Oh dan zullen ze in andere filialen ook wel binnen zijn inmiddels. Maandag/dinsdag even loerenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:08 schreef Daph_ het volgende:
Die gympies in het roze, wit en zwart zijn trouwens volop verkrijgbaar bij H&M Schiphol Plaza
[ afbeelding ]
Deze dus
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb ze in de winkels volop zien liggen (grotere filialen). Maar ze zijn echt heel erg hoog...
Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring*quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:59 schreef alors het volgende:
Probeer de Dam er eens mee over te lopen
Als de bodem overal egaal zou zijn, had ik het nog overwogen, maar ik heb geen zin om elke 5 minuten m'n schoen uit de straat te trekken
Bovendien heb ik al andere op het oog, met een minder hoge en dikkere hak.
Op de schoenen na heb ik alles ook in bestelling staanquote:Op zondag 1 maart 2009 08:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring*maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0
dat soort hakken, maareh daar ga ik alleen mee naar school hoor![]()
anyway mijn order:
[ afbeelding ]
mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer hebdus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk
quote:Op zondag 1 maart 2009 08:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Oudegracht Utrecht is ook geen succes hoor *ervaring*maar deze zijn nog dik vergeleken met waar ik normaal op loop
http://www.asos.com/Women/Shoes/Shoes/Heels/Cat/pgecategory.aspx?cid=6461&pge=0&pgesize=20&sort=-1&sh=0
dat soort hakken, maareh daar ga ik alleen mee naar school hoor![]()
anyway mijn order:
[ afbeelding ]
mijn moeder weet van deze schoenen af, en ik kreeg al een preek dat ik geen plek meer hebdus hoop stiekem dat ik dat andere paar straks niet vind in de stad want dan koop ik ze gelijk
Ik zal het morgen even laten weten als ik mijn pakket geopend hebquote:Op zondag 1 maart 2009 15:00 schreef Kleintje19 het volgende:
net met moeders gezocht maar helaas, (wonder boven wonder ging ze mee) ze gaat nu in amsterdam kijken
ik persoonlijk vind hoge hakken ideaal, je sloft namelijk nooit je moet je voeten optillen anders breek je je nek
@ Miracle_Drug: ik heb dat roze blousje volgens mij net zien hangen, de kleur komt niet eens in de buurt![]()
hoop dat het echt knalroze is..
Ik heb em een paar maand geleden voor de helft uit de sale gehaaldquote:Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef Psych-case het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zat ik tot 3 weken geleden op te wachten!!! Nu heb ik hem al ergens anders gekocht. Pech H&M!
Hmm en nu zit ie weer bij 'nieuw'! Eigenlijk moeten ze dan neerzetten 'terug van weggeweest'!quote:Op zondag 1 maart 2009 21:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb em een paar maand geleden voor de helft uit de sale gehaald
Het is ook deze:quote:Op zondag 1 maart 2009 23:00 schreef Jojoortje het volgende:
WAAR HEB JE DAT JURKJE GEZIEN GREYS![]()
![]()
![]()
Kan hem niet vinden op de site???![]()
![]()
![]()
Love that dress in pink thoughquote:Op zondag 1 maart 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Lieve H&M addicts,
Dat zwart witte Audrey Hepburn achtige jurkje:
[ afbeelding ]
Past die ook als je een flinke boezem hebt?
Of hoef ik het dan niet eens te proberen?
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Qarinx het volgende:
Bijv. die jurk, die ontplofte echt toen ie uit de verpakking kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |