abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 februari 2009 @ 13:39:18 #1
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66338540

Danny Holla (Almere, 31 december 1987) is een Nederlandse voetballer spelend voor FC Groningen.

Danny Holla maakte zijn debuut voor Groningen in het seizoen 06/07 in het bekerduel op 20-09-2006 tegen Top Oss (2-1 W). Hij maakte zijn competitiedebuut op 19-11-2006 tegen Willem II (4-1 W) waarin hij ook gelijk een basisplaats had.

In het seizoen 2007/08 werd Holla verhuurd aan FC Zwolle om meer speeltijd en ervaring op te doen. Bij Zwolle deed Holla het uitstekend en scoorde in 23 wedstrijden 8 goals. Toen Lindgren datzelfde jaar in de winterstop vertrok naar Ajax, ging Holla weer terug naar Groningen.

In het seizoen 2008/09 kocht FC Groningen voor een recordbedrag Oluwafemi Ajilore (Femi). Het leek er dus op dat Holla weer op de bank kon plaatsnemen. Maar niets is minder waar, want Jans besluit Femi op de bank te zetten en Holla krijgt wedstrijd na wedstrijd de voorkeur boven Femi. Is dit, omdat Jans Femi rust geeft. Of is Holla op dit moment gewoon beter dan Femi? In ieder geval zullen we veel plezier beleven aan deze bikkel op het middenveld.

PASPOORT

seizoen | club | wedstrijden | doelpunten | competitie
2006/07 | FC Groningen | 6 | 0 | Eredivisie
2007/08 | FC Zwolle | 23 | 8 | Eerste divisie
2007/08 | FC Groningen | 6 | 0 | Eredivisie
2008/09 | FC Groningen |21 |2 | Eredivisie
Totalen: 56 | 10

Goal tegen Ajax
pi_66338777
Ja, en ik vind Femi sowieso een grote miskoop.
pi_66338884
De man met het schot
  zondag 22 februari 2009 @ 13:51:24 #4
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_66338943
Leuke OP!

Hij heeft zeker een goed schot in de benen
  zondag 22 februari 2009 @ 13:53:20 #5
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66338989
Een hele lekkere schot. Tegen PSV weer bijna een goal, maar Isaksson had een prima redding. Hij kan alleen maar beter worden. Misschien zelfs tot het Nederlandse Elftal?
pi_66339000
Femi is echt hopeloos aan het prutsen. Holla was gisteren een van de harde werkers op het middenveld samen met meerdink. Jammer dat PSV in de blessuretijd er toch nog stiekem eentje inlegt. Pa Nijland zal wel goed balen denk ik.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_66339060
is er al een miskopen van "fc groningen" topic?

Ik denk nl. dat Femi daar bovenaan staat, en natuurlijk Powell, maar die kostte bijna niks dus dat werkt dan in zijn voordeel.
Supra Groningam Nihil
pi_66339262
Hey, hij is op dezelfde dag jarig als mij en komt ook uit Almere. Ik ben fan.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:02:38 #9
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66339282
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
Is ook een manier om fan te worden.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:05:00 #10
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66339352
Holla doet het gewoon boven verwachting goed. Dit gaat ten koste van de dure Femi, die nu gewoon verkeerd gebruikt wordt door Jans.
Maar dit is niet het grote Oluwafemi Ajilore-topic, dus ontopic:

Holla .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66339464
Verschil Holla echte type Buijs ,die durft te voetballen,inzet, heel er goed schot zulke dingen heeft Femi niet die durft niet te schieten,femi heeft maar een keer goed gespeeld tegen roda jc ,speelde op andere plek ik dacht links achter.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:09:05 #12
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66339477
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maar dit is niet het grote Oluwafemi Ajilore-topic
Raar dat die nog niet bestaat he.

Maar inderdaad: Holla, volgende week weer borst vooruit en knallen.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:10:41 #13
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_66339519
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:08 schreef Gruning3r het volgende:
Verschil Holla echte type Buijs ,die durft te voetballen,inzet, heel er goed schot zulke dingen heeft Femi niet die durft niet te schieten,femi heeft maar een keer goed gespeeld tegen roda jc ,speelde op andere plek ik dacht links achter.
Hij speelde toen rechts op het middenveld, ook geen succes.
Femi hoort gewoon verdedigende middenvelder te staan, maar ja.
Holla is een baas.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_66339605
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:01 schreef RayMania het volgende:
.

Mooie OP
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 22 februari 2009 @ 14:15:36 #15
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66339669
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:13 schreef venomsnake het volgende:

[..]

.

Mooie OP
Dank.
pi_66339679
Staat dit seizoen zeker leuk te voetballen.
Ik dacht eerst altijd dat het een buitenlander was
pi_66339740
Prima talentje inderdaad. Ben benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen.

Vergelijking met Femi vind ik niet echt een goede, dat is toch meer een type Makelele.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_66339890
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Prima talentje inderdaad. Ben benieuwd hoe ver hij het gaat schoppen.

Vergelijking met Femi vind ik niet echt een goede, dat is toch meer een type Makelele.
Sorry beetje offtopic: Ik weet dat Femi,heel rustige een een zachte jongen is ,en veel druk op hem zit omdat hij 3,3 miljoen heeft gekost, misschien kan jans beter naar jong fc groningen weer plaatsen dan weer rustig opbouwen maar type Makelele,dat zie ik hem niet worden,

Verder Als Holla ook snelheid in kan brengen vind ik hem betere speler dan De Zeeuw

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruning3r op 22-02-2009 14:29:57 ]
  zondag 22 februari 2009 @ 14:45:37 #19
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66340509
Ach, Ajilore komt er ook nog wel. Komend seizoen de gehele voorbereiding meedoen en hij staat er gewoon begin seizoen 2009/2010. Iedereen schijnt te vergeten dat hij al een Deense competitie in de benen had, een Olympische Spelen (tot de finale aan toe) en dus ook de gehele voorbereiding bij Groningen heeft gemist.

En dan wordt hij de laatste tijd ook nog eens opgeroepen voor het nationale elftal van Nigeria.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 22 februari 2009 @ 14:47:51 #20
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66340582
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:45 schreef The_Verve het volgende:
Ach, Ajilore komt er ook nog wel. Komend seizoen de gehele voorbereiding meedoen en hij staat er gewoon begin seizoen 2009/2010. Iedereen schijnt te vergeten dat hij al een Deense competitie in de benen had, een Olympische Spelen (tot de finale aan toe) en dus ook de gehele voorbereiding bij Groningen heeft gemist.

En dan wordt hij de laatste tijd ook nog eens opgeroepen voor het nationale elftal van Nigeria.
En tot de winterstop toch echt ook wel goed heeft gespeeld, nog niet zoals Lindgren, maar hij stond er wel en verloor bijna geen bal. Nu is hij het even kwijt en doet Holla het uitstekend en rept iedereen van een miskoop.
Holla deed het vorig jaar na terugkomst uit Zwolle ook niet echt geweldig..
pi_66340824
Mensen die Femi nu al afschrijven, kom op zeg, geef die jongen eerst eens een fatsoenlijke kans. Hij heeft tot nu toe veel pech gehad (o.a. vermoeid terugkomen van de Olympische Spelen, blessure en een Holla die het de laatste tijd goed doet). Bij vlagen zie je echt wel dat het in potentie gewoon een hele goede voetballer is.

Over Holla ben ik tevreden; hij ontwikkelt zich behoorlijk dit seizoen. Het is toch knap dat ie iemand waarvoor Groningen 3,3 miljoen euro betaalde op de bank houdt.
pi_66341172
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:23 schreef Gruning3r het volgende:

[..]

Sorry beetje offtopic: Ik weet dat Femi,heel rustige een een zachte jongen is ,en veel druk op hem zit omdat hij 3,3 miljoen heeft gekost, misschien kan jans beter naar jong fc groningen weer plaatsen dan weer rustig opbouwen maar type Makelele,dat zie ik hem niet worden,

Verder Als Holla ook snelheid in kan brengen vind ik hem betere speler dan De Zeeuw
Een type Makelele is niet hetzelfde als net zo goed als Makelele.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 22 februari 2009 @ 15:11:07 #23
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66341291
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:16 schreef sjimz het volgende:
Staat dit seizoen zeker leuk te voetballen.
Ik dacht eerst altijd dat het een buitenlander was
wHolla.
WOS'ser for life.
  zondag 22 februari 2009 @ 15:31:11 #24
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_66341984
wow hij is ook nog best wel jong. misschien is het iets voor ajax om over te nemen voor een miljoen of elf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_66345752
Bij Zwolle deed hij het ook prima vorig seizoen in dat halve seizoen op huurbasis. Jan Everse was erg enthousiast over hem. Mooi dat hij dat door kan trekken bij Groningen nu, ondanks diverse concurrenten van naam.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66371972
Holla is in alle aspecten van het spel beter dan Femi; sneller, harder, betere wedstrijdmentaliteit, passing, schot, conditie. You name it. Femi mag in de verkoop.
"That rug really tied the room together".
pi_66372742
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:55 schreef TvhN het volgende:
Mensen die Femi nu al afschrijven, kom op zeg, geef die jongen eerst eens een fatsoenlijke kans. Hij heeft tot nu toe veel pech gehad (o.a. vermoeid terugkomen van de Olympische Spelen, blessure en een Holla die het de laatste tijd goed doet). Bij vlagen zie je echt wel dat het in potentie gewoon een hele goede voetballer is.

Inderdaad zeg, hoef je niet veel voetbalkenner voor te zijn om het potentieel van Femi in te zien. Goede voetballer waar Grunn nog veel plezier aan gaat krijgen.
pi_66373425
quote:
Op maandag 23 februari 2009 14:03 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, hoef je niet veel voetbalkenner voor te zijn om het potentieel van Femi in te zien. Goede voetballer waar Grunn nog veel plezier aan gaat krijgen.
Ik hoop het, misschien als hij deze zomer rustig de voorbereiding mee kan pakken dan wordt het nog wat. Afgelopen wedstrijd tegen lucky PSV vond ik holla en Meerdink de sterke aanjagers op het middenveld. Jammer van het slechte afronden van de voorhoede en de overduidelijke zwakke plek in de verdeiging die luistert naar de naam Svejdik (zweet ik )
Supra Groningam Nihil
pi_66380298
Ik herriner me dat hij 2 seizoenen geleden al aardig debuteerde bij Groningen, vond het toen al wel een talent. Maar dit seizoen breekt hij een beetje door. Ik vind het een beetje een on-Nederlandse middenvelder, het is meer een Engelse middenvelder wat dat betreft. Meer een type Gerard of Lampard dan een Van der Vaart.
Of zeg ik nu iets geks?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 23 februari 2009 @ 17:51:41 #30
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66380443
Femi is ook gewoon aan het prutsen. Holla is een goede werker, kan schoffelen, maar ook aardig voetballen.
pi_66387096
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:41 schreef Art_Core het volgende:
Holla is in alle aspecten van het spel beter dan Femi; sneller, harder, betere wedstrijdmentaliteit, passing, schot, conditie. You name it. Femi mag in de verkoop.
Die raak je aan de straatstenen niet kwijt
  dinsdag 10 maart 2009 @ 01:34:06 #32
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_66883700
quote:
Danny Holla, immer populair bij de supporters van FC Groningen.
(Bron: RTV Noord.nl)

Afgelopen zaterdag scoorde je de gelijkmaker, maar verloor je met FC Groningen in de blessuretijd met 2-1 van Heerenveen. Heb je het verlies een beetje kunnen verwerken dit weekend?
Ik baal er nog steeds van, maar we moeten weer verder. Aankomende vrijdag spelen we weer (thuis tegen Roda JC, red.) dus ‘het koppie’ moet weer fris zijn voor vrijdag.

De eerste helft van het vorige seizoen was je nog verhuurd aan FC Zwolle. Dit seizoen kan gezien worden als je definitieve doorbraak bij FC Groningen. Wat was je eerste gedachte toen FC Groningen je terug wilde halen in de winterstop vorig jaar?
Ik was blij, heel blij. FC Groningen is mijn club en daar wilde ik graag doorbreken. Als je uit de jeugd komt wil je maar één ding en dat is basisspeler worden bij FC Groningen. Het was alleen wel een dubbel gevoel. Ik draaide op dat moment een goed seizoen bij FC Zwolle. We hadden een goede ploeg en dan is het aan de ene kant jammer om halverwege het seizoen weg te gaan. Maar deze kans kon ik simpelweg niet laten liggen.

Groningen haalde je terug voor de positie die Rasmus Lindgren (vertrokken naar Ajax, red.) met succes heeft vertolkt. Voelde het als een extra druk om in zijn voetsporen te treden op het middenveld?
Niet als een extra druk, maar het bracht wel enige druk met zich mee. Toen Rasmus net van Ajax bij FC Groningen terecht kwam had hij ook tijd nodig om te wennen. Ik hoopte gewoon om het vertrouwen te krijgen en elke week te spelen, om van daaruit beter te worden. Ik heb echter altijd in mezelf geloofd, dus ik wist dat het uiteindelijk wel goed zou komen.

Ron Jans staat te boek als een trainer die veel communiceert met zijn spelers. Hoe ervaar jij persoonlijk de samenwerking met Ron Jans?
Ron Jans is inderdaad een trainer die veel communiceert met zijn spelers en dat geeft mij een goed gevoel. Toen ik drie jaar geleden aansloot bij het eerste elftal, sprak hij al veel met me. Hij praatte bijvoorbeeld net zoveel met mij als met Erik Nevland. Dat doet je toch wel goed. Helemaal als jonge jongen.

Als je jouw kwaliteiten moet analyseren, wat zijn je sterke punten en dingen waar je nog aan moet werken?
Mijn sterke punten zijn het spelinzicht, mijn traptechniek en het gevoel voor positie kiezen. De mindere punten zijn het koppen (ondanks dat ik tegen sc Heerenveen met het hoofd scoorde) en mijn linkerbeen wil ik graag verbeteren. Vooral op mijn positie is het makkelijk als je de bal met links en rechts kan aannemen en draaien.

FC Groningen is een echte volksclub met een fanatieke aanhang. Hoe ervaar je als speler op het veld de sfeer en sfeeracties op de tribunes en maak je het bewust mee?
Het is fantastisch om in de Euroborg te spelen met een fanatieke aanhang. Dat geeft je als speler net dat beetje extra. Als wij het veld opkomen en je ziet weer die fantastische sfeeracties, dan doet je dat goed. De euroborg is daarnaast altijd uitverkocht en dat is natuurlijk geweldig.

Wat zijn je persoonlijke ambities en hoe zie jij je toekomst bij FC Groningen?
Ik wil graag eerst belangrijk worden bij de FC en daar vaste basisspeler blijven. Verder hoop ik ooit nog in Spanje te kunnen voetballen.

Heb je tot slot nog eventueel iets dat je kwijt wilt aan de supporters van FC Groningen?
Blijf ons altijd steunen, ook als het wat minder gaat en dan weet ik zeker dat we een fantastische toekomst tegemoet gaan met FC Groningen.
Van Boerenmacht.nl gehaald.

Holla
pi_66884806
Hij wordt met de week beter.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_66885534
Die gast is echt wel goed!

Toch vind hem op een of andere manier maar een pauper
  dinsdag 10 maart 2009 @ 09:58:43 #35
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66887510
Bij Zwolle vond ik het al een held. Leuke speler.
pi_66888178
Topper!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 13 maart 2009 @ 23:45:04 #37
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67027390
Opgeroepen voor het Nederlandse B team plus weer een doelpunt vandaag tegen Roda JC. Het is en blijft een topper!
pi_67027449
Ik heb vandaag alleen de samenvatting gezien, dus ik weet niet hoe hij echt gespeeld heeft, maar ik vond die uitgelokte vrije trap wel getuigen van slimheid. Volgens mij heeft hij het echt wel in zich om ver te komen. Misschien een type Van Bommel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_67028160
Hij is in ieder geval geen type Makelele als eerder genoemd, daar scoort Holla veel te veel voor
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_67033452
Ontwikkelt zich erg snel, en er zit nog veel meer potentie in deze jongen.
Zou me niets verbazen als de top komende zomer al interesse in hem zal tonen. Nederlandse jongen, nog jong, erg veel potentie en enorm leergierig.

Hopelijk verlengt hij snel zijn contract..
  zaterdag 14 maart 2009 @ 13:13:41 #41
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67036632
Het was gewoon een schwalbe natuurlijk. Ik had men wel eens willen horen wanneer Suarez op deze manier 'slim een vrije trap uitlokt'.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:10:19 #42
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67038323
Hij rolde wel heel erg theatraal inderdaad.
Moet 'ie geen gewoonte van maken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_67323351
quote:
Holla bedankt voor Nederland B

GRONINGEN - FC Groningen-middenvelder Danny Holla heeft afgezegd voor Nederland B.

Holla was door bondscoach Johan Neeskens geselecteerd voor de vriendschappelijke interlands tegen Jong Duitsland en Jong Italië. Holla wil echter liever in Groningen blijven.

RTVNOORD
pi_67323450
Apart?
  maandag 23 maart 2009 @ 14:10:41 #45
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_67323571
Ja, vraag me ook af wat daar nou de reden voor kan zijn. Loovens heeft ook al afgezegd, echt vaag.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_67323650
Ik ben er in ieder geval blij mee. Kan hij ook niet geblesseerd raken met zo'n nietszeggend potje van Nederland-B.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:17:24 #47
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_67323825
quote:
Op maandag 23 maart 2009 14:10 schreef Kriegel het volgende:
Ja, vraag me ook af wat daar nou de reden voor kan zijn. Loovens heeft ook al afgezegd, echt vaag.
Loovens heeft een blessure.
  maandag 23 maart 2009 @ 14:22:00 #48
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_67323991
Holla heeft waarschijnlijk even geïnformeerd over zijn speelkansen en gehoord dat hij op niet veel minuten hoeft te rekenen. Om nou voor Nederland B op de bank te gaan zitten, ik kan een betere tijdsbesteding bedenken.
Danny blijkbaar ook.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_67348361

klikbaar
pi_67401456
Neeskens over de afzeggers van Nederland B:
quote:
"Danny Holla kampte met wat pijntjes en vermoeidheid. Daarom afzeggen vind ik erg teleurstellend", vervolgt Neeskens. "Wij ontzien uiteraard spelers die niet helemaal fit zijn. We zullen ze niet meer belasten dan dat ze dat hij hun club belast zullen worden. Bovendien is Holla geschorst voor het eerste duel van FC Groningen in de Eredivisie op 4 april. Dus voldoende tijd om weer helemaal fit voor zijn club te zijn. Ik heb ook Bert van Marwijk geadviseerd om jongens als Holla niet te selecteren.
pi_67401801
Laat ik het zo zeggen: Hij komt een beetje gefrustreerd over .
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:36:25 #52
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67402096
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:16 schreef sjimz het volgende:
Neeskens over de afzeggers van Nederland B:
[..]
wel mooie reactie van neeskens
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67402189
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:27 schreef venomsnake het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Hij komt een beetje gefrustreerd over .
Maar wat zal Holla balen mocht Van Marwijk hem doorstrepen in de shortlist.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:43:08 #54
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67402316
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 18:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja dat is ook ontzettend relevant.
pi_67408763
quote:

[..]

En dat zal wel meevallen.

Ik vind het een beetje een zielige reactie van Neeskens, hij doet echt of Nederland B wat voorstelt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_67410800
quote:

[..]

Holla komt nooit op die shortlist te staan hoor.
pi_67410967
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Holla komt nooit op die shortlist te staan hoor.
Mwah, hij heeft wel veel potentie hoor.
Nu staat hij er natuurlijk niet op nee, maar als hij zich zo blijft doorontwikkelen wil ik het over een jaar of 2 a 3 nog wel eens zien.
pi_67411302
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mwah, hij heeft wel veel potentie hoor.
Nu staat hij er natuurlijk niet op nee, maar als hij zich zo blijft doorontwikkelen wil ik het over een jaar of 2 a 3 nog wel eens zien.
Over twee/drie jaar komen we hier op terug dan.

Vooralsnog vind ik het een wat gedateerde middenvelder zonder echt bepaalde specifieke (exceptionele) kwaliteiten. Niet een speler waarvan ik zou zeggen dat ie over een paar jaar Nederland vertegenwoordigd.

Maar goed we zullen zien.
  woensdag 25 maart 2009 @ 22:36:21 #59
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67411915
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:23 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vooralsnog vind ik het een wat gedateerde middenvelder zonder echt bepaalde specifieke (exceptionele) kwaliteiten. Niet een speler waarvan ik zou zeggen dat ie over een paar jaar Nederland vertegenwoordigd.
Je beschrijft nu een hoop huidige internationals van toen ze dat nog niet waren.
  woensdag 25 maart 2009 @ 23:19:32 #60
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_67414057
Holla is een held. Mag Groningen ERG blij mee zijn!
pi_67455912

DVHN
pi_67456780
Mooie reactie van Jans.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:41:04 #63
176521 Grulez
rasgroninger
pi_67457918
Wat is Neeskens toch eigenlijk een trieste vent...
  vrijdag 27 maart 2009 @ 11:42:40 #64
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67457986
Wordt alleen maar sneuer die Neeskens.
  vrijdag 27 maart 2009 @ 13:22:13 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67460679
INderdaad erg sneu van Neeskens. Die lui bij de KNVB moeten eens beseffen dat niet iedereen op een of ander onbeduidend kutoefenpotje zit te wachten terwijl ze niet helemaal fit zijn .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 16:06:18 #66
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67465828
quote:
Holla verbaasd over commotie: 'Vervelende situatie'
Met veel verbazing heeft Danny Holla kennis genomen van de uitspraken die bondscoach Johan Neeskens van Nederland B over hem heeft gedaan. Woensdag haalde de keuzeheer van het tweede Oranje-team zijn gram op de middenvelder van FC Groningen door zijn afzegging af te branden. Holla, die vermoeidheid opgaf als reden, werd verweten te lichtzinnig hebben gehandeld. "Het vreemde is dat ik zaterdag een heel ander gevoel had toen we ons telefoongesprek afsloten. Neeskens gaf aan mijn beweegredenen te respecteren. Ik begrijp niet waarom hij nu zo uithaalt tegen me."

Holla zat al enkele dagen tegen een griep aan en kampt na een zwaar jaar, waarin hij voor het eerst alle duels in de Eredivisie aan de bak moet, met kleine lichamelijke klachten. "De laatste twee tot drie duels liepen telkens al vroeger in de wedstrijd mijn kuiten vol. Ook kampte ik met stijfheid. Dat heeft te maken met het zware seizoen. Bovendien ben ik nog steeds niet helemaal honderd procent genezen van mijn griep. Maar het gaat de goede kant op", zegt hij tegenover ELF Voetbal.

Neeskens gaf ook aan dat Holla volgende week zondag tegen FC Utrecht geschorst is en daardoor al rust pakt. "Die uitspraak bevreemdt me al helemaal. Zaterdagochtend heb ik de bondscoach telefonisch gesproken en me afgemeld. Een dag later pak ik pas die gele kaart. Ik begrijp niet waarom ik nu op deze wijze zoveel kritiek krijg. Ik had een goed gevoel na ons gesprek, maar deze situatie voelt niet fijn."

Contact is er tussen beiden niet meer geweest nadien. "Hij heeft het natuurlijk druk met de voorbereiding op de twee interlands", vervolgt Holla. "Bovendien weet ik niet of hier nu behoefte aan zou hebben. Ik weet zelf wat de waarheid is, dus een schuldgevoel is er niet. Maar prettig ervaar ik deze situatie zeker niet."

Of hij de interland tegen Duitsland B vanavond op tv gaat kijken, weet hij ook nog niet. "Ik weet niet of ik daar nu behoefte aan heb." Hij ziet zijn interlandcarrière ook niet in gevaar komen. "Nee, daar houd ik geen rekening mee. Als de situatie straks rustiger is geworden, kunnen we het beste contact met elkaar opnemen. Nu zijn er alleen maar verliezers."
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:08:51 #67
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67468085
Als ik Holla was zou ik gewoon niet meer voor Nederland B willen spelen!
Neeskens is een huichelaar. Tegen Holla poeslief doen, maar daarna de media opzoeken en Holla zwart proberen te maken. Ik zou niet met zo'n trainer kunnen samenwerken.
pi_67560913
quote:
FC Groningen is erg tevreden over Holla en wil verlengen

EXCLUSIEF - Danny Holla is in verregaande onderhandeling met FC Groningen over het openbreken van zijn contract. De huidige verbintenis van de verdedigende middenvelder loopt tot medio 2010, maar de club wil zijn uitstekende prestaties van de afgelopen tijd belonen met een opwaardering.

'Ik weet dat ze heel tevreden over mij zijn', aldus de 21-jarige middenvelder tegenover Voetbal International. 'En dat geeft me een goed gevoel. Andersom ben ik ook blij met de club, dus ben ik er eigenlijk wel voor honderd procent van overtuigd dat we eruit gaan komen. Ik ben hier nog niet uitgeleerd en de club is erg ambitieus.'

De Groningers zien hem als een van de steunpilaren voor de toekomst en hopen hem met het nieuwe aanbod dan ook tot 2013 in Stadion Euroborg te houden. Technisch manager Henk Veldmate prijst de ontwikkeling van Holla. 'In no-time heeft hij zich tot een belangrijke speler ontwikkeld, hij houdt zich uitstekend stand. Zo'n jongen binden we graag langer.'

VI
pi_67560965
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 17:08 schreef Garudo het volgende:
Als ik Holla was zou ik gewoon niet meer voor Nederland B willen spelen!
Neeskens is een huichelaar. Tegen Holla poeslief doen, maar daarna de media opzoeken en Holla zwart proberen te maken. Ik zou niet met zo'n trainer kunnen samenwerken.
Dan lijkt hij nog meer op Femi.
pi_67969028
  maandag 13 april 2009 @ 09:51:54 #71
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_67969601
Holla
pi_69548635
quote:
Lyrisch over Danny Holla
Door ROB HARTOG

GRONINGEN - Ron Jans hoeft niet lang na te denken als hem wordt gevraagd welke speler van FC Groningen de trainer in het bijna afgelopen seizoen in positieve zin heeft verrast. ,,Danny Holla. Hij heeft de grootste ontwikkeling van allemaal meegemaakt,’’ zegt Jans zonder een moment van aarzeling.

,,Danny draait een fantastisch seizoen. Hij speelt zowel in balbezit als bij balverlies erg functioneel. Hij is in korte tijd volwassen geworden. Je ziet dat terug in zijn coaching. Hij zet de spelers goed neer. Zij luisteren naar hem.’’

Danny Holla bloost een beetje als hij even later hoort wat zijn trainer over hem heeft gezegd.

,,Mooie complimenten,’’ reageert hij verlegen. Mijn seizoen is inderdaad voorspoedig verlopen. Ik heb bijna alles gespeeld. Maar ik wil niet te lang achterom kijken. Ik ben pas 21 jaar. Ik richt me liever op de toekomst. Dit moet een vervolg krijgen. Samen met FC Groningen hoop ik me komend seizoen verder te ontwikkelen. Naar mijn gevoel zit er nog best rek in.’’

Hoe belangrijk Holla is voor FC Groningen bleek afgelopen donderdag in Breda tijdens de eerste playoffs-wedstrijd tegen NAC (1-1), waarin hij niet alleen een sterke partij speelde, maar tevens een foutje van doelman Jelle ten Rouwelaar koelbloedig afstrafte. Met het hoofd nog wel. Dat was de 0-1.

,,Dat gebeurt niet vaak,’’ zegt hij. De blijdschap over dat doelpunt was na afloop ver te zoeken, want de defensieve middenvelder baalde van de gelijkmaker die NAC in blessuretijd scoorde. Daardoor is de strijd om het laatste startbewijs voor de Europa League, de opvolger van het toernooi om de UEFA Cup, nog helemaal open.

,,NAC verdiende een gelijkspel, maar het is wel zuur dat we de winst in de laatste minuut weggaven. Europees voetbal leeft binnen de groep. Als voetballer droom je daar van. Het is een prachtig podium. Ik weet ook wel dat de consequentie is dat we maar kort vakantie hebben als we het halen. Maar dat heb ik er heel graag voor over.’’

Danny Holla is sinds de zomer van 2006 in dienst van FC Groningen. Zijn opleiding genoot de in Almere geboren middenvelder bij Buitenboys en FC Omniworld. Na zijn eerste seizoen verhuurde Groningen hem om te rijpen aan FC Zwolle.

,,Ik wilde speelminuten maken, voor een jonge speler is dat van levensbelang. Samen met de club kwam ik uit op FC Zwolle, een voetballende ploeg. Ik heb geen seconden spijt gehad van die beslissing. Ik raad iedere jonge voetballer die bij zijn eigen club geen basisplaats heeft aan om een tijdje in de eerste divisie te spelen. Ik heb daar ontzettend veel geleerd. Zeker op het fysieke vlak.’’

Lang duurde zijn verblijf in Zwolle niet. Al tijdens de winterstop haalde Groningen hem terug omdat Lindgren verkaste naar Ajax. ,,Ik zag dat als een blijk van waardering. De club volgde mij in Zwolle intensief. Helaas ben ik dat seizoen weinig meer in actie geweest. Ik kreeg last van mijn knie, was daardoor een paar maanden uit de roulatie.’’

Holla is inmiddels doorgebroken bij FC Groningen en uitgegroeid tot een vaste waarde binnen het gezelschap van trainer Jans. Als hij zich door blijft ontwikkelen lonkt een fraaie toekomst, die verder reikt dan Groningen.

,,Daar ben ik absoluut niet mee bezig,’’ reageert hij afhoudend. ,,Daar ben ik te nuchter voor. De filosofie van de club is stap voor stap op een hoger niveau te komen. Voor mijzelf hoop ik op eenzelfde proces.’’
  zaterdag 30 mei 2009 @ 11:08:13 #73
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69548759
Hij scoort echt bizar veel voor een verdedigende middenvelder, niet in de laatste plaats doordat hij voor zijn plezier ballen in de kruising hengst.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')