Wellicht dat Hamachi uitkomst biedt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:22 schreef Jedidiah het volgende:
1 lokale? Hij woont in Zaltbommel ik in Eindhoven. Dus niet via LAN ofzo.
En allebei origineel gekocht bij de Free Record Shop
Via LAN.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:56 schreef Jedidiah het volgende:
Ik krijg allemaal foutmeldingen als ik LAN wil doen..
Echt zo vaag,
En bij die Himachi, moet je dan via LAN doen? of internet? en werkt het automatisch?
Bron: http://ioldk.com/phpBB2/viewtopic.php?p=646&sid=7d71e4fee92bfc62134cee455c750162quote:3.Go to network connections ( i assum both vista and xp users know where this is if you dont just ask)
Go to the Advanced tab ( Vista users have to press alt on the keyboard for the menu to be shown) then click advanced settings…
Inside here you will see all your network adapters listed, what you need to do here is make sure hamachi is the first adapter on the list.
If its not just select hamachi and move it all the way up .
Click Ok to save and close .
4. Go to your network connections open up hamachi check ur tcp ip settings ( TCPIPv4 for vista users) make sure eveyrhtings set to automatic detection.
Wat ook leuk is een diplomatic victory met Adolf Hitler (custom leader)quote:Op maandag 22 juni 2009 12:49 schreef Salvad0R het volgende:
Beetje met zn 2en... ik English Empire, de andere de Romans... en dan een fascistische World Order bouwen, alles nuken in 1800 AD, vet nice.
Ik ben bang dat ik het probleem niet helemaal snap, maar kijk eens bij de Options, tabblad Game, of No unit cycling aan staat? Volgens mij speelt het 't prettigst als die UIT staat.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:13 schreef Operc het volgende:
Nu kon je in deel 3 door met je rechtermuisknop ergens op te klikken, ervoor zorgen dat een unit daar in een aantal beurten heen liep, in deel 4 kan dit ook maar om de een of andere reden vraagt hij elke beurt opnieuw waar ik die unit naartoe wil verplaatsen, wat doe ik fout?
Gokje: je units staan dan in de buurt van een enemy. Dan vraagt CIV4 altijd wat je nu doen wilt met die unit, ongeacht of je een pad hebt uitgestippeld. Hondsirritant soms, maar helaas niet uit te schakelen voorzover ik weet.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:13 schreef Operc het volgende:
Ik ben deze vakantie maar eens aan deeltje 4 begonnen na hem al even in de kast te hebben liggen. Ik heb deel 3 ook een tijdje gespeeld (ik was niet echt goed, maar het is wel een erg leuk spel). Nu kon je in deel 3 door met je rechtermuisknop ergens op te klikken, ervoor zorgen dat een unit daar in een aantal beurten heen liep, in deel 4 kan dit ook maar om de een of andere reden vraagt hij elke beurt opnieuw waar ik die unit naartoe wil verplaatsen, wat doe ik fout?
Heeft iemand verder nog wat basis tips voor dit 4e deel?
O ja, dat moet het zijn!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gokje: je units staan dan in de buurt van een enemy. Dan vraagt CIV4 altijd wat je nu doen wilt met die unit, ongeacht of je een pad hebt uitgestippeld. Hondsirritant soms, maar helaas niet uit te schakelen voorzover ik weet.
Dan wil graag weten hoe, want ik vind het echt hondsirritantquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
O ja, dat moet het zijn!
Is volgens mij wel uit te schakelen, en in elk geval voor vriendelijke of neutrale units.
Maar je speelt wél....de kracht van CIV4...echt vervelen doet het nooitquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef Montov het volgende:
Hmm, die nieuwe patch maar eens proberen, ook al speel ik het steds minder.
Heel simpel, je gaat gewoon even naar Options en...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan wil graag weten hoe, want ik vind het echt hondsirritant
Bingo, dat was het inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gokje: je units staan dan in de buurt van een enemy. Dan vraagt CIV4 altijd wat je nu doen wilt met die unit, ongeacht of je een pad hebt uitgestippeld. Hondsirritant soms, maar helaas niet uit te schakelen voorzover ik weet.
Dan moet je je unit naar het vakje slepen waar de vijand staat, maar de muisknop nog niet loslaten. Dan zie je linksonder je winkans.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:15 schreef Operc het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik weet of een aanval enigzins succesvol zal zijn? Ik zit soms met veel betere units (horse-units) tegen veel mindere units te vechten en ik verlies keer op keer.![]()
Eén ding schiet me met name te binnen. Ik neem aan dat je al een beetje hebt uitgezocht hoe het werkt met unit promotions? Nou is het zo dat als je een promotion kiest, de unit ook een kleine hoeveelheid geneest. Het is dus soms slim om een unit met 100% health nog niet te promoveren, en in plaats daarvan te wachten tot hij gewond is.quote:Zijn er verder nog dingen waar ik als beginner op moet letten? Heb CIV3 wel gespeeld, maar geloof dat er best veel dingen anders zijn geworden en echt heel goed in deel 3 was ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |