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:52 schreef Ered het volgende:
Ik had gelezen hoe vaak ie doodging, dus heb ik maar 'n command gebruikt waardoor hij alleen bewusteloos kan raken.
quote:Op maandag 2 maart 2009 17:50 schreef Erdinc het volgende:
Heb in Megaton nu alle mogelijke accessoires aangeschaft! (+ Vault Theme)
Het duurde even om ze allemaal te krijgen maar dan heb je ook wel wat.
Nu eventjes verder met Fallout 1 & 2.
Het kan ook behoorlijk irritant zijn hoor. Als er veel enemies zijn zoals Ghouls in een of andere metro. Die vliegen allemaal uit elkaar en dan moet je echt gaan puzzelen welke je nou geloot hebt en welke nietquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik had echt eerder aan de "bloody mess" moeten gaan, zo vet
Boeiend, de effecten maken alles goedquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:52 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Het kan ook behoorlijk irritant zijn hoor. Als er veel enemies zijn zoals Ghouls in een of andere metro. Die vliegen allemaal uit elkaar en dan moet je echt gaan puzzelen welke je nou geloot hebt en welke niet
Die extra damage is toch maar 5 procent? Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Boeiend, de effecten maken alles goed+ de extra damage merk je best
Nou, ik merk tquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Die extra damage is toch maar 5 procent? Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk.
Volgens mij niet nee. Ik zou je aanraden om pas aan de MQ te beginnen als je level 20 bent. Dan kun je Three Dog met een Speech-glitch ompraten zonder de quest te hoeven doen. Achievement + XP zonder enige moeitequote:Op dinsdag 3 maart 2009 23:04 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ben gelijk naar Rivet city gegaan voor de Those quest zonder eerst naar galaxy radio te gaan, alleen nu heb ik ook die dokter gevonden. Hij zegt dat ik de following in his footsteps quest heb gedaan maar ik heb de achievement niet gehaald en geen XP points. Kan ik deze toch nog halen???
Heb je ooit de Freefrom quest al gedaan dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. Ik zou je aanraden om pas aan de MQ te beginnen als je level 20 bent. Dan kun je Three Dog met een Speech-glitch ompraten zonder de quest te hoeven doen. Achievement + XP zonder enige moeite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Er zijn echt niet genoeg quests om level twintig te worden voor de mainquestquote:Op woensdag 4 maart 2009 00:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. Ik zou je aanraden om pas aan de MQ te beginnen als je level 20 bent. Dan kun je Three Dog met een Speech-glitch ompraten zonder de quest te hoeven doen. Achievement + XP zonder enige moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |